Sat? WK 2018 Lekker & Gezond - Discussietopic

Abubakari

Well-known member
Als ik mij niet vergis zitten behalve Banshee (maar die is volgens mij altijd vrij laat) alle Eredivisie & Hoofdklasse bondscoaches in dit spel. Neem aan dat Banshee ook nog wel aanschuift, hebben we dus nog twee van buiten het sat? Universum nodig.
 

Mario

Well-known member
Nadat ik de uitnodiging van de Colombiaanse bond had ontvangen, ben ik afgelopen weekend meteen afgereisd naar Zuid Amerika. Bij aankomst werd ik vriendelijk ontvangen, en ben ik met een jeep naar het trainingskamp gebracht. Ik moest wel een blinddoek om, logisch ook omdat men een besloten training had belegd. Men was niet zo happig om het maken van foto's, maar bij deze toch een kleine sfeerimpressie :

1367000113_0.jpg

De materiaalman, altijd in voor een grappen en grollen

1158-pic905-895x505-35986.jpg

Vooral veel duurlopen

farc.jpg

Best wel grote voorselectie, dat wordt nog lasting kiezen

Autodefensas-Unidas-Colombia-departamento-Antioquia_TINIMA20111110_0053_18.jpg

Een aantal spelers zijn nog in overleg met Panini over de portretrechten

Al met al een gezellige eerste training op hoogte met een aantal zeer gemotiveerde Colombianen. Ik hoop wel dat de tenues en wedstrijdballen snel zullen arriveren vanuit Bogota, het is nu toch een beetje behelpen met die groene trainingshesjes. De meesten van hen hadden ook geen benul van dat er een WK is, dat moet denk ik nog een beetje gaan leven. Ze zijn nog teveel met hun hoofd bij de interne titelstrijd.

Vanavond gaan we lekker frituren, en dan oefenen tegen Japan. Hopelijk schieten we met scherp.
 
Laatst bewerkt:

De Groene Scout

Well-known member
In de woestijn zitten we even met een probleem of we het vervoer wel voor elkaar krijgen. De kamelen dreigen met een staking nadat ze tijdens de jaarlijkse schoonheidswedstrijd zijn gediskwalificeerd vanwege botox-gebruik:

Kamelen gediskwalificeerd vanwege gebruik botox in schoonheidswedstrijd

Bij een jaarlijkse schoonheidswedstrijd in Saoedi-Arabi? is een dozijn dromedarissen gediskwalificeerd vanwege het gebruik van botox. De eigenaren van de eenbultige kamelen gebruikten botox om hun beesten er mooier uit te zien en dat is niet toegestaan.

De dromedarissen worden beoordeeld om hun lopen, wangen, hoofden en knie?n. Ze moeten hiervoor rondes lopen op een racebaan terwijl juryleden aan de kant staan en ze beoordelen. Hierbij is het gebruik van illegale middelen zoals botox niet toegestaan.

’Symbool van Saoedi-Arabi?’
Het hoofd van de jury, Fawzan al-Madi, laat aan Reuters weten dat de kameel een symbool van Saoedi-Arabi? is. „Vroeger hadden we kamelen nodig om te overleven, tegenwoordig gebruiken we ze om leuke dingen mee te doen.”

De wedstrijd maakt deel uit van een jaarlijks kamelenfestival in Al-Rumahiya waar ruim 45 miljoen euro voor wordt betaald. Naast de schoonheidswedstrijd is er ook een veiling waar kamelen worden verkocht, een museum met zandsculpturen van kamelen, een tent om kamelenmelk te drinken en een planetarium waar wordt getoond hoe kamelen vroeger door de wedstrijd liepen met de sterren als hun gids.
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
De boot uit Tasmani? is zojuist aangekomen. Onze supersnelle spits is nog net op tijd voor de wedstrijd tegen Zweden. Hij heeft enorme honger, dus ik heb maar wat extra sat?kroketten ingeslagen.

Taz-Is-A-Tasmanian-Devil.jpg
 

Abubakari

Well-known member
Uitstraling is belangrijk, dus niet de hele dag in trainingspak op slippers rondslenteren maar netjes gekleed en representatief voor de dag komen is ons streven. Als bondscoach hoor je het goede voorbeeld te geven dus vanmiddag heb ik (rechts op de foto, die jongen links zetten we gauw op een sat?kroketten dieet) mijn pak gepast. Die hoed zit vol tactische foefjes die ik uit mijn hoge hoed kan toveren.
nigeria-festival.adapt.945.1.jpg
 

U.G.

Well-known member
Enige waar ik geen zin in heb is dat je hier komt om te zuigen, je doet gelijk precies wat ik al verwacht had.

Want laat dat maar inderdaad alleen over aan de Portugezen !



Ol? everybody....jullie zijn vroeg begonnen :eek: Mooi. Ik weet niet eens wie we geloot hebben. Ben eigenlijk wel benieuwd.

Edit.

Okee, gecheckt. We moeten dus tegen Mehmoud, Ayatollah en onze geliefde buurtjes ;) Wat een grap, hoe krijg je het verzonnen. Ruilen Abu ?

Ik zie dat Spanje nog geen coach heeft trouwens. Op zich wel logisch want diegene begint gelijk tegen mij, en dan is de rest van zijn toernooi ook meteen vergalt. Maar ik beloof dat ik het rustig aan doe, pas vanaf de tweede ronde ga ik goddelijk te doen.

We worden trouwens door een cameraploeg gevolgd he. En omdat dat 24/7 gebeurt is de kans groot dat de docu uiteindelijk in de XXX categorie valt. We gaan dus veel moeten blurren en censureren. Sportief gezien zijn mijn tegenstanders straks dus figuranten, of lijdend voorwerp zo je wilt, in de docu. Die komt uit in het voorjaar van 2019, net als het boek. De ( hollywood ) film is pas over 5 jaar. Mel Gibson, Lynch en Nolan hebben zich al tot vervelens toe aangeboden als regisseur.

Nou. Ik maar eens selecteren. Ik wil toewijding, daadkracht en bluf. We gaan met een voorselectie een weekje in de Bairro Alto ( Lisboa ) zitten. De elf die mijn 2004 record van het scoren van jonge Italiaanse en Spaanse huisvrouwen enigszins het meest naderen zitten in de basis. That's it.

Ik ga nu de Jet lenen van Ronaldo, ff een beetje werken.
 

Abubakari

Well-known member
Okee, gecheckt. We moeten dus tegen Mehmoud, Ayatollah en onze geliefde buurtjes ;) Wat een grap, hoe krijg je het verzonnen. Ruilen Abu ?
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het niet verzonnen heb maar dat dit de loting van de FIFA betreft. Dus in het echie zit Portugal ook al zo'n beetje in de achtste finales.

@ Batigoal:
Satyr is overgestapt naar IJsland. Dus Frituurpanama is nog vrij.
 

U.G.

Well-known member
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het niet verzonnen heb maar dat dit de loting van de FIFA betreft. Dus in het echie zit Portugal ook al zo'n beetje in de achtste finales.

Hoe bedoel je, echie, d?t andere is toch gewoon een goedkope rip off ? Daar staan we al in de halve finale....het gaat erom wat er h?er gaat gebeuren, hier op het Wimbledon van het voetbal.

Btw's....ik moet zakelijk ook even wat bespreken met je. Jij bent hoofdsponsor en zo, en alle respect naar Sat?kroketten toe maar die dingen zijn echt met geen geweld te slijten in Portugal, ?f Spanje. Ken je niet gewoon bacalhau-kroketten of tonijn-kroketten daar lanceren, ik promoot, jij verkoopt, wij verdienen...win-win-win. Whaddayasay ?


Ik heb al een tijdje last ( opnieuw ) van een schouderblessure, beetje teveel reps gedaan op de bovenlichaamoefeningen ben ik bang. Dus ik doe het nu ( wel ) heel erg rustig aan, veel eigen lichaamsgewicht en zo.


Ik wil trouwens dat straks iedereen op de training militair gekleed gaat, voor de team empowerment. Goed idee van Colombia :duim:

Trouwens met Colombia wil ik ook wel zakelijk iets bespreken, nu ik toch een Jet tot mijn beschikking heb, maar dat doe ik beter maar per pb lijkt me.
 

Abubakari

Well-known member
Viskroketten:werder:... Daar ga je geen prijzen mee winnen hoor.

Cokedeals met Colombia kun je gewoon in dit topic sluiten, hoeft niet per pb.
 
Bovenaan