Speelronde 14 + inhaal

Zaterdag schoentje bij de schoorsteen en dan zingen we

  • Zie ginds komt de stoomboot

    Stemmen: 0 0,0%
  • Roetveeg Piet, wiedewiedewiet

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    7

Mario

Well-known member
Het lijkt erop dat niemand kampioen wil worden. Eerst maar het WK, en dan zien we wel weer verder.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Zeker Ajax heeft toch ook zo’n zomer gehad?
Bij Ajax waren 8 van de 11 basisspelers en 3 van de 5 wissels vorig seizoen ook al onderdeel van de selectie. Bij Feyenoord waren afgelopen donderdag 4 van de 11 basisspelers en 2 van de 5 wissels vorig seizoen onderdeel van de selectie. Tuurlijk is Ajax ook belangrijke spelers kwijtgeraakt en is het niet onlogisch dat ze minder presteren dan vorig seizoen. Maar ik vind 10 nieuwelingen ten opzichte van 5 nieuwelingen echt een significant verschil.
 

Abubakari

Well-known member
Van mij mag Schreuder oprotten hoor, maar waar waren ze na rust mee bezig bij Ajax? Met het WK? In elk geval niet met het maken van de 2-4 want dat kon je aan zien komen, als je de wedstrijd niet in het slot gooit gaat het je punten kosten. Et voila. Drie tegengoals tegen Emmen, gescoord door spelers die vrijwel nooit scoren. Wat een beschamende vertoning weer. En dat reken ik de lamlendelingen in het veld deze keer meer aan dan dat ik dat Schreuder aanreken. Ronduit schandalig dat je na rust de mindere bent tegen Emmen, op inzet en concentratie geklopt.
 

Miramar

Well-known member
Arne Slot moet vanmiddag de WK gangers maar op de bank zetten. We hebben nu gezien dat het bij iedere club averechts werkt. Ajax, PSV, City, Dortmund donderden in elkaar zonder de volledige 100% focus.
 

Susaa

Well-known member
Arne Slot moet vanmiddag de WK gangers maar op de bank zetten. We hebben nu gezien dat het bij iedere club averechts werkt. Ajax, PSV, City, Dortmund donderden in elkaar zonder de volledige 100% focus.

De kans dat Bijlow weer eens geblesseerd raakt moeten we ook niet onderschatten😙
 

Max

Administrator
Forumleiding
Arne Slot moet vanmiddag de WK gangers maar op de bank zetten. We hebben nu gezien dat het bij iedere club averechts werkt. Ajax, PSV, City, Dortmund donderden in elkaar zonder de volledige 100% focus.

Gimenez en Jahanbakhsh spelen toch al nauwelijks. Heb je enkel nog Bijlow en Szymanski. Die eerste kan juist zich onderscheiden ten opzichte van Pasveer.
 

Max

Administrator
Forumleiding

Gefeliciteerd! Knap hoe jullie er nog kort op staan. Toch een redelijke blessuregolf gehad. Daarnaast net als PSV hebben jullie al vier top vijf wedstrijden gespeeld. Feyenoord maar drie en Ajax maar twee. Feyenoord heeft januari en februari echt een zwaar programma. Maar goed, als we vandaag een puntbpakken, dan heb je toch bijna twee maanden bovenaan gestaan. Ik had vooraf Ajax uit zicht verwacht en gehoopt binnen drie punten van PSV te staan.
 

stc

Well-known member
Als het aan mij ligt krijgen de spelers van PSV vandaag, voordat een gedeelte naar het wk vertrekt, nog een zware straftraining. Gisteren hebben ze weer een zware wanprestatie geleverd. Voorts moet de RVC de positie van de directie, Van Nistelrooy en de spelersgroep stevig evalueren gezien de wanprestaties die ze dit seizoen al hebben geleverd.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Als het aan mij ligt krijgen de spelers van PSV vandaag, voordat een gedeelte naar het wk vertrekt, nog een zware straftraining. Gisteren hebben ze weer een zware wanprestatie geleverd. Voorts moet de RVC de positie van de directie, Van Nistelrooy en de spelersgroep stevig evalueren gezien de wanprestaties die ze dit seizoen al hebben geleverd.

Iedereen eruit!
 
Bovenaan