JMD
Well-known member
Mwah, zo verrassend toch niet? Psv en Ajax zijn zo wisselvallig als wat…Zou toch wat zijn als wij als koploper de winterstop in gaan.
Mwah, zo verrassend toch niet? Psv en Ajax zijn zo wisselvallig als wat…Zou toch wat zijn als wij als koploper de winterstop in gaan.
Het is extreem verrassend, gelet op onze transferzomer.Mwah, zo verrassend toch niet? Psv en Ajax zijn zo wisselvallig als wat…
Feyenoord gaat gewoon winnen. Die zijn veel beter dan PSV.Iets zegt mij dat Feyenoord morgen van Excelsior verliest
Zeker Ajax heeft toch ook zo’n zomer gehad?Het is extreem verrassend, gelet op onze transferzomer.
Het lijkt erop dat niemand kampioen wil worden. Eerst maar het WK, en dan zien we wel weer verder.
Bij Ajax waren 8 van de 11 basisspelers en 3 van de 5 wissels vorig seizoen ook al onderdeel van de selectie. Bij Feyenoord waren afgelopen donderdag 4 van de 11 basisspelers en 2 van de 5 wissels vorig seizoen onderdeel van de selectie. Tuurlijk is Ajax ook belangrijke spelers kwijtgeraakt en is het niet onlogisch dat ze minder presteren dan vorig seizoen. Maar ik vind 10 nieuwelingen ten opzichte van 5 nieuwelingen echt een significant verschil.Zeker Ajax heeft toch ook zo’n zomer gehad?
Arne Slot moet vanmiddag de WK gangers maar op de bank zetten. We hebben nu gezien dat het bij iedere club averechts werkt. Ajax, PSV, City, Dortmund donderden in elkaar zonder de volledige 100% focus.
Arne Slot moet vanmiddag de WK gangers maar op de bank zetten. We hebben nu gezien dat het bij iedere club averechts werkt. Ajax, PSV, City, Dortmund donderden in elkaar zonder de volledige 100% focus.
Geen dank.Joepie!
Geen dank.
Die zijn ook niet bepaald meer te handhaven.En o ja, H2 mag ook wel kritisch onder de loep worden genomen.
Als het aan mij ligt krijgen de spelers van PSV vandaag, voordat een gedeelte naar het wk vertrekt, nog een zware straftraining. Gisteren hebben ze weer een zware wanprestatie geleverd. Voorts moet de RVC de positie van de directie, Van Nistelrooy en de spelersgroep stevig evalueren gezien de wanprestaties die ze dit seizoen al hebben geleverd.
Bestuur tegen de muur!!Iedereen eruit!