Schots voetbal

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Celtic - Rangers, wauw!

Raith Rovers heeft een veroordeelde verkrachter bij de selectie gevoegd, het heeft nog niet tot een positieve reactie geleidt... De Dames van Raith Rovers willen nu onder een andere naam verder spelen.

De grootste geldschieter van Raith Rovers, de schrijftster Val McDermid (bekend vooral van misdaadboeken, ik lees haar boeken erg graag), heeft haar banden met de club doorgesneden en gaat het vrouwenteam financieel steunen om van Raith weg te kunnen breken.
 

Makanaky

Well-known member
Erg mooi op Parkhead maar die Jacco viel me toch wel een potje uit de toon zeg. Echt een totodivisie speler.
 

JMD

Well-known member
Celtic - Rangers, wauw!

Raith Rovers heeft een veroordeelde verkrachter bij de selectie gevoegd, het heeft nog niet tot een positieve reactie geleidt... De Dames van Raith Rovers willen nu onder een andere naam verder spelen.
Of je past de naam van het herenteam aan naar Rape Rovers...
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Ik las al voorzichtige klachten over de tactische meester Van Bronckhorst.
Yep, ik ook. Ze zijn vooralsnog niet echt over hem te spreken. Ook na de 3-3 tegen Ross County zaterdag en de 1-1 tegen Aberdeen was er kritiek. Voor een club als Rangers is 8 punten in 5 duels na de winterstop gewoon matig, helemaal na wat Gerrard daar deed.
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Raith Rovers heeft nu gezegd dat ze het contract van Goodwillie gaan ontbinden. Dat was dan een duur geintje, na het verliezen van enkele sponsors, diverse vrijwilligers en hun vrouwenteam plus woede onder fans.
 

Batigoal

Well-known member
In de geest van de meester Shunsuke Nakamura heeft Celtic nu met Reo Hatate een nieuwe Japanse held.
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

Makanaky

Well-known member
Mwah, die was dat betreffende seizoen niet zo heel bestmuv de kampioenswedstrijd natuurlijk.
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Grote ophef onder de aanhang van zowel Celtic als Rangers. Beide clubs zijn van plan een onderling oefenduel in Sydney te spelen. Daar zijn de fans het zacht uitgedrukt niet echt mee eens.
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
De loting voor de halve finales van de Schotse FA Cup leverde 2 derby's op. Op zaterdag 16/4 spelen Hearts en Hibs tegen elkaar, de dag erna is het Celtic - Rangers. Beide duels worden op Hampden Park gespeeld. Opvallend genoeg is dit de 1e keer ooit dat de halve finales bestaan uit deze 4 clubs.
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
En Celtic heeft met 1-2 gewonnen op Ibrox, hun eerste overwinning daar sinds september 2019. Daarmee is het gat nu 6 punten met 6 duels te gaan, er volgt nog 1 onderling duel wat op Celtic Park gespeeld wordt.
 
Bovenaan