Abubakari
Well-known member
Ja meneer, ik had die kansen moeten maken, gewoon stom. Ik weet ook niet waarom ze er niet in gingen.Wijze woorden weer van Brobbey.
Zoiets?
Nu al geen zin in Studio Sport vanavond.😕
Ja meneer, ik had die kansen moeten maken, gewoon stom. Ik weet ook niet waarom ze er niet in gingen.Wijze woorden weer van Brobbey.
Gozer was amper te verstaan. Het brabbelde maar wat.Ja meneer, ik had die kansen moeten maken, gewoon stom. Ik weet ook niet waarom ze er niet in gingen.
Zoiets?
Nu al geen zin in Studio Sport vanavond.😕
Ach, ik denk dat over een jaar of vijf zal blijken dat ik er met mijn voorspelling omtrent de toekomst van bakayoko er dichterbij zit dan jij met je voorspelling dat het de nieuwe Robben is. Ja vond ook brenet een toekomstige wereldtopper.Inderdaad, maar JMD heeft dat elke wedstrijd en zit er altijd naast.
Die Inhaalwedstrijd tegen Volendam winnen + die paar minuten in Waalwijk overleven en ze staan 1 punt achter plek 9.De komende wedstrijden gaat Ajax echt wel wat punten pakken + die inhaalwedstrijd van RKC. Maar linkerrijtje is nog ver. En dat is op zichzelf ook al zorgwekkend.
Gelijk zelfs, met een beetje geluk een beter doelsaldo. Maar goed, dan moet je wel van Volendam winnen en het niet verkloten bij RKC.Die Inhaalwedstrijd tegen Volendam winnen + die paar minuten in Waalwijk overleven en ze staan 1 punt achter plek 9.