Serie A

Batigoal

Well-known member
Inter scoort een goal die buitenspel is, maar de VAR keurt 'm juist goed na minutenlang beraad. Parma mag zich bestolen voelen. Inter verzuimt wel te profiteren van het puntenverlies van Juve.
 

JMD

Well-known member
Goed nieuws voor Matthijs de Ligt, hij maakte de enige treffer in de Derby della Mole, ook nog eens in het Olympisch Stadion van Torino.
 

Batigoal

Well-known member
Goed nieuws voor Matthijs de Ligt, hij maakte de enige treffer in de Derby della Mole, ook nog eens in het Olympisch Stadion van Torino.

En nog een fraaie treffer ook! Inter won met mazzel van Bologna door een terechte strafschop in blessuretijd. Twee keer was Lukaku weer trefzeker. Ze zullen bij Man Utd wel spijt hebben dat ze hem zo snel hebben weggedaan.

AS Roma wint de clash der subtoppers tegen Napoli, dat dit jaar toch een beetje tegenvalt.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Nu Milan nog ‘even’ winnen en dan pak ik een mooi bedragje.

Mooie ontlading bij De Ligt trouwens.
 

Batigoal

Well-known member
3Hoek's favoriet Corini is ontslagen als trainer van Brescia.

Overigens wilde Brescia-spits Balotelli gisteren van het veld stappen na de zoveelste keer dat hij racistisch bejegend werd. Dit keer bij Hellas Verona. Zijn ploeggenoten praatten hem om zodat hij op het veld bleef, maar hij heeft natuurlijk groot gelijk.
 

Maasveld

Well-known member
3Hoek's favoriet Corini is ontslagen als trainer van Brescia.

Overigens wilde Brescia-spits Balotelli gisteren van het veld stappen na de zoveelste keer dat hij racistisch bejegend werd. Dit keer bij Hellas Verona. Zijn ploeggenoten praatten hem om zodat hij op het veld bleef, maar hij heeft natuurlijk groot gelijk.
Ik had liever gezien dat zijn teamgenoten samen met hem het veld waren af gelopen.

Hij maakte ook nog even een wereldgoal, wat echter helaas niet genoeg was om een nederlaag te voorkomen.
 

Maasveld

Well-known member
Volgens de Hellas-trainer was er niets aan de hand, volgens de Brescia-trainer zal Balotelli wel iets kleins hebben gehoord, maar had hij zijn hoofd niet zo mogen verliezen. Niets aan de hand dus...
 

Maasveld

Well-known member
Enkele leden van de Veronese gemeenteraad willen Balotelli aanklagen voor laster. Ze vinden het niet kunnen dat Balotelli de stad Verona in zo'n kwaad daglicht stelt.
 

Batigoal

Well-known member
Ondertussen is Cagliari bezig aan een opvallend goed seizoen. In het kader van het eeuwfeest volgend jaar wilde de clubleiding een volgende stap zetten en dus is er veel ge?nvesteerd door de eilandploeg. En dat loont, want na de spectaculaire 5-2 zege op Fiorentina staat Cagliari knap 4e. Grote inspirators zijn onder meer spits Simeone en de teruggekeerde en sindsdien opgeleefde Nainggolan. Sinds ik er drie jaar geleden een wedstrijd heb bezocht (link, helaas zonder foto's: http://www.devoetbalkantine.nl/showthread.php?1891-Cagliari-Crotone-Rossobl?-vs-Rossobl?) heb ik een zwak voor de club met diens hartstochtelijke fans. Qua passievolle duels die ik heb bezocht staat deze in mijn top 3, dus ik vind het wel tof dat ze het nu zo goed doen.
 
Bovenaan