Sat? WK 2018 Lekker & Gezond - Discussietopic

Abubakari

Well-known member
Zondag trouwens de opening van het Sat? WK Feest (topic), vraag me af of we 32 deelnemers halen, maar dat zien we dan wel weer.
Dus denk maar vast na over welk land je wil.

5aee3407c220e-Sat%C3%A9WK18.png
 
Laatst bewerkt:

Abubakari

Well-known member
Dat weet ik al, maar mag pas maandag kiezen zeker?

zwammy gaat naar Kroati?, die komt uit Brabants Kroati?, dus er liggen al wat zaken vast.

Zelf ben ik er nog niet uit. Ik kan als nummer twee van het Sat?-K overal wel terecht, dus da's keuze zat.
Wie het Sat?-K won? Dat was Susa.
 

Unregistere

Well-known member
Okee, dan wacht ik wel even af. Verwacht dat het land van mijn keuze niet heel snel weg zal zijn, al weet je het nooit.
 

Marinos

Well-known member
Godsamme... SPANNEND!!!!

Mocht het zondag mis gaan, dan mogen jullie rustig weten dat dat oprecht invloed gaat hebben op mijn humeur. :oops:

Maandag trouwens de opening van het Sat? WK Feest (topic), vraag me af of we 32 deelnemers halen, maar dat zien we dan wel weer.
Dus denk maar vast na over welk land je wil.
Ik ben benaderd door Sat?nemarken. En ik heb je gezegd want ik werk graag samen met Sateriksen.
 

zwammy

Well-known member
zwammy gaat naar Kroati?, die komt uit Brabants Kroati?, dus er liggen al wat zaken vast.

Zelf ben ik er nog niet uit. Ik kan als nummer twee van het Sat?-K overal wel terecht, dus da's keuze zat.
Wie het Sat?-K won? Dat was Susa.


Ik wilde net zeggen, maar dat is al bekend dus. Het is natuurlijk ook niet verrassend dat ik tijdens het SK daadwerkelijk ook in Kroati? zit, die weten wel hoe ze een coach moeten paaien.
 

FC Zwolle Ole

Well-known member
Bij mij werken (zijn aanwezig) veel Polen die hebben mij gevraagd of ik dat team onder mijn hoede wil nemen anders komt er niets van terecht volgens hun.
 

Abubakari

Well-known member
Ik speel met Snackpanama

Frituurpanama bedoel je neem ik aan.

Leuk voor jullie, al die B & C landen, ik word 8 keer per dag gebeld of ik het al besloten heb, Ordem ? Progresso! Vandaag maar gewoon ja gezegd, ik moet me focussen op morgen, dus kan geen afleiding gebruiken.

brazilie_thuisshirt_2012_2013_groot.jpg
 

Kielse Rat

Well-known member
Ik heb vandaag mijn contract bij Belgi? verlengd. Er wil toch niemand anders hier de Belgen coachen.
 
Bovenaan