Mensen met een heel groot huis.Mijn gasrekening is verhoogd van 110 naar 130 euro. Wie zijn die mensen dan die opeens 360 euro of nog meer moeten betalen?
De nuttelozen die de hele dag thuis zitten en op Facebook en Twitter over alles en iedereen aan het klagen zijn.Mijn gasrekening is verhoogd van 110 naar 130 euro. Wie zijn die mensen dan die opeens 360 euro of nog meer moeten betalen?
Zo, das helemaal lekker zeg. Dat zijn prima bedragen.De nuttelozen die de hele dag thuis zitten en op Facebook en Twitter over alles en iedereen aan het klagen zijn.
Mijn energierekening is overigens verlaagd van 64 naar 47 euro, maar dat geheel terzijde.
Mensen met een heel groot huis.
Herstel: vanaf vrijdag moet iedereen toch in roebels betalen. Zo niet, geen gas meer.Putin: vanaf nu neem ik alleen nog maar roebels aan als betaling voor het leveren van energie.
De G7 : dat gaan we niet doen.
Putin: oké, dan laten we het zo.
Kortom, hij zit in nauwe schoentjes.
Gelukkig hebben we Groningen nog.Herstel: vanaf vrijdag moet iedereen toch in roebels betalen. Zo niet, geen gas meer.
Als je 600 euro teveel hebt betaald dan is dat 50 euro per maand.Ik ben gewoon jaarlijks overgestapt alleen nu met de kritische situatie en de 130 euro per maand blijf ik gewoon lekker zitten. Heb dit jaar ook 600 euro teveel betaalt aan gas en stroom dus dat krijg ik nog terug. Verwarming staat eigenlijk nooit aan, heb vloerverwarming en voordat die warm is ben ik alweer weg.
Herstel, via een tussenrekening.Herstel: vanaf vrijdag moet iedereen toch in roebels betalen. Zo niet, geen gas meer.