Speelronde 10

PSV - Ajax

  • Makkie 2-0

  • 10-0!

  • Gaat Ajax gewoon winnen


De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.

erka

Well-known member
Wat naar weer. Ik vraag me af hoe dit kan dat dit veel vaker voor lijkt te komen dan vroeger.
 

JMD

Well-known member
Zie nu de beelden van de 3-2, maar vraag me echt af waarom de grens pas na 1 minuut en overleg met Makkelie zijn vlag opstak...

Ik had de radio terug aan (en hoorde dus net als na PSV - FC Volendam dus weer de ontwikkelingen omtrent een speler met wie het slecht ging (toen Vaessen) via de radio) dat PSV maar liefst 26x geschoten heeft op het doel van Ajax, dat is nog nooit gebeurd sinds men die telling bij houdt (2000-2001). Het was tevens de 1e keer in 40 jaar dat 2 spelers in 1 seizoen een hattrick tegen Ajax scoren (toen Van der Horst en Lengkeek).
En de XG van Ajax bij rust was 1,5... Echt, hoe verzin je die statistiek, want dat moet echt veel meer zijn...


Nu die 5-2 op TV, hoe vrij laat je LOzano lopen... Ik zat aan de kant waar PSV in de 2e helft 4x scoorde (en Ajax dus voor rust 2x), zag voor rust alleen maar Ajax op me af komen, die speelden echt goed. Maar Brobbey, kom op, als spits (zeker van Ajax) moet je er minstens 3 van die scoren.
 

JMD

Well-known member
Wat naar weer. Ik vraag me af hoe dit kan dat dit veel vaker voor lijkt te komen dan vroeger.
Als het nou bij een speler van een topclub zou zijn kan je zeggen dat het door de grote hoeveelheid wedstrijden komt, maar het is bij NEC, die spelen gewoon 'maar' 34 duels (plus wat bekerduels).
 

JMD

Well-known member
Sorry, maar wat een debiel die Bergwijn.
Ik hoorde het interview al op de radio op weg naar huis en nu zag ik het op TV en ik sluit me idd aan bij je woorden. Het zal je aanvoerder zijn. En sowieso als je al gaat beginnen als 'jullie van de media' vind ik het al heel zwak. Dan moet je niet bij Ajax maar bij Telstar ofzo gaan spelen, je speelt bij de grootste club van NL, dus de media-aandacht is daar het grootst.
 

erka

Well-known member
Ik hoorde het interview al op de radio op weg naar huis en nu zag ik het op TV en ik sluit me idd aan bij je woorden. Het zal je aanvoerder zijn. En sowieso als je al gaat beginnen als 'jullie van de media' vind ik het al heel zwak. Dan moet je niet bij Ajax maar bij Telstar ofzo gaan spelen, je speelt bij de grootste club van NL, dus de media-aandacht is daar het grootst.

Als ik trainer was, zou ik hem de aanvoerdersband direct afnemen. Zo'n treurig interview nog nooit gezien, of hij moet al volledig aan de cannabis hebben gezeten ofzo.
 

JMD

Well-known member
Wat me wel opviel aan dat interview (in het 'normale deel') was dat hij zei dat er nu een plan was... Dodelijk voor Maurice Steijn.
 

JMD

Well-known member
Als je de twee doelpunten van RKC in het afgebroken duel tegen Ajax meetelt dan heeft Ajax de meeste tegendoelpunten (en dan nog een duel tegen Volendam in te halen). Heel opvallend.
 

Batigoal

Well-known member
Bergwijn een enkeltje Saoedi-Arabië zou niet zo verkeerd zijn, maar daar lijkt hij zelf dus geen zin in te hebben. De gifbeker moet dus écht helemaal leeg!
 
  • Haha
Waarderingen: JMD

Jamel

Administrator
Forumleiding
Goed, nu het met Bas Dost relatief goed lijkt te gaan, denk ik dat het niet meer ongepast is om te klagen over de belangrijkste bijzaak in het leven.

Feyenoord was niet goed genoeg. Twente was zeker de eerste helft feller, scherper, doortastender. Dus een terechte overwinning voor de Tukkers.

Ik vraag me alleen wel af waarom Propper steeds wegkomt met 100% strafschop situaties tegen Feyenoord.

 

stc

Well-known member
Weet niet of het op tv te horen is maar hier in het stadion wordt gezegd dat de ernstige situatie onder controle is qua medische zaken.
Ik had aan de andere kant van het stadion al heel snel door dat er e.e.a aan de hand was in de noordwest hoek van het stadion. Ik denk dat er snel en goed is ingegrepen door de EHBO en de doktoren.

Ik ga er vanuit dat in ieder stadion meerdere defibrillatoren aanwezig zijn.
 

Jacco

Well-known member
Joseph Oosting heeft goed werk gedaan. De beelden van Atletico-Feyenoord uitgebreid bekeken. Sem Steijn voortdurend voor de voeten van Zerrouki laten lopen. De hele ploeg vocht ervoor zoals je in Nederland niet vaak ziet in wedstrijden tegen topploegen. Heel blij met dit resultaat.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Joseph Oosting heeft goed werk gedaan. De beelden van Atletico-Feyenoord uitgebreid bekeken. Sem Steijn voortdurend voor de voeten van Zerrouki laten lopen. De hele ploeg vocht ervoor zoals je in Nederland niet vaak ziet in wedstrijden tegen topploegen. Heel blij met dit resultaat.
Van harte! Inderdaad een dikverdiende overwinning. Hele complete wedstrijd was het van Twente.
 

gevegt

Well-known member
Goed, nu het met Bas Dost relatief goed lijkt te gaan, denk ik dat het niet meer ongepast is om te klagen over de belangrijkste bijzaak in het leven.

Feyenoord was niet goed genoeg. Twente was zeker de eerste helft feller, scherper, doortastender. Dus een terechte overwinning voor de Tukkers.

Ik vraag me alleen wel af waarom Propper steeds wegkomt met 100% strafschop situaties tegen Feyenoord.

Hij raakt hem ietsiepietsie toen de bal uit het zicht was.
 
Bovenaan