Beetje vergelijkbaar met Cambuur en De Graafschap.Dat is toch vrij algemeen bekend? Go Ahead Eagles heeft om een of andere reden een goede naam maar wie er ooit geweest is kan er nauwelijks een goed gevoel aan overhouden.
Beetje vergelijkbaar met Cambuur en De Graafschap.Dat is toch vrij algemeen bekend? Go Ahead Eagles heeft om een of andere reden een goede naam maar wie er ooit geweest is kan er nauwelijks een goed gevoel aan overhouden.
Mocht dat niet lukken, kun je altijd nog BH vragen!
Kijk naar je eigen.
Blij dat ik sinds donderdag volledig gevaccineerd ben, in Leeuwarden staat de hele middag al een rij van 45 min tot een uur bij testen voor toegang. Wat een gedoe.
Is de vaccinatiegraad bij jullie zo laag?
Geen idee, zijn ook nog hoop mensen die vast wel 2x gevaccineerd zijn maar nog niet die 2 weken hebben gehad, waaronder een maat van mij.Is de vaccinatiegraad bij jullie zo laag?
Ze hebben de verkeerde Griek gehaald.Pavlidis mist wel wat kansen.
PSV gaat het weer moeilijk krijgen, maar hoop dat ze wel winnen. Ik begrijp Schmidt wel vanwege kunstgras en aankomende week. Aan de andere kant moet je wel met de beste opstelling spelen.Siri, wat betekent onderschatting:
Echt, mijn hemel... Dat je 1 of 2 spelers rouleert, snap ik, maar dit is gewoon belachelijk.
Nou de beste opstelling hoeft niet, snap best dat je wat rouleert, maar 6 spelers eruit vind ik teveel van het goede.PSV gaat het weer moeilijk krijgen, maar hoop dat ze wel winnen. Ik begrijp Schmidt wel vanwege kunstgras en aankomende week. Aan de andere kant moet je wel met de beste opstelling spelen.