Abubakari
Well-known member
Wat een rare uitslagen. Het was namelijk Zweden - Australi?.
Ja, ik copy/paste ook alleen maar wat er op Sat?letext staat.
Nog 3 Landen.
Spanje
Panama
Brazili?
Panama it is....
Panama it is....
Oei, ik heb net een PB van Batigoal dat hij mee wil doen met Panama en of ik hem uit wil leggen wat de bedoeling is.
Dat heb ik inmiddels gedaan.
Nou ja, zoek samen maar even uit wie Panama krijgt.
Die is dan behoorlijk in de war. Volgens mij was het ook Colombia - Japan.Ja, ik copy/paste ook alleen maar wat er op Sat?letext staat.
Welkom in de hel.Brazil voor Batigoal!
Even voor de duidelijkheid, Brazili? is dus echt de kelderklasse van het Sat?voetbal.Laat Banshee maar bondscoach worden van Patat.. ehh Panama. Sambal en Samba zijn toch meer mijn ding.
Brazil voor Batigoal!
Welkom in de hel.
Even voor de duidelijkheid, Brazili? is dus echt de kelderklasse van het Sat?voetbal.
Succes dus!
Een Argentijnse superheld als bondscoach van Brazili?, kun je nog veilig rondlopen in je thuisland?Laat Banshee maar bondscoach worden van Patat.. ehh Panama. Sambal en Samba zijn toch meer mijn ding.
Brazil voor Batigoal!
Die is dan behoorlijk in de war. Volgens mij was het ook Colombia - Japan.
Een Argentijnse superheld als bondscoach van Brazili?, kun je nog veilig rondlopen in je thuisland?
Die is dan behoorlijk in de war. Volgens mij was het ook Colombia - Japan.
Geeft er zijn er zat en anders zet ik wat Koreanen of Chinezen in.We hebben jullie uiteraard laten winnen. Wij gaan pas met scherp schieten in de groepsfase. Er zitten trouwens nog een paar van jullie spelers verstopt in de jungle hier.
Sneon
Buitenpost - Be Quick 3-4
PKC'83 - VV Groningen 3-3
Gorecht - Drachtster Boys 1-6
VV Dokkum-Waskemeer 0-2
SDS - Heerenveense Boys 1-0
FC Utrecht - SC Heerenveen
Snein
Stadspark - Gomos
Nieuw Buinen - LAC Frisia
RKHVV - VV Heerenveen
Twee doden, 10 gewonden en 25 vermist. Rustig potje dus.