Speelronde 1

D

Deleted member 2709

Guest
De vorige seizoenen had hij die bal dus het stadion uitgeschoten. Nu blijft hij zo rustig...

Maakte "vroeger" ook wel zijn doelpuntjes hoor. In tegenstelling tot de altijd overschatte Ihattaren.
Er werd altijd al wat overdreven negatief over Bruma gedaan, vooral omdat hij voor een onvoorstelbaar belachelijk bedrag gehaald is.
 

JMD

Well-known member
We gaan zo weer beginnen.
Hups PSV!

Ik mag hopen dat Mauro snel gewisseld wordt.
 

JMD

Well-known member
Kom op PSV, maak die 0-2 svp... Anders hoeft de bal maar 1x verkeerd te vallen en het is 1-1...
 

JMD

Well-known member
Oei, wat simpel zeg... Vanaf daar mag die bal er toch nooit in op die manier. 0-2
 

erka

Well-known member
0-2

JMD ik snap echt niet waar je je druk om maakt. Heracles komt al de hele wedstrijd nauwelijks over de middellijn en is de bal elke keer direct weer kwijt.
 

JMD

Well-known member
Kom op zeg, met 3 man om 1 speler heen die met zijn rug naar het vijandelijke doel staat, dan mag die toch nooit schieten.. En als die dan mag schieten kan dat nooit hard zijn en moet de keeper hem hebben...
 

JMD

Well-known member
JMD ik snap echt niet waar je je druk om maakt. Heracles komt al de hele wedstrijd nauwelijks over de middellijn en is de bal elke keer direct weer kwijt.
Ja, dat ken ik... Elke ploeg krijgt altijd een kans... Hoe slecht ook.
Heb ooit PSV - Excelsior gezien waarin PSV 6 klassen beter was, maar op 1-0 bleef en in de 95e minuut was het 1e schot op goal van de Rotterdammers direct raak, 1-1...
 

Bernardo

Well-known member
Kom op zeg, met 3 man om 1 speler heen die met zijn rug naar het vijandelijke doel staat, dan mag die toch nooit schieten.. En als die dan mag schieten kan dat nooit hard zijn en moet de keeper hem hebben...
Dat zeggen we al hele tijd, Heracles kan er geen klote van.
 
D

Deleted member 2709

Guest
PSV heeft de afgelopen jaren al tig keer punten laten liggen in dit soort wedstrijden tegen clubs die er niks van kunnen.
Zoals tegen fucking Emmen waar alle ellende begon van deze kutjaren begon, onder van Bommel.

Dus om dan bij een 1-0 of zelfs 0-0 stand even achterover te leunen alsof we makkelijk winnen zou nogal misplaatste arrogantie zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD
Bovenaan