Slechte TV

Status
Niet open voor verdere reacties.

de waan

Well-known member
Als ik die spotjes zie can Specsavers, dan moet ik altijd aan de eigenaar van de dierenwinkel van Jiskefet denken. (Herman Koch)

Ik denk steeds dat Frans Timmermans een brillenwinkel is begonnen.

En nu doet Erik van Muiswinkel die Willem van Hanegem imiteert ook nog mee in een filmpje.

willem.JPG
 

inhethoekje

Active member
Geen festival of kermis zonder een tintje roze.

Het is tegenwoordig politiek niet meer correct als je het gros van de homoscene irritant klote volk vindt.
Die paar procent die anoniem en gelukkig met hun partner door het leven gaan hebben mijn zegen, maar niet de ''Kijk mij eens homo zijn'' die kunnen de hik krijgen, en als het moet een SOA op een veld waar 900 militairen bivakkeren tijdens een vierdaagse.
 
Laatst bewerkt:

inhethoekje

Active member
Overigens is mijn favoriete zomerprogramma weer op tv.

"We zijn er bijna''.

Heerlijk slome tv met bejaarden die in groepsverband er met de camper op uit trekken.
 

Jozsef

New member
Nou weet ik weer waarom ik deze maanden bijna geen tv kijk. Zoveel bagger kan een normaal mens toch niet aan?
 

Keyser S?ze

New member
Overigens is mijn favoriete zomerprogramma weer op tv.

"We zijn er bijna''.

Heerlijk slome tv met bejaarden die in groepsverband er met de camper op uit trekken.

Met die oude mevrouw in haar Citro?n met caravan. "Hij trekt er flink aan. Maar er zit dan ook een 1,6 liter motor in."

En ondertussen werd ze door de ene na de andere zwaar beladen vrachtwagen (incl. scheldende chauffeur) ingehaald op de snelweg omdat mevrouw nauwelijks 80 reed.
 

inhethoekje

Active member
Met die oude mevrouw in haar Citro?n met caravan. "Hij trekt er flink aan. Maar er zit dan ook een 1,6 liter motor in."

En ondertussen werd ze door de ene na de andere zwaar beladen vrachtwagen (incl. scheldende chauffeur) ingehaald op de snelweg omdat mevrouw nauwelijks 80 reed.

Heerlijk.
 

Fabian

Active member
Ik moet tv gaan kijken om in dit topic mee te kunnen. Ik zie nauwelijks iets. Ja, series, films en sport. Maar alles wat slecht is, negeer ik eigenlijk.

Behoudens dan die knudde-parade van Tros muziekfeest... dat kreeg ik afgelopen vrijdag helaas wel mee.
 

Mario

Well-known member
Ik moet tv gaan kijken om in dit topic mee te kunnen. Ik zie nauwelijks iets. Ja, series, films en sport.

Ik heb doordeweeks geen tijd om echt te kijken. Meestal eind van de avond even via uitzending gemist of zo.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan