Speelronde 1

Abubakari

Well-known member
Zo, dat is idd een pittig programma... Aan de andere kant kan je beter nu de 2 op papier beste ploegen uit hebben dan eind van het seizoen. Enige nadeel is dat je dus met 0 uit 4 kan komen te staan, maar ik denk dat de achterban in Leeuwarden zich niet gek laat maken dan.
Nee, Cambuur is door de mislukte voorbereiding waarin een man of 10 Corona kregen en waarin de beoogde transfers afketsten een beetje met achterstand begonnen. Kun je in het begin beter een paar wedstrijden hebben die je ook op volle oorlogsterkte niet wint dan dat je nu de concurrenten onderin treft. Al mag je thuis tegen Twente wel een resultaat halen.

#terugnaarwaarzehoren
Off topic, VVV moet je nu in de kkd topics bespreken. Bijna een punt thuis tegen Groningen of bijna een punt bij TOP Oss, dat is het verschil.
 

Bernardo

Well-known member
Ja, die Hendriks, mijn god wat was die slecht zeg. Zag net dat hij ook degene is die bij de 0-1 over de bal heen maait. Die heeft echt niks goed gedaan, ging ook geen duels aan, waardeloos. Deed Boere het inderdaad beter.
Jammer dat Cambuur Groningen na de 1-1 weer terug in de wedstrijd liet komen en helemaal jammer dat het nog 1-2 werd ook, al was het wel een erg knappe goal. Nu PSV uit, Twente thuis en Ajax uit. Pittig.
Eagels thuis zit er ook nog tussen. In die 2 thuiswedstrijden moet je 4 punten halen.
 

Bernardo

Well-known member
Zeg maar gerust niet. We zullen het wel zien, heb na vandaag een positiever gevoel als ik voor het seizoen had, met nog 3/4 versterkingen moet het goedkomen.
 

Abubakari

Well-known member
Moeten ze wel opschieten met die versterkingen. Jij was vooraf nog wel te spreken over Hendriks toch? Vorig jaar bij de Eagles 8 goals in 34 wedstrijden, waarom haal je zo’n spits als je eredivisie gaat spelen vraag ik me dan af. Geldt ook voor Boere trouwens. 18 wedstrijden in de derde Liga in Duitsland, 3 goals…
Daar kun je de eredivisie toch niet mee in?
(Zei ik trouwens al toen ze het nieuws brachten dat dit de opvolgers van Muhren waren dat dat zwaar tegenviel).
 

ALenstra

Well-known member
Maar je moet wel de centen hebben om een goede opvolger voor Muhren te vinden. Zo rijk is Cambuur niet.
 

Abubakari

Well-known member
Niet rijk,maar op transfergebied de laatste jaren wel vindingrijk. Dan valt dit spitsenduo zwaar tegen.
 

Bernardo

Well-known member
Moeten ze wel opschieten met die versterkingen. Jij was vooraf nog wel te spreken over Hendriks toch? Vorig jaar bij de Eagles 8 goals in 34 wedstrijden, waarom haal je zo’n spits als je eredivisie gaat spelen vraag ik me dan af. Geldt ook voor Boere trouwens. 18 wedstrijden in de derde Liga in Duitsland, 3 goals…
Daar kun je de eredivisie toch niet mee in?
(Zei ik trouwens al toen ze het nieuws brachten dat dit de opvolgers van Muhren waren dat dat zwaar tegenviel).
Hendrik
Moeten ze wel opschieten met die versterkingen. Jij was vooraf nog wel te spreken over Hendriks toch? Vorig jaar bij de Eagles 8 goals in 34 wedstrijden, waarom haal je zo’n spits als je eredivisie gaat spelen vraag ik me dan af. Geldt ook voor Boere trouwens. 18 wedstrijden in de derde Liga in Duitsland, 3 goals…
Daar kun je de eredivisie toch niet mee in?
(Zei ik trouwens al toen ze het nieuws brachten dat dit de opvolgers van Muhren waren dat dat zwaar tegenviel).
Vond Hendriks in zijn eerste periode bij ons echt een prima spits, was toen wel in KKD maar kon prima cijfers weerleggen in een matig team. Heeft het daarvoor ook goed gedaan bij Go Ahead in de Eredivisie met 26 wedstrijden 8 goals. Maar schrok er vandaag echt van, totaal niet meer de Hendriks van voor zijn blessure.

Boere heeft mij positief verrast vandaag. Ik denk als er op de buitenkanten nog echt kwaliteit bij komt maakt Boere wel een goal of 10. Ik blijf stiekem nog hopen op een buitenkansje in de spits.
 

Abubakari

Well-known member
Ja Boere viel wel aardig in, krijgt die eerst het voordeel van de twijfel, maar ik vrees toch dat dat op lange termijn ook geen eredivisie waardige spits zal zijn.

Maar los van de lullige nederlaag en de ondermaatse aanval was het wel geweldig om weer in een vol Cambuur stadion te zitten. De orkaanvreugde bij de 1-1, het volle uitvak wat er ook duidelijk zin in had, het hele sfeertje voor tijdens en na zo’n wedstrijd, dat was de moeite wel weer waard. Op naar de volgende!
 

leo1949

Well-known member
Een weekend om gauw te vergeten.
Wat speelde AZ slecht.
In plaats van met 3 of 4 - 0 te winnen verliezen ze van RKC Waalwijk.
3 kwartier hadden ze de tijd om die 1 - 0 achterstand om te buigen naar winst en wat doen ze???
Ze speelde steeds vaker terug naar de eigen keeper.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Een weekend om gauw te vergeten.
Wat speelde AZ slecht.
In plaats van met 3 of 4 - 0 te winnen verliezen ze van RKC Waalwijk.
3 kwartier hadden ze de tijd om die 1 - 0 achterstand om te buigen naar winst en wat doen ze???
Ze speelde steeds vaker terug naar de eigen keeper.
😁-0
 
Bovenaan