Sat?kroketten Lekker & Gezond Discussietopic 2016/2017

Status
Niet open voor verdere reacties.

Maasveld

Well-known member
PES5 houdt ervan om er vuistdiep in te zitten bij de supporters. Dan zit hij bij Cambuur op de juiste plek naar het schijnt.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
PES heeft een de keuze omdat hij als 7e is ge?indigd en heeft zijn keuze gemaakt. Abu van Breukelen heeft het hier schijnbaar lastig mee, maar het is zoals het is. Een gekke keuze misschien, maar de club heeft mij benaderd. Mooi vanuit het werk op het fietsje naar het stadion en er is mij gevraagd de Friese identiteit bij de slapende reus eens wat te versterken. Zeker met het oog op de CH2018.
 

Jef400

Well-known member
Ik wacht eigenlijk nog steeds op de gasten boven mij. Al zitten er in de nacompetitie best wel wat ploegen die ik zou willen hebben.
 

Abubakari

Well-known member
Abu van Breukelen.

:hsv: Nog even doorgaan jong, kun je buh kwiek gaan trainen in de hoofdklasse. Idioat! :hsv:

Je weet schijnbaar nog niet hoe het werkt, Maasveld is ook onder jou geeindigd en heeft VVV al gekregen, Banshee PSV. En Bernardo PSV.
We gaan ook niet Sjaak Swart trainer bij PSV maken of John de Wolf trainer bij Ajax. Of PES5 trainer bij Cambuur. Komst'r net yn. Gon mar oppe fyts nei Heerecles.
 

Pascallovic

Well-known member
Ik heb een contractverlenging aangeboden gekregen bij het 'Ajax van het zuiden'. Dat heb ik natuurlijk geaccepteerd. Volgend seizoen dus weer trainer in Tilburg bij Willem II.:duim:
 

Jef400

Well-known member
Ik vernam juist dat er veel shirtjes met Abu van Breukelen erop worden verkocht. Tenminste, dat zei een woordvoerder van sat?voetbalshop.nl tegen de Satelegraaf als ik dat blad van vanmorgen mag geloven.
 

Abubakari

Well-known member
Dit weekend is er een play off voor de extra plek, wie de meeste punten scoort gaat naar de eredivisie. Alle Hoofdklassers mogen meedoen. Ook meelezers die volgend jaar mee willen gaan doen mogen mee doen. Mochten er twee (of meer) coaches gelijk eindigen volgt een nieuwe ronde.
(Wezeper88 mag uiteraard ook een poging wagen, maar wel op voorwaarde dat ie actiever mee doet in dit spel).

Dit zijn de wedstrijden:
Zaterdag 14.30
Oranje Nassau-WHC (nc hoofdklasse/1. klasse) ++
HSV-Wolfsburg
FC Utrecht-Heerenveen
AZ-Groningen
SSC Napoli-Fiorentina
Lazio-Inter
Cambuur-MVV
NAC-Volendam ++
NEC-Emmen
Roda JC-Helmond Sport
vfl Bochum-Sankt Pauli ++

++ = dubbele punten. Dus 6 ipv 3 bij precies goed en +2 ipv 1 bij juiste winnaar. Maar als je deze wedstrijd fout hebt (verkeerde winnaar) kost het je 2 punten.

Nou? Willen we nog naar de eredivisie of niet?
Mario? Liever weer een jaar lang ploeteren dan in ??n klap naar de eredivisie?
zwammy? Durft eigenlijk niet omdat ie dan geen smoesje meer heeft voor als ie weer geen kampioen wordt?
Bernardo? E?n keer per jaar degraderen vondt ie wel genoeg?
Wezeper88? Bestaat niet meer.
Magikan? Doodsbang dat ie weer naar PSV moet?

E?n voorspelling (1!) tot nu toe.

En dat terwijl Jef400 er met zijn "grappen" over Abu van Breukelen voor lijkt te willen zorgen dat er zelfs twee plekken vrij komen.:devil:

Nou ja, zelf weten, zo'n kans op promotie krijg je maar ??n keer, laat hem gerust schieten hoor.
 

Magikan

Well-known member
Sorry Herr Abu...

Oranje Nassau-WHC (nc hoofdklasse/1. klasse) ++ (2-1)
HSV-Wolfsburg (1-1)
FC Utrecht-Heerenveen (3-1)
AZ-Groningen (2-1)
SSC Napoli-Fiorentina (3-1)
Lazio-Inter (2-0)
Cambuur-MVV (2-0)
NAC-Volendam ++ (2-1)
NEC-Emmen (2-0)
Roda JC-Helmond Sport (2-0)
vfl Bochum-Sankt Pauli ++ (1-0)
 

JMD

Well-known member
Oranje Nassau-WHC (nc hoofdklasse/1. klasse) ++ 2-0
HSV-Wolfsburg 2-1
FC Utrecht-Heerenveen 1-0
AZ-Groningen 0-0
SSC Napoli-Fiorentina 2-1
Lazio-Inter 1-1
Cambuur-MVV 1-0
NAC-Volendam ++ 1-1
NEC-Emmen 1-0
Roda JC-Helmond Sport 2-0
vfl Bochum-Sankt Pauli ++ 1-0
 

Mario

Well-known member
Oranje Nassau-WHC (nc hoofdklasse/1. klasse) ++ 3-1
HSV-Wolfsburg 1-1
FC Utrecht-Heerenveen 3-0
AZ-Groningen 4-1
SSC Napoli-Fiorentina 1-0
Lazio-Inter 1-1
Cambuur-MVV 2-1
NAC-Volendam ++ 3-1
NEC-Emmen 3-0
Roda JC-Helmond Sport 2-0
vfl Bochum-Sankt Pauli ++ 2-1
 
Laatst bewerkt:

Bernardo

Well-known member
Oranje Nassau-WHC (nc hoofdklasse/1. klasse) 2-0
HSV-Wolfsburg 2-1
FC Utrecht-Heerenveen 2-0
AZ-Groningen 1-2
SSC Napoli-Fiorentina 2-1
Lazio-Inter 2-1
Cambuur-MVV 3-1
NAC-Volendam ++ 3-1
NEC-Emmen 2-0
Roda JC-Helmond Sport 2-0
vfl Bochum-Sankt Pauli ++ 2-1
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan