gevegt
Well-known member
Je kunt ook gewoon zeggen dat je het niet begrijpt.Kans dat de middellandse zee volligt lijkt me vanuit Oekraïne sterk...
Je kunt ook gewoon zeggen dat je het niet begrijpt.Kans dat de middellandse zee volligt lijkt me vanuit Oekraïne sterk...
Dat kan natuurlijk voorkomen worden door om de twee jaar een WK te organiseren.Kans dat de middellandse zee volligt lijkt me vanuit Oekraïne sterk...
Als Oekraïne slim is vaardigen ze de burgemeester van Kiev af voor dat gevecht.Gewoon een boksring plaatsen, dan kunnen beiden het uitvechten. Last man standing wint.
Schadevergoedingen Rusland zie ik niet gebeuren. De sancties blijven dan ook gewoon.
Dat begrijp ik.Ik kon het eerst ook niet geloven, dus heb het even uitgezocht, maar het klopt wel.
95% van alle zonnebloemolie in de wereld wordt geproduceerd in Rusland en Oekraine.
Het is ook helemaal niet bijna op. Dat is gewoon een trucje van de overheid. Er komt straks opeens allerlei alternatieve olie op de markt. In die olie zit een bepaald stofje, waardoor wetenschappers kunnen uitlezen wat het voedselpatroon is van degene die met dat soort olie heeft gekookt. Er worden inmiddels op diverse locaties al rioleringen bewaakt waar straks monsters genomen worden van alle huishoudens in Nederland. Op die manier wordt er gekeken welke mensen er nog steeds teveel vlees en te weinig plantaardige producten consumeren. Die mensen mogen zich straks enkel nog maar in de openbare ruimte begeven als ze aan kunnen tonen dat ze een kurk in hun anus hebben, zodat ze de lucht niet bevuilen met winden die opgewekt worden door vlees. Dit is trouwens allemaal bedacht door die vieze klootzakken van het WEF, die op deze manier hun afschuwelijke Woke-agenda er doorheen willen duwen.Dat begrijp ik.
Mijn vraag is dan ook: hoe kan het zo snel op zijn?
Dat lees ik namelijk nergens.
Morgen koop ik een airfryer!Het is ook helemaal niet bijna op. Dat is gewoon een trucje van de overheid. Er komt straks opeens allerlei alternatieve olie op de markt. In die olie zit een bepaald stofje, waardoor wetenschappers kunnen uitlezen wat het voedselpatroon is van degene die met dat soort olie heeft gekookt. Er worden inmiddels op diverse locaties al rioleringen bewaakt waar straks monsters genomen worden van alle huishoudens in Nederland. Op die manier wordt er gekeken welke mensen er nog steeds teveel vlees en te weinig plantaardige producten consumeren. Die mensen mogen zich straks enkel nog maar in de openbare ruimte begeven als ze aan kunnen tonen dat ze een kurk in hun anus hebben, zodat ze de lucht niet bevuilen met winden die opgewekt worden door vlees. Dit is trouwens allemaal bedacht door die vieze klootzakken van het WEF, die op deze manier hun afschuwelijke Woke-agenda er doorheen willen duwen.
Trap er niet in!
@JMD Kom eens van @Jamel zijn account af!!!Het is ook helemaal niet bijna op. Dat is gewoon een trucje van de overheid. Er komt straks opeens allerlei alternatieve olie op de markt. In die olie zit een bepaald stofje, waardoor wetenschappers kunnen uitlezen wat het voedselpatroon is van degene die met dat soort olie heeft gekookt. Er worden inmiddels op diverse locaties al rioleringen bewaakt waar straks monsters genomen worden van alle huishoudens in Nederland. Op die manier wordt er gekeken welke mensen er nog steeds teveel vlees en te weinig plantaardige producten consumeren. Die mensen mogen zich straks enkel nog maar in de openbare ruimte begeven als ze aan kunnen tonen dat ze een kurk in hun anus hebben, zodat ze de lucht niet bevuilen met winden die opgewekt worden door vlees. Dit is trouwens allemaal bedacht door die vieze klootzakken van het WEF, die op deze manier hun afschuwelijke Woke-agenda er doorheen willen duwen.
Trap er niet in!