Ska P 187
Well-known member
We zitten hier al een dikke week op een max van één fles (10liter) ppDat begrijp ik.
Mijn vraag is dan ook: hoe kan het zo snel op zijn?
Dat lees ik namelijk nergens.
We zitten hier al een dikke week op een max van één fles (10liter) ppDat begrijp ik.
Mijn vraag is dan ook: hoe kan het zo snel op zijn?
Dat lees ik namelijk nergens.
Slecht onderhoud zegHet stadion van FC Desna uit Chernihiv (vorig jaar de nummer 6 van Oekraïne) tot kort geleden:
Het stadion nu:
Slecht onderhoud zeg
Het whataboutism druipt er vanaf bij die groep inderdaad...Jaloers op de vluchtelingen uit Oekraïne
www.trouw.nl
Vergeet vooral niet de echte slachtoffers hé mensen!
Jep. Een hoop privejets (ongetwijfeld met rijke oligarchen aan boord) gaan al en masse het land uit...Zodra de oorlog voorbij is, gaat Putin ook huishouden met zuiveringacties in eigen land ben ik bang.
Die kerel dacht even real life Call of Duty te gaan spelen.
Die kerel dacht even real life Call of Duty te gaan spelen.
En ik vraag me dan af, is het overschatting van zichzelf, onderschatting van de situatie daar, naïviteit of wil je zo graag de held spelen of deugen?Dat is dus serieus echt hoe aantal van die lui denken.
Een combinatie van dat alles. Deze kerel heeft zich laten sponsoren en ging vervolgens met veel bombarie naar de Oekraïense grens. Dan ben je gewoon een naïeve aandachtsjunk. Er zijn gewoon officiële instanties waar vrijwillige militairen zich kunnen aanmelden. Tientallen echte (ex-)militairen hebben dat inmiddels al gedaan. Maar die zoeken de publiciteit niet op.En ik vraag me dan af, is het overschatting van zichzelf, onderschatting van de situatie daar, naïviteit of wil je zo graag de held spelen of deugen?