Speelronde 14 + inhaal

Zaterdag schoentje bij de schoorsteen en dan zingen we

  • Zie ginds komt de stoomboot

    Stemmen: 0 0,0%
  • Roetveeg Piet, wiedewiedewiet

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    7

JMD

Well-known member
Je mag blij zijn als je hier een punt pakt.
Ongelooflijk, want na die 1-0 was Ajax heer en meester en liep het verdiend weg naar de 1-3. Waar je dan zou denken dat het Ajax juist vertrouwen zou geven kreeg Emmen juist ineens kans op kans…
 

Max

Administrator
Forumleiding
Dit kan echt niet meer.
Dacht eerst nog dat het beter was geweest om na het wk te kijken hoe het zou gaan maar het wordt nu met de week armoediger.

Als je hier met 2-8 had gewonnen, dan had je niemand hierover gehoord.
 

JMD

Well-known member
Gefeliciteerd mannen, een punt bij Emmen is alt netjes
Maar even serieus om aan te geven hoe wisselvallig het bij psv en Ajax is: 3 van de 10 goals van Emmen zijn gescoord tegen Ajax en 3 van de 8 van Cambuur tegen psv…
 

Batigoal

Well-known member
Beetje jammer dat de 4-3 niet viel, want dan was Schreuder al voor het eindsignaal klaar.

Zonder gein, ik ben heel bang dat Schreuder mag blijven zitten als ik het verslag van de vergadering gisteren las. Maar je kunt deze man niet handhaven. Wel grappig, paar weken terug wilde ik Schreuder al weg hebben omdat ik een verval vreesde. Toen was ik overdreven kritisch kennelijk en voila kijk eens aan waar we nu staan.

En ook schiften in de selectie, want met een nieuwe trainer wordt je niet opeens kampioen. Ben bang dat er na afgelopen zomer opnieuw een flinke bezem doorheen moet. Selectie verkeerd samengesteld; je verlies pakken op een aantal spelers en weer wat nieuwe krachten erbij (waaronder eigen jeugd graag).

En o ja, H2 mag ook wel kritisch onder de loep worden genomen.
 

Pascallovic

Well-known member
Ik heb voor de eerste wedstrijd al geroepen dat het een kuttrainer was. Het is alles wat je van die oplichter en zijn mediavriendjes mocht verwachten. Zogenaamd een geweldig tacticus en talentvol trainer. Uitgekotst in Enschede. Bij Hoffenheim met ruzie vertrokken. Bij Club Brugge ging de vlag uit dat Ajax hem wegkocht. Bij al zijn clubs puur zaadvoetbal zonder idee gespeeld. Maar toch al jaren teren op de naam dat hij iets bijzonders is als trainer. Hij kan gewoon helemaal niks. Zelfs spelers afgetraind en topfit voor 90 minuten krijgen is te veel gevraagd.
 

JMD

Well-known member
Pavlidis! Fraaie treffer hoor.
Zeker, heel fraai uitgespeeld, maar natuurlijk wel gepruts ervoor…

Psv dacht het weer eens op halve kracht te kunnen, ongetwijfeld az onderschattend (want uit vorm)… Gewoon weer net als bij grunn en Cambuur de kans mislopen om afstand te nemen van directe concurrenten tegen ploegen die niet in vorm zijn…
 

stc

Well-known member
PSV is dramatisch slecht. Vandaag zit het er niet in. Ik denk dat ze 0-4 gaan verliezen

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
 

Max

Administrator
Forumleiding
6707fcf034c95a27c36aedd12123295b.jpg

Oei, dit is niet best.
 

JMD

Well-known member
En zo wint psv dus van Ajax en Feyenoord maar verliest van Cambuur., Twente, grunn en az… dan heeft die zege vorige week dus helemaal geen waarde meer… en pas de laatste tien minuten lijkt psv de urgentie te snappen..
 
Bovenaan