Speelronde 1

Satyr

Administrator
Forumleiding
Als ik Sparta, Heracles en Willem II zie, dan degradeert Heerenveen misschien toch niet.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Laat die jongen maar minimaal vier wedstrijden brommen. Wat een enorme debiele actie.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Nou ja, het is leuk om te zien en we pakken de punten.
 
Laatst bewerkt:

Abubakari

Well-known member
Best wel tevreden ondanks de uitslag, voetballend doen wij weinig onder. Laatste 10 minuten merk je dat we weinig oefenwedstrijden hebt gespeeld.

Als wij aanvallend op de buitenkant er 2 goede bij halen, dan handhaven we ons.
Voetballend weer genoten, voetballende goal, Boere heeft mij echt positie verrast.

Hendriks en Doodeman, die kunnen we nu al afschrijven.

Zonde dat we hem zo lullig verliezen.
Ja, die Hendriks, mijn god wat was die slecht zeg. Zag net dat hij ook degene is die bij de 0-1 over de bal heen maait. Die heeft echt niks goed gedaan, ging ook geen duels aan, waardeloos. Deed Boere het inderdaad beter.
Jammer dat Cambuur Groningen na de 1-1 weer terug in de wedstrijd liet komen en helemaal jammer dat het nog 1-2 werd ook, al was het wel een erg knappe goal. Nu PSV uit, Twente thuis en Ajax uit. Pittig.
 

JMD

Well-known member
Nu PSV uit, Twente thuis en Ajax uit. Pittig.
Zo, dat is idd een pittig programma... Aan de andere kant kan je beter nu de 2 op papier beste ploegen uit hebben dan eind van het seizoen. Enige nadeel is dat je dus met 0 uit 4 kan komen te staan, maar ik denk dat de achterban in Leeuwarden zich niet gek laat maken dan.
 
Bovenaan