Sat? WK 2018 Lekker & Gezond - Discussietopic

U.G.

Well-known member
Dank je :duim:

Hij is cool, hij is cool ;)

Maar voor jou ook wat oefenmateriaal :

Aljubarrota caralho !

gevegt

Well-known member
De voorbereiding is ook hier in volle gang.

s-l1600.jpg

U.G.

Well-known member
Leuke zwarte vlakken.

Het is ook geclassificeerde informatie.

Volgende week in Lissabon heb ik dan ook m'n selectie maar eens rond. Wel netjes dat ik alvast van alle clubs per koerier de dopinggebruik-info binnen heb van de spelers. Zoals het hoort ! Om te voorkomen dat spelers van de zomer natuurlijk gaan OD'en door overmatig gebruik.

De staf en ik lachen natuurlijk daar wel een beetje om, want wij zijn straks de eerste ploeg op gen-doping. Buiten de uitgebreide warming-ups om hoeven we straks niet eens meer te trainen.

Janssen

Well-known member
Wij zitten met zulke halve zolen in de poule dat we wel heel erg ons best moeten doen om niet door de groepsfase te komen. We nemen het er nog even van.

a9868a0f407dbd1ed075f7836ac30414.jpg

Mario

Well-known member
Hey U.G. komen jullie nog "oefenen"? De afdeling logistiek wil weten hoeveel en wanneer.

U.G.

Well-known member
Hey U.G. komen jullie nog "oefenen"? De afdeling logistiek wil weten hoeveel en wanneer.

Ja ja dat sowieso.

Ronaldo's jet is wel chique, maar ik vind 'm te klein. Ik laat denk ik maar een tank weghalen voor meer ruimte. 250 kilo moet wel lukken dan. Ik moet daarvoor wel een dubbele kasboek bijhouden voor de bond dus ik vertrouw wel op goeie onversneden spul. Meestal zit dat wel goed met jullie Colombianen.

Moeten we ook nog echt voetballen of uh...?

Mario

Well-known member
Ja ja dat sowieso.

Ronaldo's jet is wel chique, maar ik vind 'm te klein. Ik laat denk ik maar een tank weghalen voor meer ruimte. 250 kilo moet wel lukken dan. Ik moet daarvoor wel een dubbele kasboek bijhouden voor de bond dus ik vertrouw wel op goeie onversneden spul. Meestal zit dat wel goed met jullie Colombianen.

Moeten we ook nog echt voetballen of uh...?

Volgens de Chinese scheidsrechter wordt het 5-5.

zwammy

Well-known member
Ik zie dat het toernooi tegelijk met mijn vakantie is dus ik hoop op een beetje goede wifi voor de goede uitslagen.

Abubakari

Well-known member
Ik zie dat het toernooi tegelijk met mijn vakantie is dus ik hoop op een beetje goede wifi voor de goede uitslagen.

Tegen die tijd lig je er toch al uit? Zie het schema, met een beetje geluk ben je na twee wedstrijden al klaar, kun je 20 juni rustig met vakantie. :duim:

Bovenaan