Staat anders wel gewoon op Twitter.Nep nieuws!
Staat anders wel gewoon op Twitter.Nep nieuws!
Dan zal het wel zo zijn.Staat anders wel gewoon op Twitter.
Gaat misschien ook om tracking en inkomsten?
En dit is ook idioot. Dus providers gaan bepalen wat we wel/niet mogen zien? Dat is gewoon wat China en Rusland dus ook doen. En ja, het is propaganda wat RT laat zien, maar daar prikken we echt wel doorheen. En degenen die dat niet doen (Baudet cs) geef je juist hiermee extra wind in de zeilen want die kunnen (terecht!) "censuur" schreeuwen.
En nu is het nog 'maar' een Russisch propagandakanaal, maar wat gaat hierna komen? En wie bepaalt wat propaganda is? De beroemde site EU vs Disinfo bleek er zelf vaak naast te zitten wat desinformatie was. De stap naar onwelvallige informatie blokkeren is dan vrij snel gemaakt.
Nog enger dus.Het zijn niet de providers maar de leiders van de EU.
Russische staatsmedia geweerd uit EU, journalisten kritisch over 'censuur'
Volgens de Europese Commissie is het een belangrijke stap tegen manipulatie door het Kremlin, maar journalistenorganisaties noemen het ondermijning van de vrije pers.nos.nl
Als het aan Satyr ligt wel ja. Ik leef liever in een andere wereld.Wat heb je te verbergen JMD. Het is prima dat Europa bepaalt wanneer en hoe vaak je op internet gaat en wat je te zien krijgt.
Mwah, heb niet het idee dat RT en Sputnik zo afhankelijk zijn van hoeveel inwoners van de EU naar die site kijken.Gaat misschien ook om tracking en inkomsten?
Jij hebt liever dat FB & co bepalen wat propaganda is?Nog enger dus.
Die vrijheid heb je nog nooit gehad op het internet.Ik heb liever dat ik het zelf kan bepalen.
Net of jij dat kan....Ik heb liever dat ik het zelf kan bepalen.
Nee, alsjeblieft niet.Jij hebt liever dat FB & co bepalen wat propaganda is?
Wat was er de afgelopen dan gecensureerd behalve strafbare zaken?Die vrijheid heb je nog nooit gehad op het internet.