Situatie Oekraine/Rusland/Oost-Europa

gevegt

Well-known member
Wat ik ook wel interessante ontwikkeling vind hoelang regeringen, bedrijven en bonden de ethiek de bovenhand laten voeren.

JMD

Well-known member
Dus iemand die hoogopgeleid is en jarenlang bij de KGB heeft gewerkt zou niet strategies kunnen denken?
Niet iedereen die bij de KGB (of Stasi of Securitate) werkte bedacht de plannen. Het merendeel voerde gewoon uit.

gevegt

Well-known member
Niet iedereen die bij de KGB (of Stasi of Securitate) werkte bedacht de plannen. Het merendeel voerde gewoon uit.
Lees eens een boek of zoek op internet iets over Putin, dan zou je niet zo'n reactie meer plaatsen mag ik hopen.

Max

Administrator
Forumleiding
Zijn gelukkig toch nog mensen die het allemaal doorzien en toch weer de link weten te leggen met WEF en Schwaab.

Eef de Kip

Well-known member
Haha ja daar kreeg ik inmiddels ook alweer wat van mee via een collega (die er overigens net zo hard om moest lachen als ik). Mooi man hoe mensen alles maar dan ook alles zo kunnen draaien.

Max

Administrator
Forumleiding
"De naam Wit-Rusland wordt door een kleine groep als ongewenst beschouwd omdat deze te veel refereert aan buurland Rusland, hetgeen de suggestie kan wekken dat het land onderdeel zou zijn van Rusland, hoewel taalkundig beide namen dezelfde etymologische achtergrond hebben."

Wiki

Lijkt geen belemmering meer te zijn. Het land. De Wit-Russen schijnen keurig mee op te stomen in Oekraïne met troepen.

Mario

Well-known member
Lijkt geen belemmering meer te zijn. Het land. De Wit-Russen schijnen keurig mee op te stomen in Oekraïne met troepen.
Schoothondje van Putin. Als het aan de Wit Russen ligt was Lukashenko al lang gewipt. Die zit er alleen nog met de steun van Putin. Met een beetje mazzel komt het volk daar wel in opstand tegen hun dictator. De Russen hebben nu hun handen vol aan Oekraïne, dus zullen denk ik niet zo snel optreden bij een volksopstand in Belarus.

Batigoal

Well-known member
Ik begrijp dat inmiddels bijna het hele leger van Rusland in of rond Oekraïne rondloopt. Voor China eigenlijk het ideale moment om nu eindelijk eens Oost-Rusland te gaan bezetten. Daar azen ze immers al eeuwen op.

Max

Administrator
Forumleiding
Schoothondje van Putin. Als het aan de Wit Russen ligt was Lukashenko al lang gewipt. Die zit er alleen nog met de steun van Putin. Met een beetje mazzel komt het volk daar wel in opstand tegen hun dictator. De Russen hebben nu hun handen vol aan Oekraïne, dus zullen denk ik niet zo snel optreden bij een volksopstand in Belarus.

Ik begrijp dat inmiddels bijna het hele leger van Rusland in of rond Oekraïne rondloopt. Voor China eigenlijk het ideale moment om nu eindelijk eens Oost-Rusland te gaan bezetten. Daar azen ze immers al eeuwen op.

Zou wel lekker zijn. De Wit-Russen die Lukashenko gaan afzetten en de Chinezen die hun historische grond terugpakken.

Mario

Well-known member
Zou wel lekker zijn. De Wit-Russen die Lukashenko gaan afzetten en de Chinezen die hun historische grond terugpakken.
En iedereen de focus op het Oosten, kunnen wij makkelijk onze broeders in België en Luxemburg bevrijden van de Fransen 💪

• Leuk
Waarderingen: Max

De Wolf

Well-known member
En iedereen de focus op het Oosten, kunnen wij makkelijk onze broeders in België en Luxemburg bevrijden van de Fransen 💪
België is een conglomeraat van verschillende volkeren dus Vlaanderen kunnen we wel bezetten. De rest mogen die Fransen hebben :cool:

erka

Well-known member

Finland kan ook een stuk terugpikken. Voor WO2 lag de grens van Finland een stuk oostelijker. Oa de stad Vyborg, in het Fins Viipuri. Kun je ook nog goed zien aan de andere plaatsnamen.

• Leuk
Waarderingen: Max

Batigoal

Well-known member
Nou, het lijkt erop dat een volgend offensief op Kyiv aanstaande is.

Ben bang dat we morgenochtend met behoorlijk nare berichten over de situatie daar wakker worden.

Bovenaan