Ik geef de voorzitter de aandacht die ze verdient met als bijvangst nog maar even duidelijk makend wat voor een idioot Baudet is.Waarom geef je die idioot aandacht?
Indirect geef je dus die idioot aandacht.Ik geef de voorzitter de aandacht die ze verdient met als bijvangst nog maar even duidelijk makend wat voor een idioot Baudet is.
Je hebt gelijk.Indirect geef je dus die idioot aandacht.
Ze kan het dus wel!
Helemaal mee eens. Hopelijk zet ze de stijgende lijn voort.Dit zou de lijn moeten zijn met alle onzin moties.
Het zijn onzinmoties ja, die nooit de meerderheid hadden gekregen, maar ik ben het wel met baudet eens dat hij gelijk heeft dat deze moties wel over het kamerdebat gingen.Ze kan het dus wel!
Denk ik ook ja. En verder snapt putin natuurlijk ook wel dat hoe meer slachtoffers hij maakt hoe groter de problemen worden. We vinden hem gek, maar dat is hij natuurlijk niet. Het is een erg slimme man, die het alleen te hoog in de bol is gestegen, baudet is dat in het klein.Als ik het nieuws mag geloven is er een kilometers lang konvooi van de Russen op weg naar Kiev.
Aangezien er nog geen Mig boven Kiev is gesignaleerd, is mijn bescheiden mening dat Putin geen aanval doet op het land ( dus niet te veel burgerslachtoffers maken ) maar alleen uit is op de politieke overname van Oekraïne.
Als ik het nieuws mag geloven is er een kilometers lang konvooi van de Russen op weg naar Kiev.
Aangezien er nog geen Mig boven Kiev is gesignaleerd, is mijn bescheiden mening dat Putin geen aanval doet op het land ( dus niet te veel burgerslachtoffers maken ) maar alleen uit is op de politieke overname van Oekraïne.
vlyker op kyut fryes!Kyiv graag.
BP en Equinor ook las ik, het cynische is dat die belangen met verlies moeten worden afgestoten aan de rijke Russen die dus nog rijker worden.Shell gaat ook weg uit Rusland.
Op de korte termijn wel.BP en Equinor ook las ik, het cynische is dat die belangen met verlies moeten worden afgestoten aan de rijke Russen die dus nog rijker worden.
Een land veroveren is één, maar het bezetten is twee. Dat lesje hebben ze in Afghanistan wel gehad.Als ik het nieuws mag geloven is er een kilometers lang konvooi van de Russen op weg naar Kiev.
Gek is hij wel natuurlijk. En slim zal hij best zijn, maar een strategisch genie is het niet.Denk ik ook ja. En verder snapt putin natuurlijk ook wel dat hoe meer slachtoffers hij maakt hoe groter de problemen worden. We vinden hem gek, maar dat is hij natuurlijk niet. Het is een erg slimme man, die het alleen te hoog in de bol is gestegen, baudet is dat in het klein.
Dat zal het zijn.Een land veroveren is één, maar het bezetten is twee. Dat lesje hebben ze in Afghanistan wel gehad.
Maar als dat konvooi zo langzaam oprukt dan is het ook een mooi doelwit zou je zeggen. Misschien wil hij gewoon vam zijn oude materieel af?