JMD
Well-known member
Dit dus.Gek is hij wel natuurlijk. En slim zal hij best zijn, maar een strategisch genie is het niet.
Dit dus.Gek is hij wel natuurlijk. En slim zal hij best zijn, maar een strategisch genie is het niet.
Dus iemand die hoogopgeleid is en jarenlang bij de KGB heeft gewerkt zou niet strategies kunnen denken?Dit dus.
Niet iedereen die bij de KGB (of Stasi of Securitate) werkte bedacht de plannen. Het merendeel voerde gewoon uit.Dus iemand die hoogopgeleid is en jarenlang bij de KGB heeft gewerkt zou niet strategies kunnen denken?
Lees eens een boek of zoek op internet iets over Putin, dan zou je niet zo'n reactie meer plaatsen mag ik hopen.Niet iedereen die bij de KGB (of Stasi of Securitate) werkte bedacht de plannen. Het merendeel voerde gewoon uit.
Jij bent onder de indruk begrijp ik? Verklaar je nader.Dus iemand die hoogopgeleid is en jarenlang bij de KGB heeft gewerkt zou niet strategies kunnen denken?
"De naam Wit-Rusland wordt door een kleine groep als ongewenst beschouwd omdat deze te veel refereert aan buurland Rusland, hetgeen de suggestie kan wekken dat het land onderdeel zou zijn van Rusland, hoewel taalkundig beide namen dezelfde etymologische achtergrond hebben."
Wiki
Ik ben helemaal niet onder de indruk.Jij bent onder de indruk begrijp ik? Verklaar je nader.
Schoothondje van Putin. Als het aan de Wit Russen ligt was Lukashenko al lang gewipt. Die zit er alleen nog met de steun van Putin. Met een beetje mazzel komt het volk daar wel in opstand tegen hun dictator. De Russen hebben nu hun handen vol aan Oekraïne, dus zullen denk ik niet zo snel optreden bij een volksopstand in Belarus.Lijkt geen belemmering meer te zijn. Het land. De Wit-Russen schijnen keurig mee op te stomen in Oekraïne met troepen.
Schoothondje van Putin. Als het aan de Wit Russen ligt was Lukashenko al lang gewipt. Die zit er alleen nog met de steun van Putin. Met een beetje mazzel komt het volk daar wel in opstand tegen hun dictator. De Russen hebben nu hun handen vol aan Oekraïne, dus zullen denk ik niet zo snel optreden bij een volksopstand in Belarus.
Ik begrijp dat inmiddels bijna het hele leger van Rusland in of rond Oekraïne rondloopt. Voor China eigenlijk het ideale moment om nu eindelijk eens Oost-Rusland te gaan bezetten. Daar azen ze immers al eeuwen op.
En iedereen de focus op het Oosten, kunnen wij makkelijk onze broeders in België en Luxemburg bevrijden van de Fransen 💪Zou wel lekker zijn. De Wit-Russen die Lukashenko gaan afzetten en de Chinezen die hun historische grond terugpakken.
België is een conglomeraat van verschillende volkeren dus Vlaanderen kunnen we wel bezetten. De rest mogen die Fransen hebbenEn iedereen de focus op het Oosten, kunnen wij makkelijk onze broeders in België en Luxemburg bevrijden van de Fransen 💪
Daar gooien we gewoon een nuke op.België is een conglomeraat van verschillende volkeren dus Vlaanderen kunnen we wel bezetten. De rest mogen die Fransen hebben
Zou wel lekker zijn. De Wit-Russen die Lukashenko gaan afzetten en de Chinezen die hun historische grond terugpakken.