Kielse Rat
Well-known member
Het zijn natuurlijk geen play-offs, en punten halveren is kunstmatig proberen spanning te creëren, daar zie ik niks in.
Was als grapje bedoeld hoor. De competitieformule van België moet je niet als voorbeeld nemen.
Het zijn natuurlijk geen play-offs, en punten halveren is kunstmatig proberen spanning te creëren, daar zie ik niks in.
Yep, wel mooi als die weer gelijk terug keren. Die mis ik wel op het hoogste niveau.Tss als Hearst niet ongelukkig gedegradeerd was vorig zag de tabel er nu heel anders uit Lijken overigens wel direct terug te keren op het hoogste niveau
Rangers won gisteren met 3-0 van St.Mirren en kan vandaag kampioen worden. Dat is het geval als Celtic vandaag niet wint bij Dundee United.
Huh, zijn ze daar pas aan de 1/8 finale??? Dat wordt opschieten daar... Is er eerder vertraging opgelopen of hebben ze al wat meer competitie gespeeld?In de 1/8e finale van de Schotse FA Cup is er een Old Firm derby. Rangers en Celtic spelen op Ibrox tegen elkaar.
Huh, zijn ze daar pas aan de 1/8 finale??? Dat wordt opschieten daar... Is er eerder vertraging opgelopen of hebben ze al wat meer competitie gespeeld?
Puur wanbeleid. Ze zijn eigenlijk per ongeluk in de Championship gekomen en hebben voor hun doen veel te veel geld gestoken in die missie die vooraf al kansloos was, waardoor het geld op was na die eerste degradatie.Wat is er eigenlijk misgegaan in Brechin? Zolang zo stabiel en dan plots een sterke stijging en daarna een ineenstorting.