Slechte TV

Status
Niet open voor verdere reacties.

De Wolf

Well-known member
Doorgaans ieder programma van SBS6 is slecht. Ze hebben zelfs een weerman die er geen verstand van heeft.
 

JFK

Well-known member
Denk je dat je eindelijk bent verlost van die kutjes van Nick en Simon, heeft Simpel nu die glimmende nicht van een Joling in hun reclamespotjes.
Oh ja, voordat ik het nog vergeet te melden, de verdubbeldagen zijn er nog steeds. Dit is al sind de Eerste Wereldoorlog.
 

Jozsef

New member
Net als die hysterische reclame van dat verschrikkelijke Carpetright: "Aanstaande weekend, nu megakortingen tot wel 60 (ZESTIG!!) procent.
Dat spotje komt dus elke vrijdag langs op radio en TV. Zijn mensen nu echt zo dom? Net als die "kortingsbonnen" van de Gamma, Karwei etc.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Niet seksistisch bedoeld, maar kan er geen verbod komen op vrouwelijke commentatoren bij sportwedstrijden? Net Jos? Been bij het wielrennen gezien op Eurosport. Om te janken gewoon. En bij het tennis is het ook al zo'n verschrikking met Marcella Mesker en Kristie Boogert. Ik zie de toegevoegde waarde niet en ik weet dat ik zeker niet alleen sta. Dus het is ook gewoon dom, want het kost je als zender gewoon kijkers.

Een lekker wijf langs het veld voor wat interviewtjes en het oplezen van de autocue, da's prima. Zie Helene Hendriks. Maar zet ze niet in een commentaar hokje. Zit niemand op te wachten, behalve wellicht een stel vrouwen met kortpittig kapsel. Maar ik in elk geval niet.
 

Eef de Kip

Well-known member
Niet seksistisch bedoeld, maar kan er geen verbod komen op vrouwelijke commentatoren bij sportwedstrijden? Net Jos? Been bij het wielrennen gezien op Eurosport. Om te janken gewoon.

Wat is er gebeurd met Boogerd en die andere knakker, daar luisterde ik altijd graag naar maar het is dit jaar op Eurosport hetzelfde als dat je naar de NOS kijkt.
 

Janssen

Well-known member
Het commentaar bij Eurosport is toch al 100 jaar bedroevend? Wel eens een voetbalwedstrijd gekeken daar?
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Jos? Been is inderdaad vervelend. Terwijl ze bij de Amerikaanse koersen laatst veel rustiger was. Misschien geilt ze op Tommie.
 

inhethoekje

Active member
Niet seksistisch bedoeld, maar kan er geen verbod komen op vrouwelijke commentatoren bij sportwedstrijden? Net Jos? Been bij het wielrennen gezien op Eurosport. Om te janken gewoon.

Ze had laatst 1 leuke opmerking over een hele dag Vuelta, en dat was pas na de finish, toen merkte ze op dat de kijkers eindelijk een kasteel te zien kregen maar dat ze er geen verhaal bij kon vertellen, daarna viel er een stilte en hoorde je ze besmuikt lachen in het commentaarhokje.

Maar ja, jullie willen ook vrouwen in voetbalstadions dus eigenlijk mogen jullie niet zeuren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan