Sat? WK 2018 Lekker & Gezond - Discussietopic

Mario

Well-known member
Die is dan behoorlijk in de war. Volgens mij was het ook Colombia - Japan.

We hebben jullie uiteraard laten winnen. Wij gaan pas met scherp schieten in de groepsfase. Er zitten trouwens nog een paar van jullie spelers verstopt in de jungle hier.

Batigoal

Well-known member
Een Argentijnse superheld als bondscoach van Brazili?, kun je nog veilig rondlopen in je thuisland?

Dat gaat uitstekend. En het welkom in Brazili? is warm. Hier ben ik met mijn technische staf op weg naar een wedstrijdje om wat lokaal talent te scouten.

dM4zrKk.jpg

Janssen

Well-known member
Vanochtend met de mannen het bos ingegaan om alvast wat aan de conditie te werken.

dc4c39461d4be4592ac59806aabb4c37.jpg

Volgende week komt ook de spelersgroep bijelkaar.

Hankie

Well-known member
We hebben jullie uiteraard laten winnen. Wij gaan pas met scherp schieten in de groepsfase. Er zitten trouwens nog een paar van jullie spelers verstopt in de jungle hier.
Geeft er zijn er zat en anders zet ik wat Koreanen of Chinezen in.

Mario

Well-known member
Koreanen en Chinezen hebben een gigantische afkeer tegen Japan, dat worden 3 dikke nederlagen...20x in eigen doel schieten :duim:

Abubakari

Well-known member
Sneon
Buitenpost - Be Quick 3-4
PKC'83 - VV Groningen 3-3
Gorecht - Drachtster Boys 1-6
VV Dokkum-Waskemeer 0-2
SDS - Heerenveense Boys 1-0
FC Utrecht - SC Heerenveen
Snein
Stadspark - Gomos
Nieuw Buinen - LAC Frisia
RKHVV - VV Heerenveen

Blijft lastig, dat amateurvoetbal voorspellen, Nigeria-Iran (na 5 wedstrijden) 1-0.

U.G.

Well-known member
Twee doden, 10 gewonden en 25 vermist. Rustig potje dus.

Het is zo te horen dan wel heel veilig geworden bij jullie zeg. Hoe dan, meer blauw op straat of gewoon meer telenovelas op tv als afleiding ?

Ok Abu, Spanje heeft nog steeds geen coach !! Whatsup ? Vertel die Ska-vogel anders dat ik extreem lief zal zijn :D...en ik speel desnoods zelfs met een handicap. Meer kan ik niet doen. Jammer dat Raul en Xisco zijn weggelopen door al het Madrid-geweld....anders had ik echt graag die gasten gehad.

Ok, volgende week gaan we beginnen met trainen, nu ben ik gewoon hard aan het werken. Doe voorbereidend werk en promotie en zo, ik heb een jet en deze assistente, die niet saai is ofzo...dus ja, het komt goed, komt goed.

noticia_3403_hierar_1.jpg

Bovenaan