Serie A

Batigoal

Well-known member
Inter sprong weer over Juve heen, dat volgens mij niet voor het eerst punten verspeelde tegen Sassuolo. Inter won zelf nipt van SPAL.

Verder lijken de dagen van Ancelotti bij Napoli wel geteld. Na 7 wedstrijden op rij zonder overwinning kwam daar gisteren nog een thuisnederlaag tegen laagvlieger Bologna bij. Met alle tegen het bestuur muitende spelers erbij is de situatie bij de club niet florissant. Lijkt het einde van een (vooral net-niet) tijdperk bij de club.
 

Batigoal

Well-known member
Atalanta haalt met maar liefst 5-0 uit tegen AC Milan. Het is de zwaarste nederlaag van Milan in 21 jaar.

Stadgenoot en tevens koploper Inter won met 4-0 van laagvlieger Genoa. Juve won woensdag al en dus gaan ze met evenveel punten aan kop 2020 in.
 
Laatst bewerkt:

Batigoal

Well-known member
Lazio won overtuigend de Supercoppa van Juventus, dat gewoon in de sterkste opstelling speelde, met 3-1 en vierde dat terecht uitbundig. Toch een mooie prijs in deze tijden van Juve-dominantie.
 

Pascallovic

Well-known member
Juventus is dit seizoen gewoon slecht. Geen wedstrijd dat ze echt overtuigend spelen. Dat Sarriball is gewoon Frank de Boer voetbal. Balbezit om balbezit en niet om een doelpunt te maken.
 

SanMark.

Well-known member
Juventus is dit seizoen gewoon slecht. Geen wedstrijd dat ze echt overtuigend spelen. Dat Sarriball is gewoon Frank de Boer voetbal. Balbezit om balbezit en niet om een doelpunt te maken.

Inderdaad, ik had nog een zeer mooie bet lopen met Bernal, USA dames wint WK , Djoko Wimbledon , Ajax kampioen en Juve kampioen, deze heb ik drie weken terug maar uit laten betalen omdat ik niet echt vertrouwen in Juve meer heb.
 

Batigoal

Well-known member
Juventus is dit seizoen gewoon slecht. Geen wedstrijd dat ze echt overtuigend spelen. Dat Sarriball is gewoon Frank de Boer voetbal. Balbezit om balbezit en niet om een doelpunt te maken.

Klopt, ze zijn echt niet zo onverslaanbaar dit seizoen. Inter vind ik veel sterker ogen. Als die zo'n beetje gevrijwaard blijven van blessures (vooral voorin) en Vidal of Rakitic komt er nog bij, dan zijn zij misschien wel de grootste titelkandidaat.
 

Batigoal

Well-known member
Genoa heeft maar weer eens de trainer ontslagen. Thiago Motta heeft het welgeteld twee maanden volgehouden. Davide Nicola mag het nu proberen.
 

Batigoal

Well-known member
Lazio wint wéér (5-1 van Sampdoria) en staat heel dicht op Inter en Juve. Ontzettend knap. Die opmars is met name te danken aan doelpuntenmachine Immobile.

Napoli verloor thuis met 0-2 van Fiorentina en zakt steeds verder weg.
 

Batigoal

Well-known member
Juventus heeft een gat geslagen op Inter. Uiteraard dankzij Ronaldo, nu gewapend met kek scheef knotje, ging het langs het altijd lastige Parma met 2-1. Achtervolger Inter verloor knullig punten tegen laagvlieger Lecce en mag in de achtervolging. Waarschijnlijk met onder meer Eriksen en Giroud als versterkingen, maar of dat genoeg is om Juve te achterhalen is de vraag.

AC Milan wist weer eens te winnen dankzij een treffer van Ante Rebic in blessuretijd tegen Udinese.
 

U.G.

Well-known member
Juventus heeft een gat geslagen op Inter. Uiteraard dankzij Ronaldo, nu gewapend met kek scheef knotje, ging het langs het altijd lastige Parma met 2-1.

Is hij nou nog steeds niet gestopt ?

Hoe vergaat het Zlatan eigenlijk, vallen er al een paar mooie acties te noteren....uit z'n mond m.n.?
 

Batigoal

Well-known member
Nog niet geloof ik, maar dat zal gauw genoeg komen.

Inter verspeelt in rap tempo de titelkansen. Uitgerekend banneling Nainggolan bezorgde Cagliari een punt tegen de Milanezen.
 

Kielse Rat

Well-known member
Nog niet geloof ik, maar dat zal gauw genoeg komen.

Inter verspeelt in rap tempo de titelkansen. Uitgerekend banneling Nainggolan bezorgde Cagliari een punt tegen de Milanezen.

Die laten het wel even afweten de laatste weken. Gelukkig verloor Juventus bij het zwalpende Napoli.
 

ALenstra

Well-known member
Drie wedstrijden afgelast vanwege het coronavirus. Het betreft Inter-Sampdoria, Verona-Cagliari en Atalanta-Sassuolo.
 

Mario

Well-known member
Internazionale moet donderdag ook thuis spelen in de Europa League. Dat kan ook nog wel eens een probleem worden.

De wedstrijd zal zonder publiek worden afgewerkt. Dat geldt ook voor de volgende wedstrijden in de Serie A komend weekend:

Juventus - Internazionale
Udinese - Fiorentina
AC Milan - Genoa,
Parma - SPAL
Sassuolo - Brescia
Sampdoria - Hellas Verona
 
Bovenaan