Abubakari
Well-known member
Telt hier de 3 - 3 wel Bij PKC Gro ?
Of word het hier ook een 1 en een 2 ?
Ja.
Telt hier de 3 - 3 wel Bij PKC Gro ?
Of word het hier ook een 1 en een 2 ?
SneonBlijft lastig, dat amateurvoetbal voorspellen, Nigeria-Iran (na 5 wedstrijden) 1-0.
Ik heb Ska-P een pb gestuurd met je uitnodiging en belofte.U.G. zei:Ok Abu, Spanje heeft nog steeds geen coach !! Whatsup ? Vertel die Ska-vogel anders dat ik extreem lief zal zijn ...en ik speel desnoods zelfs met een handicap. Meer kan ik niet doen. Jammer dat Raul en Xisco zijn weggelopen door al het Madrid-geweld....anders had ik echt graag die gasten gehad.
Mooie overwinning op Zweden. Nuttige oefenpot!
Heeft nog iemand zin om "Down Under" tegen Australi? te oefenen?
Jij ook bedankt en veel succes!Ik heb mijn mannen voorgehouden dat het gelijk is geworden.
Bedankt voor de oefenpot en succes verder!
Ja klopt, van gistermiddag voordat we aan de drank gingen. PES5 kwam later ook nog aanwaaien, geen idee wat die bij ons in het hotel moest. Geruchten gaan dat hij met nummer 4 naar boven ging.#13 lijkt wel wat op Abu, als 'ie nuchter is. Is een oude foto zeker?
Dat schijnt een vrouw te zijn hoorde ik van DeMaster.De keeper van de mannen is wel al gearriveerd zo te zien.
Ja Spanje heeft er ook enorma veel zin in... Het is dat iemand die Portugezen eruit moet knikkeren, maar anders...
Gaaaaap.