Speelronde 1

Bernardo

Well-known member
We mogen ons al om 11 uur melden, Cambuur werkt met tijdsloten, 11 uur vinnik wat vroeg, ik kom om half twaalf wel. Ook vroeg, maar niet 5 kwartier voor aanvang. Hopelijk is dat gezeik gauw voorbij allemaal. Kwartier voor aanvang in het stadion is mij al vroeg zat.
Tis ook geen verplichting, maar meer advies om alles beetje snel te laten verlopen. Ik mag tussen 11.30 en 12.00.
 

Batigoal

Well-known member
Hahn voorkomt met een voetje de 0-2 van Halilovic. Die staat wel lekker te keepen, maar de rest van Go Ahead heeft het moeilijk vanavond.
 

Batigoal

Well-known member
Wat een poeier van Cardona! Helaas op de lat. Die jongen laat overigens in de paar minuten dat hij op het veld staat dat hij meer techniek in zijn rechterteen heeft dan de rest van de selectie.
 

Batigoal

Well-known member
Heerenveen wint! Maar qua niveau zou dit zomaar een degradatiekraker zijn geweest. Snap wel dat @Satyrzich zorgen maakt.

Go Ahead gaat nog wel wat thuispunten halen met het enthousiasme en opportunisme, maar o wat is het pover qua voetballende kwaliteiten.
 

Friesland

Well-known member
De eerste drie punten zijn binnen! Hopen op beter spel in de volgende wedstrijden, maar uiteindelijk telt alleen het resultaat dus wat dat betreft kun je redelijk tevreden zijn.
 
Bovenaan