Slechte TV

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Gelukkig dat jij ze hebt gezien, jij hebt er redelijk tot goede kijk op, ik ben dus niet de enige .

Die zanger is zo arrogant, die denkt echt dat hij Robert Plant is.

Dankjewel voor het compliment.

Ik snap je keuze om hun eerste album te sponsoren overigens wel. Kan me voorstellen dat ze toen een behoorlijk potentieel hadden. Talent kan ze niet ontzegd worden, maar ik had niet het idee dat ik stond te kijken naar een groepje vrienden die graag samen muziek maken en dat heel behoorlijk doen. Eerder een geforceerd project, zonder passie en plezier. Alles op routine.
 

inhethoekje

Active member
Dankjewel voor het compliment.

Ik snap je keuze om hun eerste album te sponsoren overigens wel. Kan me voorstellen dat ze toen een behoorlijk potentieel hadden. Talent kan ze niet ontzegd worden, maar ik had niet het idee dat ik stond te kijken naar een groepje vrienden die graag samen muziek maken en dat heel behoorlijk doen. Eerder een geforceerd project, zonder passie en plezier. Alles op routine.

Ik had het niet beter kunnen verwoorden.
 

Batigoal

Well-known member
Ik krijg echt de kriebels van die wandelaars die heel noest tig kilometers voor jan lul gaan lopen.
Neem gerust een taxi!

Sowieso die hele Vierdaagse... Prima als jij zinloos een tering end wil lopen, maar waar om al die aandacht?
 

Fabian

Active member
Ik heb me in Barcelona paar weken terug ook de veters uit mijn schoenen gelopen. Niemand stond mij met een medaille op te wachten.

Ongehoord zoiets.
 

Wigboldus

Well-known member
Ik vind lange einden lopen heerlijk. Maar het liefst alleen of met z'n 2-en, en dan ook nog het liefst in uitgestrekte natuur. Lijkt me verschrikkelijk om in een grote menigte te lopen waarbij er ook nog mensen langs de kant zitten te kijken. brrr....
 

Keyser S?ze

New member
Ik vind het knap dat ze er in Nijmegen elk jaar weer in slagen zo'n 40.000 geestelijk minder bedeelden bij elkaar te krijgen die dat roteind gaan lopen. Ik heb gisteren 10 minuten naar dat programma op TV Gelderland gekeken maar werkelijk geen ??n normaal persoon zien langs komen. De deelnemers (en de toeschouwers) zijn in ieder geval voor een paar dagen door een zekere vorm van achterlijkheid aangestoken.
 

inhethoekje

Active member
Voor de 30e keer meedoen, wat betekent dat je partner 30 jaar lang zijn vakantie plande rond de 4 daagse en dat je elk jaar langs het parcours moest staan om hem/haar aan te moedigen.
Je hele vrienden/familiekring zit al die jaren gezellig ergens in het buitenland en jij staat lullig te klappen langs een parcours.

En ja mevrouw, je moet welhaast 75 jaar zijn om 40 keer mee te hebben gelopen, of ben je zo dementerend dat je denkt dat een 20 jarige dat ook kan?
Ik krijg zo de kriebels van mensen die eerst hun leeftijd noemen eer ze een vraag beantwoorden.

''Gaat het een beetje meneer''

''Ik ben 80 jaar, wat was U vraag?''
 

zwammy

Well-known member
Ach, over een half jaar is het weer carnaval. Kunnen jullie daar weer jezelf over verwonderen.
 

gevegt

Well-known member
Ik heb hem 8x gelopen. Gewoon in mijn daagse kloffie. Het enige nadeel was dat mijn klompen na twee dagen al versleten waren.
 

JFK

Well-known member
Ik heb hem 8x gelopen. Gewoon in mijn daagse kloffie. Het enige nadeel was dat mijn klompen na twee dagen al versleten waren.

Zonder sokken toch?
Op een gegeven moment had je toch 2.7 kg houtsplinters in je voeten?
 

inhethoekje

Active member
Ik vind het knap dat ze er in Nijmegen elk jaar weer in slagen zo'n 40.000 geestelijk minder bedeelden bij elkaar te krijgen die dat roteind gaan lopen. Ik heb gisteren 10 minuten naar dat programma op TV Gelderland gekeken maar werkelijk geen ??n normaal persoon zien langs komen. De deelnemers (en de toeschouwers) zijn in ieder geval voor een paar dagen door een zekere vorm van achterlijkheid aangestoken.


Heb je die 2 griebels gezien die langs het parcours hysterisch stonden te schreeuwen met van die klapperhandjes die ze bij AZ ook hebben?
Vrouwen in de overgang, heel irritant volk.
 

Keyser S?ze

New member
Ik krijg zo de kriebels van mensen die eerst hun leeftijd noemen eer ze een vraag beantwoorden.

Het is nog erger want in het algemeen worden ook eerst alle ziektes en tegenslagen in het leven benoemd.

''Gaat het een beetje meneer''

''Ik ben 80 jaar, heb suiker, 2 kunstheupen, hoge bloeddruk en ik zie met ??n oog niks meer. Daarbij heeft mijn vrouw mij afgelopen jaar verlaten en is er vandoor met de buurman en mijn zoon misdraagt zich voortdurend op een voetbalforum. Wat was Uw vraag?''

Zoiets dus.
 

inhethoekje

Active member
Het is nog erger want in het algemeen worden ook eerst alle ziektes en tegenslagen in het leven benoemd.

''Gaat het een beetje meneer''

''Ik ben 80 jaar, heb suiker, 2 kunstheupen, hoge bloeddruk en ik zie met ??n oog niks meer. Daarbij heeft mijn vrouw mij afgelopen jaar verlaten en is er vandoor met de buurman en mijn zoon misdraagt zich voortdurend op een voetbalforum. Wat was Uw vraag?''

Zoiets dus.

Loop je in de supermarkt zie je iemand moeilijk bij een pak suiker komen.

''Zal ik U even helpen mevrouw?''

''Ik ben al 78 meneer''

Dat vroeg ik niet trut!
 

Keyser S?ze

New member
Heb je die 2 griebels gezien die langs het parcours hysterisch stonden te schreeuwen met van die klapperhandjes die ze bij AZ ook hebben?
Vrouwen in de overgang, heel irritant volk.

Ik krijg ontzettende jeuk van al die lolbroeken die langs het parcours staan met een uitgestrekte arm omhoog om alle passerende deelnemers een high five te geven. Doe moesten ze gelijk neerhoeken.
 

inhethoekje

Active member
Ik krijg ontzettende jeuk van al die lolbroeken die langs het parcours staan met een uitgestrekte arm omhoog om alle passerende deelnemers een high five te geven. Doe moesten ze gelijk neerhoeken.

Verveelde kinderen die van mama met een bak vol met schijfjes komkommer langs het parcours moeten staan.
Ik zou er nooit een pakken, mij te onhygi?nisch.
 

Keyser S?ze

New member
Groepjes deelnemers met dezelfde T-shirts die een pasje, dansje of liedje ingestudeerd hebben. En die act eindeloos herhalen. Zeer irritant.
 

inhethoekje

Active member
Groepjes deelnemers met dezelfde T-shirts die een pasje, dansje of liedje ingestudeerd hebben. En die act eindeloos herhalen. Zeer irritant.

Je kan vandaag bij Omroep Gelderland je hart ophalen, het is Roze Woensdag, iedereen in het roze want alle homo's en lesbiennes zijn lief.

Harm Edens is al 3 uur erg opgewonden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan