Overleeft Hearts dat?
Er wordt weer publiek toegelaten: http://bbc.com/sport/football/54087674
En dat is dan puur voor de eer neem ik aan, want een Europees ticket is er niet mee te verdienen lijkt me.Hearts heeft zojuist de halve finale van de Schotse FA Cup (die van 2019/20 wordt nu afgemaakt) met 2-1 na verlenging van Hibs gewonnen. Ondanks de degradatie staan ze straks dus wel in een bekerfinale. Tegenstander komt uit het duel tussen Celtic en Aberdeen morgen.
En dat is dan puur voor de eer neem ik aan, want een Europees ticket is er niet mee te verdienen lijkt me.
Er is nog altijd een hoofdprijs te winnen, dat is wel meer dan puur de eer...En dat is dan puur voor de eer neem ik aan, want een Europees ticket is er niet mee te verdienen lijkt me.
In dat kader snap ik sowieso niet waarom de Nederlandse bekerfinale niet alsnog gespeeld wordt. De beker op zichzelf is ook een prijs, los van Europa.
In dat kader snap ik sowieso niet waarom de Nederlandse bekerfinale niet alsnog gespeeld wordt. De beker op zichzelf is ook een prijs, los van Europa.
Of gewoon midweeks in september, want toen had Feyenoord toch nog geen Europa League wedstrijden.Klopt, die hadden ze natuurlijk gewoon als seizoensopener moeten spelen.
Het was genoeg reden voor een groep supporters om verhaal te gaan halen.
Rangers verloor overigens de finale van Hibs, in de eerste finale ooit zonder clubs van het hoogste niveau.
En dus lijkt ook Celtic niet aan 10x op rij kampioen te gaan komen, iets wat Rangers (2x) en Celtic (1x) eerder ook niet lukte, ook die strandden toen op 9.Mooi hoor dat ze kampioen worden.