Speelronde 1

Satyr

Administrator
Forumleiding
Hoeveel spelers hebben die intussen, als er nog 7 op de blessurelijst staan? Dumic, Brama, Pierie oa, dat zijn toch basisspelers?
 

fortuna1987

Well-known member
Heerlijk potje gisteren, onverwachte overwinning, maar niet onverdiend. Ultee weer eens met een gouden wissel. Overigens geen idee of die Lake kan voetballen, weten de Feyenoorders hier dat?
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

Max

Administrator
Forumleiding
Ik begrijp dat het vroeger wel een aardig talent was, maar dat het door blessures er nooit is uitgekomen. Nooit een contract van Feyenoord gekregen. Dus nooit echt serieus in beeld geweest om bij Feyenoord aan te haken. Maar goed, dit is een mooi begin.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Sjaak Swart is weer zijn stront irritante zelf op ESPN. 'Fresia, we kunnen niet bij elk overtredinkie de wedstrijd stoppen, dan blijf je bezig'. Over de 5-0 van Ajax
 

JMD

Well-known member
Sjaak Swart is weer zijn stront irritante zelf op ESPN. 'Fresia, we kunnen niet bij elk overtredinkie de wedstrijd stoppen, dan blijf je bezig'. Over de 5-0 van Ajax
Swart blijft gewoon vermakelijk. Die leeft in de veronderstelling dat Ajax alle 34 duels moet winnen en als dat niet gebeurt ligt het altijd aan de scheidsrechter.
 

Maasveld

Well-known member
Ik hoor Nijhuis ook zeggen dat Mazraoui de bal speelt. Ik weet niet naar welke opticiën hij en de VAR gaan, maar wellicht is het tijd om over te stappen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

Forza AZ

Well-known member
Nou de beste opstelling hoeft niet, snap best dat je wat rouleert, maar 6 spelers eruit vind ik teveel van het goede.


Zat net even RKC - AZ te kijken, daar zat het echt lang niet voor 2/3 vol. Opvallend.
Inderdaad opvallend. In het stadion kunnen maar 7500 mensen, dus dan verwacht je toch wel dat het uitverkocht is met 5000. Maar volgens TT waren er inderdaad maar 3860. Het uitvak was met 400 wel uitverkocht.
 

erka

Well-known member
Cambuur-Grunn nog 0-0, Groningen met licht veldoverwicht maar aanvallend is het ook de eerste 20 minuten van dit seizoen weer compleet ruk.
 

Maasveld

Well-known member
Inderdaad opvallend. In het stadion kunnen maar 7500 mensen, dus dan verwacht je toch wel dat het uitverkocht is met 5000. Maar volgens TT waren er inderdaad maar 3860. Het uitvak was met 400 wel uitverkocht.
Die haalden de 5000 normaal gesproken toch ook al niet?
 
Bovenaan