Sparta Rotterdam

Unregistere

Well-known member
Pieter Langedijk mag vertrekken bij Sparta. Naar verluidt is RKC Waalwijk ge?nteresseerd, maar zou me ook niks verbazen als FC Dordrecht een poging waagt nu ze vleugelspitsen zoeken.
 

Unregistere

Well-known member
Als Sparta promoveert, zullen elf spelers vermoedelijk niet meer van de partij zijn in de eredivisie. Voor acht van hen wordt formeel ontslag aangevraagd.

Het gaat om Johan Voskamp - die al overschrijving heeft aangevraagd naar Westlandia -, Huseyin Dogan, Romano van der Stoep, Yesin Ben Mohamadi, Giovanni Hiwat, Melvin Vissers, Youri Loen en Cody Claver. De opties in de contracten van Ya?l Eisden, Christian Supusepa en Ottar Karlsson worden niet gelicht.

Mart Dijkstra heeft wel een nieuwe verbintenis getekend, die hem tot medio 2019 op het Kasteel houdt.
 

Mario

Well-known member
Het heeft even geduurd, maar SP-AR-TA is terug op het hoogste niveau. Gefeliciteerd aan alle Sparta aanhangers op dit forum.
 

DeftonesJP

New member
Ik was er bij gisteren, ik had via Ajax kaarten geregeld voor het 'uitvak'. Wat een avond zeg. Het is heel vreemd om je eigen club met het tweede te zien spelen tegen een club waar je sympathie voor hebt. Ik gunde Sparta de pot maar het was wel heel tof om 20 man te kunnen juichen in een stadion met 10.000 man. Wat dat betreft verliep de wedstrijd perfect. Wij een lolletje, de Spartanen wat spanning maar daardoor ook de extra ontlading. Bovendien konden we nog even het veld op. Mooi om de taferelen daar te zien. Gefeliciteerd Spartanen!
 

DeftonesJP

New member
Hebben jullie Leen van Steensel nog in het feestgedruis gezien? Die kopte ze een aantal jaar geleden hoogst persoonlijk in de ellende en staat nu een episch feest te vieren. Hij stond zelfs op de foto met Hugo Borst zag ik. Het leven kan raar lopen.
 

SanMark.

Well-known member
1 van de 2 vrouwen die ooit actief waren op het forum. Die durft vast niet meer terug te komen ... of ze heeft inmiddels een leven, dat kan ook natuurlijk.

Lizard en Esther94 . Dat is al drie.

En hoe kun je nu Ladyhawke nu vergeten.
 
Bovenaan