Enige waar ik geen zin in heb is dat je hier komt om te zuigen, je doet gelijk precies wat ik al verwacht had.
Want laat dat maar inderdaad alleen over aan de Portugezen !
Ol? everybody....jullie zijn vroeg begonnen
Mooi. Ik weet niet eens wie we geloot hebben. Ben eigenlijk wel benieuwd.
Edit.
Okee, gecheckt. We moeten dus tegen Mehmoud, Ayatollah en onze geliefde buurtjes
Wat een grap, hoe krijg je het verzonnen. Ruilen Abu ?
Ik zie dat Spanje nog geen coach heeft trouwens. Op zich wel logisch want diegene begint gelijk tegen mij, en dan is de rest van zijn toernooi ook meteen vergalt. Maar ik beloof dat ik het rustig aan doe, pas vanaf de tweede ronde ga ik goddelijk te doen.
We worden trouwens door een cameraploeg gevolgd he. En omdat dat 24/7 gebeurt is de kans groot dat de docu uiteindelijk in de XXX categorie valt. We gaan dus veel moeten
blurren en censureren. Sportief gezien zijn mijn tegenstanders straks dus figuranten, of lijdend voorwerp zo je wilt, in de docu. Die komt uit in het voorjaar van 2019, net als het boek. De ( hollywood ) film is pas over 5 jaar. Mel Gibson, Lynch en Nolan hebben zich al tot vervelens toe aangeboden als regisseur.
Nou. Ik maar eens selecteren. Ik wil toewijding, daadkracht en bluf. We gaan met een voorselectie een weekje in de Bairro Alto ( Lisboa ) zitten. De elf die mijn 2004 record van het scoren van jonge Italiaanse en Spaanse huisvrouwen enigszins het meest naderen zitten in de basis. That's it.
Ik ga nu de Jet lenen van Ronaldo, ff een beetje werken.