Speelronde 14 + inhaal

Zaterdag schoentje bij de schoorsteen en dan zingen we

  • Zie ginds komt de stoomboot

    Stemmen: 0 0,0%
  • Roetveeg Piet, wiedewiedewiet

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    7

De Wolf

Well-known member
Laatste competitiewedstrijden dit jaar. Op zondag twee derby's.
Uiteraard met de meest slechte poll in jaren.

Woensdag,20.00 uur:
Ajax - Vitesse -
Donderdag,20.00 uur:
Feyenoord - SC Cambuur -

Vrijdag 11 november,20.00 uur:
Sparta R'dam - FC Twente -

Zaterdag 12 november,16.30 uur:
FC Volendam - FC Utrecht -
18.45 uur:
FC Emmen - Ajax -
21.00 uur:
PSV - AZ -

Zondag 13 november,12.15 uur:
NEC - RKC Waalwijk -
14.30 uur:
sc Heerenveen - SC Cambuur -
FC Groningen - Fortuna Sittard -
16.45 uur:
Feyenoord - Excelsior -
20.00 uur:
Go Ahead Eagles - Vitesse -
 

Jef400

Well-known member
Vrijdag weer naar Rotterdam: Sparta-Twente. Bij een gunstig resultaat land Sparta op plek 4 met de winterstop, met een ongunstig uiteinde op plek 8. Het zouden allebei topprestaties zijn.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Vrijdag weer naar Rotterdam: Sparta-Twente. Bij een gunstig resultaat land Sparta op plek 4 met de winterstop, met een ongunstig uiteinde op plek 8. Het zouden allebei topprestaties zijn.

Plek 4 of 5 zou wel mooi zijn. In ieder geval winnen van FC Twente.
 

Max

Administrator
Forumleiding
PSV heeft mazzel en loot thuisfluiter met de acht puntjes thuis.
 

stc

Well-known member
PSV heeft mazzel en loot thuisfluiter met de acht puntjes thuis.
Er zal wel weer een discutabele beslissing worden gegeven. Het wordt weer eens tijd dat PSV van AZ gaat winnen. Van de laatste 6 edities (uit en thuis) heeft PSV er 5 verloren namelijk.

Hopelijk wint Sparta ook van Twente.
Daarnaast pakken Ajax en Feyenoord 2x de winst. Wordt voor beide 2x gemakkelijke overwinningen. (al hoop ik op puntverlies voor zowel Ajax en Feyenoord).
 

Pascallovic

Well-known member
Ik reken gewoon op 6 punten uit deze 2 potjes voor Ajax. Eens kijken hoe er nu weer in de opstelling wordt geschoven. Alvarez sowieso geschorst woensdag. Zullen we dan logische vervanger Grillitsch krijgen of gaan we weer schipperen om een Taylor of Klaassen tevreden te houden. Blind zal logischerwijs wel terugkeren op de linksbackpositie en eventueel Rensch weer op rechts.
 

Abubakari

Well-known member
Wijndal op links, Blind op de bank en Kudus weer in de spits en Brobbey weer op de bank. Geen Grillitsch ipv de geschorste Alvarez.
Eens een beetje vastigheid creëren en gewoon met Brobbey beginnen ipv dat heen en weer gedoe lijkt mij beter dan dit besluiteloze gezoek.
 

Abubakari

Well-known member
Ajax won maar 4 van zijn laatste 11 wedstrijden.😟 Van Rangers, RKC, Volendam en Excelsior.

Verloren van Liverpool en Napoli (2x), AZ, PSV en gelijk tegen Go Ahead Eagles. Ik denk dat Schreuder zich geen puntverlies meer kan veroorloven in 2022.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ajax won maar 4 van zijn laatste 11 wedstrijden. Van Rangers, RKC, Volendam en Excelsior.

Verloren van Liverpool en Napoli (2x), AZ, PSV en gelijk tegen Go Ahead Eagles. Ik denk dat Schreuder zich geen puntverlies meer kan veroorloven in 2022.

AZ en PSV kan natuurlijk in een seizoen gebeuren, maar in zo’n kort blok is dat wel slecht. Las of hoorde ergens dat Schreuder wel een punt meer had dan Ten Hag vorig jaar naar eenzelfde aantal wedstrijden. Die had alleen nog de CL campagne ter camouflage en wellicht een zwaarder programma. Tegelijkertijd was het materiaal van Ten Hag wel op elkaar ingespeeld.
 

Pascallovic

Well-known member
AZ of PSV kan gebeuren, AZ én PSV mag niet gebeuren. Zeker als je ziet hoe weinig kansen Ajax in die wedstrijden kreeg.
En niet vergeten dat je ook best een keer een verdienstelijk gelijkspel er tussen mag hebben in topwedstrijden. Je hoeft ze niet allemaal te verliezen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
En niet vergeten dat je ook best een keer een verdienstelijk gelijkspel er tussen mag hebben in topwedstrijden. Je hoeft ze niet allemaal te verliezen.

Vier keer vrij kansloos begreep ik. Je mag het inderdaad best een keer een tegenstander lastig maken.
 
Bovenaan