Pascallovic
Well-known member
Weg, gewoon weg, iedereen weg, hele club weg.
Typische verdedigende overtreding van een aanvaller.Wat een lichte pingel voor RKC joh
Ja eens. Denk niet dat ik hem er voor op de stip zou leggen. In mijn tijden als jeugdscheidsrechter floot ik er ook op het middenveld niet voor.Typische verdedigende overtreding van een aanvaller.
Vind ik eigenlijk wel meevallen. Ze zakken geregeld door de ondergrens, maar ik heb Ajax dit seizoen ook hele goeie wedstrijden of goeie fases zien spelen. Dat Bassey en Sanchez tijd nodig hebben, net als de aanvankelijk ook verguisde Alvarez, is niet raar. Ik zie overigens ook bijvoorbeeld een Timber dit jaar ver onder zijn niveau van vorig jaar blijven, die helpt Bassey ook niet bepaald.Die zijn ook niet bepaald meer te handhaven.
Was licht inderdaad, maar ik kan me voorstellen dat hij 'm gaf.Ja eens. Denk niet dat ik hem er voor op de stip zou leggen. In mijn tijden als jeugdscheidsrechter floot ik er ook op het middenveld niet voor.
Vind ik eigenlijk wel meevallen. Ze zakken geregeld door de ondergrens, maar ik heb Ajax dit seizoen ook hele goeie wedstrijden of goeie fases zien spelen. Dat Bassey en Sanchez tijd nodig hebben, net als de aanvankelijk ook verguisde Alvarez, is niet raar. Ik zie overigens ook bijvoorbeeld een Timber dit jaar ver onder zijn niveau van vorig jaar blijven, die helpt Bassey ook niet bepaald.
Die wilde gewoon een iets langere winterstop.
Hoe is het met het slachtoffer? Gaat het al weer wat beter met hem?Bel Hassani rood voor een kopstoot. Wat voor droefsukkel ben je dan?
Mazraoui en Martinez behoorden tot Ajax' beste spelers, dus die mis je echt. Mazraoui bracht ook zijn aanvallende kwaliteiten mee die nu nog niet zijn vervangen. Blind is echt stukken minder dan voorheen en dat gaat gezien zijn leeftijd niet meer terugkomen, als Timber en Pasveer dan voorlopig ook niet het topniveau van vorig jaar halen dan hou je niets over.Misschien dat Timber ook de hulp van Martinez mist. Die kon wat beter op de hut passen dan Bassey als Timber weer eens weg was. Verder heb je overigens wel een punt dat Bassey en Sanchez wellicht ook gewoon tijd nodig hebben. Neemt niet weg dat je dan in totaliteit als Ajax zijnde je beter had kunnen presteren. Volgens mij heeft Ajax slechts twee wedstrijden tegen de overige top vijf gespeeld. Dus dan heb je een aanzienlijk makkelijker programma dan een PSV, die er vier heeft gespeeld.
Had hij zich beter net als Vaessen zich kunnen verslapen.
De beweging is rood.Hoe is het met het slachtoffer? Gaat het al weer wat beter met hem?
Ik dacht echt, die gaat dood.
Ik vind dat een rare regel.De beweging is rood.
Mazraoui en Martinez behoorden tot Ajax' beste spelers, dus die mis je echt. Mazraoui bracht ook zijn aanvallende kwaliteiten mee die nu nog niet zijn vervangen. Blind is echt stukken minder dan voorheen en dat gaat gezien zijn leeftijd niet meer terugkomen, als Timber en Pasveer dan voorlopig ook niet het topniveau van vorig jaar halen dan hou je niets over.
In Bassey heb ik nog wel wat vertrouwen, maar voor 23 miljoen mag je een directe versterking verwachten, geen project voor de toekomst die je het meevoetballen moet aanleren. Was hij als vervanging voor Schuurs gehaald, dan was dat prima, maar nu niet.
Dat hoef je me niet te vertellen; ik sta hier juist bekend als één van de kritische Ajacieden.Allemaal begrijpelijk, maar je hebt echt nog een redelijk Jip-en-Janneke programma gehad.
Natuurlijk mist Timber de hulp van Martinez naast zich, maar hij maakt ook zelf belachelijke fouten, die hij anders niet maakte en die niks met de afwezigheid van een type Martinez te maken hebben. Er is tijdens de zomer gewoon dramatisch gehandeld. Voor 23 miljoen mag je meer verwachten vind ik, of je moet naar iets goedkopers kijken. Er was echt wel iets op de markt te krijgen voor minder dan 23 miljoen, die verder was qua ontwikkeling. Ik zie Bassey nog wel slagen hoor, maar ik zie niet waarom hier perse dit bedrag voor betaald moet worden en dan ie dan wellicht over een jaar wel op niveau zit.Misschien dat Timber ook de hulp van Martinez mist. Die kon wat beter op de hut passen dan Bassey als Timber weer eens weg was. Verder heb je overigens wel een punt dat Bassey en Sanchez wellicht ook gewoon tijd nodig hebben. Neemt niet weg dat je dan in totaliteit als Ajax zijnde je beter had kunnen presteren. Volgens mij heeft Ajax slechts twee wedstrijden tegen de overige top vijf gespeeld. Dus dan heb je een aanzienlijk makkelijker programma dan een PSV, die er vier heeft gespeeld.