erka
Well-known member
Zolang TeeZee zich niet meldt, hou ik het er bij dat ik gelijk heb.
Je hebt zeker gelijk van die wolk naar Zweden, dus dat moet wel zuidoostenwind geweest zijn. Maar je ziet dus later ook hele andere patronen.
Zolang TeeZee zich niet meldt, hou ik het er bij dat ik gelijk heb.
Je kunt niet vinden hoe hoog de straling is meegenomen en welke invloed dat heeft gehad?Je hebt zeker gelijk van die wolk naar Zweden, dus dat moet wel zuidoostenwind geweest zijn. Maar je ziet dus later ook hele andere patronen.
Als die wind toen niet richting Zweden had geblazen maar de Sovjetunie in waren we er nooit achter gekomen dat die reactor ontploft was... Omdat er in Zweden en omgeving ineens idioot veel straling werd gemeten kon men het niet meer ontkennenDe wolk van de meltdown ging volgens mij toen richting Zweden. Alleen weet ik niet tot hoe hoog zo'n wolk komt.
Wel weet ik nog dat we geen spinazie van het land mochten eten.
Een half stel lijkt me me dan ook onmogelijk
Ik neem toch aan dat die journalist niet bewust is neergeschoten, maar per ongeluk in de vuurlinie terecht is gekomen. Zeer triest, maar als oorlogsjournalist neem je natuurlijk wel grote risico's.Amerikaanse journalist doodgeschoten door Russische troepen in Oekraïne. Benieuwd hoe lang de Amerikanen zich er wat meer mee gaan bemoeien.
Ik neem toch aan dat die journalist niet bewust is neergeschoten, maar per ongeluk in de vuurlinie terecht is gekomen. Zeer triest, maar als oorlogsjournalist neem je natuurlijk wel grote risico's.
Dat zullen ze zeker niet gaan doen door het overlijden van een oorlogsjournalist. Heel vervelend natuurlijk voor hem en zijn familie, maar dit is ook wel een beetje risico van het vak. (tenzij die natuurlijk standrechtelijk is doodgeschoten)Amerikaanse journalist doodgeschoten door Russische troepen in Oekraïne. Benieuwd hoe lang de Amerikanen zich er wat meer mee gaan bemoeien.
Sowieso is deze paus anders dan vorige pausen. Bij hem geloof ik ook echt dat het hart op de juiste plek zit.Beter dan wat het hoofd van de Russische Orthodoxe Kerk roept. Die herhaalt min of meer wat Poetin roept.
Vandaar ook da de Amsterdamse tak zich wil afscheiden.Beter dan wat het hoofd van de Russische Orthodoxe Kerk roept. Die herhaalt min of meer wat Poetin roept.