Speelronde 10

PSV - Ajax

  • Makkie 2-0

  • 10-0!

  • Gaat Ajax gewoon winnen


De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.

Mario

Well-known member
Ik ben met de Kids op pad, en zie dat die prutsers met rust 2-1 achterstaan. Blijkt nu dat die andere prutsers er in de 2e helft 4 hebben doorgelaten. Uiteindelijk best wel prima voetbalmiddag met het verlies van Feyenoord meegeteld.

Hattrick Lozano, die stond nog droog tot vandaag.
 

Batigoal

Well-known member
Mwah, met Steijn verloren we nog kanslozer van Feyenoord zonder ook maar één fatsoenlijke aanval te creëren. Nu krijg je een stuk of 7 grote kansen waarvan er maar 2 in gaan. Tsja, wat wil je dan nog? Dat onze defensie dramatisch is weten we al lang, maar de aanval heeft vandaag ook een groot aandeel in de nederlaag. Met 1-3 of 1-4 de rust in voetbalt toch net wat anders.
 

Abubakari

Well-known member
Die grap is nog minder grappiger dan je uitbarstingen als ajax door de mangel wordt gehaald
Wat een taalfouten in 1 zin, in het vervolg maar niet typen als je te emotioneel wordt.😄
Het was geen grap. Of zit Satyr te zwetsen?

Wedstrijd niet gezien maar dit is wel extra balen na zo’n eerste helft. Maar goed, je moet ze wel maken. Rock bottom, druk er vol op tegen Volendam. Ik moet nog maar zien of ze die winnen. Las dat Brobbey een paar 100% kansen om zeep holp, misschien toch Mikautadze eens de kans geven.

Ik hoop dat deze uitbarsting weer “grappiger” genoeg was voor clubhoppertje Jef400, dat 400 staat voor het aantal clubs waar je fan van bent geweest?
 

Mario

Well-known member
Die 18e plek is natuurlijk wel vertekend. Twee wedstrijden minder gespeeld, en er staat nog een 2-3 bij RKC open.

Ik denk dat vooral FC Utrecht zich grote zorgen moet maken.
 
Bovenaan