Slechte TV

Status
Niet open voor verdere reacties.

De Groene Scout

Well-known member
Al jaren wordt er enorm veel slechte TV gemaakt. Soms is het zelfs zo slecht of fout dat het daardoor weer leuk wordt.
Plaats hier je ervaringen over slechte TV of extreem foute programma's.
 

De Groene Scout

Well-known member
Mijn vrouw en dochter kijken momenteel naar 'foute vrienden'. Dat is echt na 3 minuten gewoon niet eer leuk en zit op kleuterschoolniveau. Pfff
 

zwammy

Well-known member
Gisteren op net 5 nog iets gezien. Over belgen die teveel geld hebben, geweldige pulp is dat
 

De Wolf

Well-known member
Doorgaans bestaat het programma van commerci?le omroepen buiten films en series uit goedkoop geproduceerde pulp en een voor de zoveelste keer uitgeklede versie van een bepaald concept.
 

Eef de Kip

Well-known member
Gisteren op net 5 nog iets gezien. Over belgen die teveel geld hebben, geweldige pulp is dat

hahaha, vorige week gezien en gisteren ook weer liggen kijken. Die gast met die Russische die 20 jaar jonger is. Liep vorige week alleen maar op haar hoge hakken rond te huppelen.
Wel weer ongelofelijk om te zien hoe veel geld mensen kunnen verdienen.
Die zwerver gisteren in die Rolls Royce :confused:
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Ik kijk graag tussen 18:00 en 20:00 naar RTL7, met die gare politieseries, inclusief semi-zwart-wit beelden uit 1993. Of dingen als Ice Road Truckers en Deadliest Catch op Discovery, het liefst de 33e herhaling
 

zwammy

Well-known member
hahaha, vorige week gezien en gisteren ook weer liggen kijken. Die gast met die Russische die 20 jaar jonger is. Liep vorige week alleen maar op haar hoge hakken rond te huppelen.
Wel weer ongelofelijk om te zien hoe veel geld mensen kunnen verdienen.
Die zwerver gisteren in die Rolls Royce :confused:

Die engelse woorden ertussen door gooiend, want dan kom je wat rijker over. Die zwerver had wel een wijf met een goei lijntje. Maar volgens mij zit daar genoeg drugs in. Volgende week maar weer gaan kijken :)
 

Eef de Kip

Well-known member
Die engelse woorden ertussen door gooiend, want dan kom je wat rijker over. Die zwerver had wel een wijf met een goei lijntje. Maar volgens mij zit daar genoeg drugs in. Volgende week maar weer gaan kijken :)

ja haha, met dat Belgische accent, klinkt ook behoorlijk net niet.

Die zwerver verkocht ff een of ander kutbankje voor 100K maar daar zit idd wel wat coke in dat vrouwtje ja.
 

JFK

Well-known member
Ik word wel zo ontzettend depressief van het reclamespotje van Lays.
Wie zegt nu over een zak chips: "hey, dit is mijn Lays!"
Het zal me niets verbazen als X-mans hier weer achter zit.
 

Batigoal

Well-known member
Over slechte reclameslogans gesproken:

'Je eigen computerstudent. Heerlijk!'

Hoe k?n je dat verzinnen.
 

inhethoekje

Active member
Een pedo bij Bonje Met de Buren, een normaal mens duikt onder maar deze pedo zoekt gewoon de media weer op.
(ja het is die grote dikke neger en niet dat iele blanke mannetje wat tegenover hem zit )
 

Jozsef

New member
Studio Powned, met van de week Moszkowitz en z'n kale vazal. Partners in crime, hopend op een zetel met wat dom rechts gelul in een heerlijk slechte setting.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan