Speelronde 14 + inhaal

Zaterdag schoentje bij de schoorsteen en dan zingen we

  • Zie ginds komt de stoomboot

    Stemmen: 0 0,0%
  • Roetveeg Piet, wiedewiedewiet

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    7

Pascallovic

Well-known member
Dat hoef je me niet te vertellen; ik sta hier juist bekend als één van de kritische Ajacieden.

Op meerdere vlakken is het misgegaan. Middenveld ontbeert creativiteit, aanval ontbreekt beweging, duurste aankoop gekocht voor dezelfde positie als je aanvoerder die altijd speelt, druj zetten is niet goed, sommige nieuwe spelers worden amper of niet ingezet etc. Zowel spelers, staff als technische leiding gaan niet goed.
Ik maak mij ook zorgen om fitheid van spelers. Klopt het conditioneel allemaal wel? Zo'n Brobbey die niet langdurig wedstrijd op wedstrijd kan spelen, een Bergwijn die al meerdere keren met kramp vervangen is en op het eind met zijn tong op de schoenen loopt. Rensch is na 60 minuten ook altijd wel klaar en speelt vanaf dat moment op zijn tandvlees. Wijndal die niet afgetraind lijkt. Tegen Vitesse ging die blessuretijd echt niet meer. Alle energie was eruit waardoor de simpelste ballen verkeerd gespeeld werden. Ik heb als ik wedstrijden van Ajax kijk niet het gevoel dat ze fit/fitter zijn dan de tegenstander. Dat bijvoorbeeld daarom dat druk zetten zo slecht gaat, omdat men zich spaart en anders zonder energie komt te zitten na minuut 60.
 

erka

Well-known member
Echt chapeau hoor voor die Cambuur "fans". Champions League Sukkeltjes zijn het.
 
Bovenaan