Sat? WK 2018 Lekker & Gezond - Discussietopic

Abubakari

Well-known member
Blijft lastig, dat amateurvoetbal voorspellen, Nigeria-Iran (na 5 wedstrijden) 1-0.
Sneon
Buitenpost - Be Quick 3-4
PKC'83 - VV Groningen 3-3
Gorecht - Drachtster Boys 1-6
VV Dokkum-Waskemeer 0-2
SDS - Heerenveense Boys 1-0
FC Utrecht - SC Heerenveen 2-1
Snein
Stadspark - Gomos
Nieuw Buinen - LAC Frisia
RKHVV - VV Heerenveen

En dan staat het ineens 1-3, PES5 scoort uiteraard met Heerenveen. Al had ie liever 4-0 achter gestaan (ik had 2-2) of 2-0 achter gestaan vermoed ik.
U.G. zei:
Ok Abu, Spanje heeft nog steeds geen coach !! Whatsup ? Vertel die Ska-vogel anders dat ik extreem lief zal zijn ...en ik speel desnoods zelfs met een handicap. Meer kan ik niet doen. Jammer dat Raul en Xisco zijn weggelopen door al het Madrid-geweld....anders had ik echt graag die gasten gehad.
Ik heb Ska-P een pb gestuurd met je uitnodiging en belofte.

Laatst bewerkt:

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Mooie overwinning op Zweden. Nuttige oefenpot!

Heeft nog iemand zin om "Down Under" tegen Australi? te oefenen?

Laatst bewerkt:

Simon

Administrator
Forumleiding
Duitsland weet als geen ander dat een WK-toernooi lang duurt en het lastig is om je team ruim 4 weken lang scherp te houden.
Wij zullen dan ook rustig beginnen en in het toernooi groeien. Wij starten de eerste wedstrijd met een 6-mans verdediging.

763

Abubakari

Well-known member
Sneon
Buitenpost - Be Quick 3-4
PKC'83 - VV Groningen 3-3
Gorecht - Drachtster Boys 1-6
VV Dokkum-Waskemeer 0-2
SDS - Heerenveense Boys 1-0
FC Utrecht - SC Heerenveen 2-1
Snein
Stadspark - Gomos 1-3
Nieuw Buinen - LAC Frisia 0-0
RKHVV - VV Heerenveen 3-1

Uitslag:
Nigeria-Iran 2-4

Gelijk maar 22 andere spelers geselecteerd.

Marinos

Well-known member
Ik had de selectie bij elkaar geroepen om onder het genot van een hapje en een drankje de doelstellingen voor het toernooi door te spreken. Blijk ik dus alle spelersvrouwen gebeld te hebben in plaats van de mannen. Vooralsnog is dit de selectie:
vi-8415679.jpg

Marinos

Well-known member
#13 lijkt wel wat op Abu, als 'ie nuchter is. Is een oude foto zeker?
Ja klopt, van gistermiddag voordat we aan de drank gingen. PES5 kwam later ook nog aanwaaien, geen idee wat die bij ons in het hotel moest. Geruchten gaan dat hij met nummer 4 naar boven ging.
De keeper van de mannen is wel al gearriveerd zo te zien.
Dat schijnt een vrouw te zijn hoorde ik van DeMaster.

Marinos

Well-known member
Zeg Abu, ik kwam bij het opruimen van de bende na gisteravond het vernieuwde WK logo nog tegen. Wellicht kun je er wat mee.

jjw6cx.png

Mario

Well-known member
Eindelijk zijn onze tenues aangekomen vanuit Bogota, men kon een mooie deal maken op marktplaats ... er waren nog wat shirtjes over ergens in Europa. Beetje knip en plakwerk door de moeders van de spelers en voila. Meteen maar even op de foto:

colombia-2018-world-cup-home-and-away-kits-3.jpg

verzonden vanaf mijn Agfamatic 2000 pocket sensor

Kielse Rat

Well-known member
In Belgi? is grote controverse ontstaan rond het WK-lied. Deze sukkel kent blijkbaar niets van kroketten en heeft een liedje gemaakt over een ordinaire vleeskroket. Hoe kunnen we hier nu mee naar Rusland afreizen? :hsv:

Hankie

Well-known member
Japan is klaar voor Rusland na de klinkende overwinning op Colombia, die spelers lagen meer op de witte krijtlijn dan dat ze voetbalden.

6a76398cddca09007e8df0836560d3ab.jpg

Enkel heeft de meereizende chef kok er weer geen reet van begrepen en is op een spoedcursus gestuurd naar FEBO university.

sushi kroket 1 Timo Sorber.jpg

De Groene Scout

Well-known member
Het probleem met de dreigende kamelenstaking is opgelost. Een oliesjeik met voetbalhart staat garant voor een goede reis en prima verblijf in Rusland:

araber-scheich-kopftuch-weiss-gold-karneval-fasching-zubehoer-accessoires-karnevalsartikel-faschingsartikel-kostuemzubehoer.jpg

We zijn onderweg!!!!

PES5

Administrator
Forumleiding
Kijk eens aan. Een mooie overwinning op het Nigeria van Abu.

De Nigeriaanse spelers vonden de Friese locatie zo mooi, dat ze allemaal ontsnapten uit het spelershotel en nu waarschijnlijk, al onderduikende, hopen op een verblijfsvergunning.

Komt Abu ook wel mooi uit, want voetballend was het niet veel sat?soeps.

Susa

New member
Marokko bereidt zich in alle rust en stilte voor op het WK!!

Aldus persvoorlichter Hicham El Halouchi!!

Ska P 187

Well-known member
Ja Spanje heeft er ook enorma veel zin in... Het is dat iemand die Portugezen eruit moet knikkeren, maar anders...
Gaaaaap.

U.G.

Well-known member
Ja Spanje heeft er ook enorma veel zin in... Het is dat iemand die Portugezen eruit moet knikkeren, maar anders...
Gaaaaap.

Co?o, dat werd nog eens tijd.....en doe niet stoer ! Ik stel het op prijs chamo. Ik wou bijna een anekdote gaan vertellen over Spanjaarden en weglopen maar laat maar zitten nu.

Welcome to your doom primo ;)

Bovenaan