Speelronde 10

PSV - Ajax

  • Makkie 2-0

  • 10-0!

  • Gaat Ajax gewoon winnen


De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.

JMD

Well-known member
Duel was exemplarisch voor de fase waarin Ajax zit. Kansen worden niet gemaakt en alle halve kansen van PSV gaan erin na rust...
 

JMD

Well-known member
Inderdaad, maar JMD heeft dat elke wedstrijd en zit er altijd naast.
Ach, ik denk dat over een jaar of vijf zal blijken dat ik er met mijn voorspelling omtrent de toekomst van bakayoko er dichterbij zit dan jij met je voorspelling dat het de nieuwe Robben is. Ja vond ook brenet een toekomstige wereldtopper.
 

stc

Well-known member
Is een te groot verschil tussen 1ste en 2de helft bij PSV. Veerman was echt slecht. Deze mag komende tijd op de tribune plaatsnemen.

Brobbey is een goede spits. Moet alleen nog wat trainingen volgen bij een echte spits.

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
 

erka

Well-known member
De komende wedstrijden gaat Ajax echt wel wat punten pakken + die inhaalwedstrijd van RKC. Maar linkerrijtje is nog ver. En dat is op zichzelf ook al zorgwekkend.
 

Mario

Well-known member
Dit gaat wel een hele mooie middag worden, hup NEC.

De goden zijn inmiddels boos, want momenteel een flink onweer hier.
 

Maasveld

Well-known member
De komende wedstrijden gaat Ajax echt wel wat punten pakken + die inhaalwedstrijd van RKC. Maar linkerrijtje is nog ver. En dat is op zichzelf ook al zorgwekkend.
Die Inhaalwedstrijd tegen Volendam winnen + die paar minuten in Waalwijk overleven en ze staan 1 punt achter plek 9.
 

Abubakari

Well-known member
Die Inhaalwedstrijd tegen Volendam winnen + die paar minuten in Waalwijk overleven en ze staan 1 punt achter plek 9.
Gelijk zelfs, met een beetje geluk een beter doelsaldo. Maar goed, dan moet je wel van Volendam winnen en het niet verkloten bij RKC.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Dit is wel z'n hart. Zag hem ernaar grijpen voordat hij neer ging. Godverdomme nog 'an toe.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Godzijdank weer bij. Hij steekt z'n arm op terwijl hij per brancard van het veld wordt gedragen. Pfff.
 
Bovenaan