Sparta Rotterdam

de waan

Well-known member
En de vriendin van Sonic Youth, maar dat was ook SQ-tijd denk ik.

 
Laatst bewerkt:

de waan

Well-known member
We gaan inmiddels wel erg offtopic maar ik zie Mala Leche / SonicYouth met baby op de arm op Facebook. Dan gaan we er voor het gemak maar even vanuit dat het preimeisje de mama is.
 

Unregistere

Well-known member
Opnieuw heeft een speler van Sparta, die bij de Rotterdammers geen nieuw contract meer kreeg, aangegeven zijn loopbaan te vervolgen bij de amateurs. Na Johan Voskamp - terug naar zijn oude club Westlandia - is ook Romano van der Stoep volgend seizoen actief in de derde divisie of de hoofdklasse. Hij gaat namelijk naar FC Rijnvogels, dat via de nacompetitie zou kunnen promoveren.
 

Batigoal

Well-known member
Westerhof heeft aangegeven dat van een overname door Chinezen geen sprake is; wel zoekt Sparta d.m.v. Westerhof zijn netwerk actief naar samenwerkingsverbanden met Chinese bedrijven in ruil voor voetbalclinics en zakentrips.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Betreffen niet twaalf basisspelers, maar twaalf krachten voor de brede selectie Sparta/Jong Sparta. Daarnaast komt er salarisbudget vrij van negen spelers die vertrekken. Neem tenslotte aan dat een aantal van die twaalf spelers transfervrij zullen zijn.
 

Unregistere

Well-known member
Dat lijkt mij ook. Ze zullen wel mikken op afvallers van belofteteams, categorie Spierings.

Voor het eerste elftal hebben ze interesse in Sam Hendriks van Ajax. Ook in Danny Post van VVV-Venlo, maar die lijkt bij te tekenen of heeft dat inmiddels al gedaan.
 

Maasveld

Well-known member
Dat lijkt mij ook. Ze zullen wel mikken op afvallers van belofteteams, categorie Spierings.

Voor het eerste elftal hebben ze interesse in Sam Hendriks van Ajax. Ook in Danny Post van VVV-Venlo, maar die lijkt bij te tekenen of heeft dat inmiddels al gedaan.
Hij lijkt bij te tekenen. Als VVV niet promoveert moet ik het echter nog zien.
 
Bovenaan