Sat? WK 2018 Lekker & Gezond - Discussietopic

U.G.

Well-known member
Viskroketten:werder:... Daar ga je geen prijzen mee winnen hoor.

Hee Portugal werd Europees kampioen op dagelijks tonijn en pasta.

Cokedeals met Colombia kun je gewoon in dit topic sluiten, hoeft niet per pb.

Cokedeal ? Waar ziet u mij voor aan ?

Ok, maar dus uhm.....ik zou dus hypothetisch gezien dan, hypothetisch he, zou ik hier met Colombia snel een cokedeal kunnen sluiten zonder juridische gevolgen ? Hmmhmm dit riekt me een beetje teveel naar DEA en politie als je het me vraagt.

Nee, ik hou m'n zaken liever priv?, ik heb al een jet, een omgekochte diplomaat die meevliegt ( dus dag Douane )...ga geen risico nemen.

Wat moet ik nog meer regelen voor dit toernooi ? Selecteren ( check ), trainingschema ( check ), hotel ( check ), heel ver weg daar vandaan de spelersvrouwen-hotel ( check ), hotels voor sletjes ( check ), oefenen doe ik niet,...ik ben klaar mensen !

Mario

Well-known member

Ok, maar dus uhm.....ik zou dus hypothetisch gezien dan, hypothetisch he, zou ik hier met Colombia snel een cokedeal kunnen sluiten zonder juridische gevolgen ? Hmmhmm dit riekt me een beetje teveel naar DEA en politie als je het me vraagt.

Nee, ik hou m'n zaken liever priv?, ik heb al een jet, een omgekochte diplomaat die meevliegt ( dus dag Douane )...ga geen risico nemen.

Ik stel voor dat we binnenkort tegen elkaar oefenen. Wij werken onze wedstrijden in het binnenland af in Estadio Pablo Escobar, daar hebben we een speciale landingsbaan naast het veld. Tijdens de wedstrijd kunnen we wel wat dozen poedersuiker inladen. Enige voorwaarde is wel dat jullie Spanje uit het toernooi kegelen.

Maasveld

Well-known member
Ik stel voor dat we binnenkort tegen elkaar oefenen. Wij werken onze wedstrijden in het binnenland af in Estadio Pablo Escobar, daar hebben we een speciale landingsbaan naast het veld. Tijdens de wedstrijd kunnen we wel wat dozen poedersuiker inladen. Enige voorwaarde is wel dat jullie Spanje uit het toernooi kegelen.

Bang voor pa?llavreters? Gewoon zorgen dat, wanneer je tegen hun zou moeten, de wedstrijd 's middags wordt gespeeld. Dan liggen ze toch te maffen.

U.G.

Well-known member

Ge-w?l-dig. Ik hou van daadkrachtige mensen.

We moeten kunnen winnen van Spanje. Maar als daarna Mehemed en Khomeini op hun beurt weer van hun op de broek krijgen zijn ze net zo goed door. we gaan wel een paar uitschakelen. Niet gek opkijken als Iniesta en Isco na onze wedstrijd behoorlijk moeilijk staan zeg maar.

Nog bedankt voor het actief meedenken hiero :duim:

Abubakari

Well-known member
Hee Portugal werd Europees kampioen op dagelijks tonijn en pasta.

Die parodie op voetbal die ik daar laatst zag bij Lagoa-Culatrense, daar waren duidelijk geen sat?kroketten gegeten.

Wat voor deal wil je anders met Colombia sluiten? Wel snel zijn, want via onze Nigeriaanse (voormalige olie)pijpleidingen snuiven we heel makkelijk dat hele Colombia leeg.
We blazen er poedersuiker voor terug, zullen die Colombiaanse pannenkoeken nog wel raar op hun neus kijken als ze dat merken.

U.G.

Well-known member
Die parodie op voetbal die ik daar laatst zag bij Lagoa-Culatrense, daar waren duidelijk geen sat?kroketten gegeten.

Dat zijn mennekes die waarschijnlijk full-time vissen, niet eens trainen, en op hun vrije dag ff, na de middagmaal en halve liter wijn, een balletje trappen voor de oudere folks die over zijn gebleven in die dorpjes. Die komen waarschijnlijk op de beste ontraceerbare doping nog geen meter vooruit. Mooie maatstaf :D Portugal=Sportingschool. De rest mag juichen.

