Slechte TV

Status
Niet open voor verdere reacties.

gevegt

Well-known member
Ik heb er niet echt op zitten letten, maar ik meende gehoord te hebben dat ie het kabinet misschien wel wil steunen.

Ondertussen zal hij vast en zeker wel aan een nieuwe club werken. Ik gok 30min.

Haha, die man heeft als levensdoel om nooit echt aan het werk te hoeven.
 

inhethoekje

Active member
Gisteravond een bezoek gebracht aan de Zomerfeesten, wat een droeve gebeurtenis, de triestheid van al die C bandjes die hun best doen op een lullig podium.

Ik ging voor de band Navarone, heb ik ooit gesponsord om hun eerste cd te kunnen opnemen, stonden op een hoofdpodium op Plein 44, en dan ben je best een naam, vol plein dus rammen met die hap.
Ik weet nu waarom ze maar niet willen doorbreken bij het grote publiek, het is gewoon een band die zo overloopt van kapsones dat het gewoon irritant word.

Nee, jullie zijn de nieuwe Led Zeppelin niet!
 

JFK

Well-known member
Ik ging voor de band Navarone, heb ik ooit gesponsord om hun eerste cd te kunnen opnemen, stonden op een hoofdpodium op Plein 44, en dan ben je best een naam, vol plein dus rammen met die hap.
Ik weet nu waarom ze maar niet willen doorbreken bij het grote publiek, het is gewoon een band die zo overloopt van kapsones dat het gewoon irritant word.

Nee, jullie zijn de nieuwe Led Zeppelin niet!
Wel een goede film.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Goed punt. Toen is hij wel voorbij gekomen. Ik heb deze film echter wel eens op een ander moment in het jaar gezien. Rondom de dagen van 4 en 5 mei kijk ik nooit films.
 

JFK

Well-known member
Als ik die spotjes zie can Specsavers, dan moet ik altijd aan de eigenaar van de dierenwinkel van Jiskefet denken. (Herman Koch)
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Gisteravond een bezoek gebracht aan de Zomerfeesten, wat een droeve gebeurtenis, de triestheid van al die C bandjes die hun best doen op een lullig podium.

Ik ging voor de band Navarone, heb ik ooit gesponsord om hun eerste cd te kunnen opnemen, stonden op een hoofdpodium op Plein 44, en dan ben je best een naam, vol plein dus rammen met die hap.
Ik weet nu waarom ze maar niet willen doorbreken bij het grote publiek, het is gewoon een band die zo overloopt van kapsones dat het gewoon irritant word.

Nee, jullie zijn de nieuwe Led Zeppelin niet!

Die heb ik een tijdje terug ook zien optreden. In vond het echt een verschrikking. Inderdaad de attitude van de next big thing, maar in de praktijk een heel modaal 13-in-dozijn bandje.
 

inhethoekje

Active member
Die heb ik een tijdje terug ook zien optreden. In vond het echt een verschrikking. Inderdaad de attitude van de next big thing, maar in de praktijk een heel modaal 13-in-dozijn bandje.

Gelukkig dat jij ze hebt gezien, jij hebt er redelijk tot goede kijk op, ik ben dus niet de enige .

Die zanger is zo arrogant, die denkt echt dat hij Robert Plant is.
 

inhethoekje

Active member
Zou vanavond naar Kovacs gaan maar ik sla over, vrijdag ga ik wel even naar The Deaf.

Dat project van Spike spreekt me wel aan op de een of andere manier.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan