Wie feliciteer je precies?Rusland is nu een kleinere economie als Nederland. Gefeliciteerd mensen
Wie feliciteer je precies?Rusland is nu een kleinere economie als Nederland. Gefeliciteerd mensen
Stapje hoger op de ladder voor jullie en Oekraïne, omdat Rusland het nu moeilijker zal krijgen om zijn oorlog te financieren.Wie feliciteer je precies?
Als het aan Van der Leyen ligt dus wel...Zelensky gebruikt dit moment maar eens om de hele toetredingsprocedure van de EU over te slaan en verzoekt om per direct te mogen toetreden. Het valt natuurlijk te proberen, maar dat gaat niet gebeuren.
Als het aan Van der Leyen ligt dus wel...
Wat een flauwekul.Stapje hoger op de ladder voor jullie en Oekraïne, omdat Rusland het nu moeilijker zal krijgen om zijn oorlog te financieren.
Dat moet jij maar eens uitleggen dan. Of vind je het zielig ofzo? Laat dan maar zitten.Wat een flauwekul.
Nou laat ik even voor mezelf spreken. Ik heb er persoonlijk totaal geen gewin mee dat Nederland nu een grotere economie is dan Rusland. Laat staan dat ik blij ben dat we nu 'een stukje hoger op de ladder staan'. Ik heb niets met en niets tegen het Russische volk. Vind alleen in z'n algemeenheid dat iedereen in vrijheid moet kunnen leven. Aan Putin en z'n volgelingen heb ik een pleurishekel en die kunnen me niet hard genoeg gestraft worden voor hun wandaden. Maar dat heeft verder niets te maken met jouw felicitatie, waar ik op reageerde.Dat moet jij maar eens uitleggen dan. Of vind je het zielig ofzo? Laat dan maar zitten.
Zweden levert zelfs wapens aan Oekraïne.Zwitserland doet ook mee aan de sancties. Dan begint het wel serieus te worden.