Wat voor deal wil je anders met Colombia sluiten? Wel snel zijn, want via onze Nigeriaanse (voormalige olie)pijpleidingen snuiven we heel makkelijk dat hele Colombia leeg.
We blazen er poedersuiker voor terug, zullen die Colombiaanse pannenkoeken nog wel raar op hun neus kijken als ze dat merken.

Ik wil gewoon voetbaltechnische betrekkingen aangaan. Veel talenten daar. Ik wil ook een koffiebar beginnen in Lissabon bijvoorbeeld.

Ik zeg nee tegen drugs !!

Mario ik pb straks nog.

Mario

Well-known member

Die pijpleiding is zo lek als een vergiet, net als al die bootjes richting Europa. Er is daar geen Nigeriaan meer over, het verbaasd mij dat jullie nog een volledige selectie op de been kunnen brengen.

Abubakari

Well-known member
Dan heb ik nieuws voor je, ook Nigerianen die in een ander land verblijven mag ik selecteren. Jij kunt dat ook doen, Chocomel Falcao (of hoe heet die gast ook weer) kun je dus ook gewoon selecteren. Gelukkig maar want in Colombia zelf is na al die bomaanslagen, liquidaties etc. ook niet veel meer potentieel meer over. E?n keer in eigen doel schieten en je moet weer op zoek naar een nieuwe verdediger, hebben wij geen last van.

Mario

Well-known member
Colombia is een vreedzaam land, af en toe een meningsverschil meer niet. Niet zoals dat Boko Haram dat alles en iedereen platbrand. Wat die verdediger betreft dat was wel erg, maar het tegenhouden van een bus is te soft in onze cultuur. Gewoon bukken zodra de fans gaan schieten.

Reinoud

Well-known member
Wij zijn nog in conclaaf met de scheidsrechter. Video arbiter wilde nog wat dingen nakijken.

Abubakari

Well-known member
Als dit de manier is waarop jullie je voorbereiding doen dan kunnen ze die trofee wel vast bij mij of bij PES5 brengen.

Morgen op de Parrel in Groningen de eerste helft van Nigeria-Iran, de tweede helft is in Dokkum op het Harddraverspark.

Abubakari

Well-known member
Rusland - Pascallovic
Saoedi Arabi? - Groene Scout
Uruguay - SanMark.
Egypte - Jamel

Portugal - U.G.
Spanje
Iran - PES5
Marokko - Susa

Frankrijk - JMD
Australi? - Kralinger
Denemarken - Marinos
Peru - Fortuna1987

Argentini? - Suikerbrood
Kroati? - zwammy
IJsland - Satyr
Nigeria - Abubakari

Brazili? -
Costa Rica - gevegt
Zwitserland - SC Heerenveen
Servi? - Janssen

Duitsland - Simon
Mexico - Magikan
Zuid Korea - Friesland
Zweden - Reinoud

Belgi? - Kielse Rat
Engeland - Bernardo
Panama -
Tunesi? - Maasveld

Polen - FC Zwolle Ol?
Senegal - Unregistere
Japan - Hankie
Colombia -Mario

Nog 3 Landen.
Spanje
Panama=Banshee
Brazili?-Batigoal

Ik heb 3 pb's naar eventuele belangstellenden de deur uit gedaan.

Laatst bewerkt:

Abubakari

Well-known member
Eens even op Sat?letext gekeken, daar stonden ze gewoon:

Groene Scout/Saoudi Arabie-Maasveld/Tunesi? 4-6
Mario/Colombia-Hankie/Japan 2-6
Reinoud/Zweden-Kielse Rat/Belgi? 5-8
IJsland/Satyr-Frankrijk/JMD 2-2
Australi?/Kralinger-Rusland/Pascallovic 5-2

Laatst bewerkt:

JMD

Well-known member
Wij zijn nog in conclaaf met de scheidsrechter. Video arbiter wilde nog wat dingen nakijken.

Hadden jullie daar ook zo'n last van? Wij ook... Die gaf aan dat hij 'vanavond' met de uitslagen kwam. Punt is alleen dat het in IJsland in deze tijd van het jaar natuurlijk bijna nooit avond wordt...

Bovenaan