Serie A

Satyr

Administrator
Forumleiding
Juve kampioen, alweer. Het Celtic van Italie. Parma zo goed als dood en spontaan winnen ze, hoe is het mogelijk. Milan en Inter bedroevend slecht, zal het daar (ooit) weer goed komen.
 
?

?uti

Guest
Tuurlijk komt het goed met Milan en Inter, die clubs zijn te groot om definitief weg te zakken op nationaal niveau. Maar verwacht ze niet meer voor de titel de komende jaren, Juventus heeft een enorme voorsprong op de rest en worden ook de komende 4 jaar kampioen.
 

Voetbal-Coach

Administrator
Mijn 'ploegje', Lazio, doet het erg goed dit seizoen. Afgelopen weekend Roma ingehaald in de stand en nu op een tweede plek plus een plekje in de finale van de beker.
 
G

Gast

Guest
Net zoals tegen Empoli zal het Olimpico ook komend weekend goed vol zitten. Tegen Chievo worden er opnieuw 45.000 toeschouwers verwacht.
 

Janssen

Well-known member
Dat zijn leuke ploegen om in de Champions League erbij te hebben. Het is jullie gegund. Vind het ook mooi dat die oude Klose het nog zo goed doet.
 

SanMark.

Well-known member
Žuti;417 zei:
Tuurlijk komt het goed met Milan en Inter, die clubs zijn te groot om definitief weg te zakken op nationaal niveau. Maar verwacht ze niet meer voor de titel de komende jaren, Juventus heeft een enorme voorsprong op de rest en worden ook de komende 4 jaar kampioen.

Het nieuwe stadion van Juventus heeft ze die voorsprong gegeven , waar Inter en AC pas op de plaatst moesten maken zette Juve een paar stappen vooruit.

Dat gaat de komende jaren ook zeker niet veranderen en die clubs zullen op ??n of andere manier een manier moeten vinden om extra inkomsten te krijgen zodat ze weer kunnen investeren in spelers.
 

gevegt

Well-known member
Nieuwe stadion is eigendom van Juventus.
Dat klinkt goed, maar zegt nog niets over de inkomsten die naar de club terugvloeit.
Het lijkt me ook heel onwaarschijnlijk dat daardoor hun begroting dusdanig hoger is geworden dan de andere clubs, wat de voorsprong verklaart.
 

SanMark.

Well-known member
Dat klinkt goed, maar zegt nog niets over de inkomsten die naar de club terugvloeit.
Het lijkt me ook heel onwaarschijnlijk dat daardoor hun begroting dusdanig hoger is geworden dan de andere clubs, wat de voorsprong verklaart.


Je hebt gelijk. Bij Feyenoord gaat de begroting ook niet omhoog als ze in een nieuw stadion gaan voetballen. Dat is bij Bayern ook niet gebeurd.
 

SanMark.

Well-known member
Je maakt je er wel heel makkelijk vanaf.
Dat kun je veel beter.


Geen behoefte aan. Het is bij alle clubs te zien als er een nieuw stadion is dat de begroting omhoog gaat. Als jij dat niet wil geloven. Prima maar ik ga niet wat op internet opzoeken om mijn gelijk te bewijzen.
 

Janssen

Well-known member
Haha, Zeman is na zes weken alweer pleite bij Cagliari. Hadden we het hier nog over voor de doorstart.
 

gevegt

Well-known member
Geen behoefte aan. Het is bij alle clubs te zien als er een nieuw stadion is dat de begroting omhoog gaat. Als jij dat niet wil geloven. Prima maar ik ga niet wat op internet opzoeken om mijn gelijk te bewijzen.
Dat is ook wel zo, maar het kan net zo goed een luchtbel zijn die over een jaar of twee knapt.
Ook daar zijn genoeg voorbeelden van.
Komt bij dat de supporters hooguit 25% van de inkomsten opbrengen bij een topclub.
 

SanMark.

Well-known member
Dat is ook wel zo, maar het kan net zo goed een luchtbel zijn die over een jaar of twee knapt.
Ook daar zijn genoeg voorbeelden van.
Komt bij dat de supporters hooguit 25% van de inkomsten opbrengen bij een topclub.


In nieuwe stadions kunnen de sponsoren beter ontvangen worden, er zitten meer skyboxen in ect ect. Dat levert dus het extra geld op.
 
Bovenaan