Sat?kroketten Lekker & Gezond Discussietopic 2016/2017

Status
Niet open voor verdere reacties.

Abubakari

Well-known member
Met Lazio - Inter nog te gaan...

Had zwammy Sankt Pauli wel op winst gezet dan had ie nu 7 punten en was ie al bijna gepromoveerd...
(tussen haakjes de voorspelling bij Lazio-Inter)

Bernardo 4 (2-1)
Mario 4 (1-1)
zwammy 3 (3-1)
Satyr 0 (2-1)
JMD 2 (2-0)
Magikan 2 (1-1)

Kortom, Magikan en Satyr zijn uitgeschakeld, zwammy en JMD hebben nog kans als hun juiste uitslag goed is en anders wint Bernardo bij winst van Lazio en Mario bij een gelijkspel. Wint Inter dan spelen Mario en Bernardo komende week tegen elkaar om een plek in de eredivisie.
 

zwammy

Well-known member
Had ik Pauli niet op winst?

Hmm, klopt er iets niet dan in mijn lijst. Ik was toch overtuigd dat er een 1-2 had moeten staan.

Dan is het mijn eigen schuld en feliciteer ik de winnaar alvast :duim:
 

Abubakari

Well-known member
Nee, je had 1-1.

Maar het kan nog he, 3-1 bij Lazio-Inter en je bent gepromoveerd. Dan NAC nog even en klaar is Kwakman.
 

zwammy

Well-known member
Met zulke fouten verdien ik het niet om te promoveren koning. Moet toch wat geconcentreerder zijn bij belangrijke spellen. Maar goed, hup 3-1 en hoop Keessie
 

Abubakari

Well-known member
Waar is die grote mond opeens gebleven? Tuurlijk wordt het gewoon 3-1 en uiteraard word jij volgend seizoen kampioen. Of tweede omdat Marinos met 1 doelpunt voorsprong eerste is geworden.
Zullen we nu beleven zeg?
 

zwammy

Well-known member
Ge het ook helemaal gelijk.

ALS HET HUGODVER GEEN 3-1 WORD GA IK NAAR ITALI? EN BLAAS IK DAT KUTLAND OP

En dan deze KUTtoto

HUP NAC, ZWAMMY EN VRIEND MARINOS :duim:
 

JMD

Well-known member
Met Lazio - Inter nog te gaan...

Had zwammy Sankt Pauli wel op winst gezet dan had ie nu 7 punten en was ie al bijna gepromoveerd...
(tussen haakjes de voorspelling bij Lazio-Inter)

Bernardo 4 (2-1)
Mario 4 (1-1)
zwammy 3 (3-1)
Satyr 0 (2-1)
JMD 2 (2-0)
Magikan 2 (1-1)

Kortom, Magikan en Satyr zijn uitgeschakeld, zwammy en JMD hebben nog kans als hun juiste uitslag goed is en anders wint Bernardo bij winst van Lazio en Mario bij een gelijkspel. Wint Inter dan spelen Mario en Bernardo komende week tegen elkaar om een plek in de eredivisie.

Hoe kan ik maar 2 punten hebben als ik HSV - Wolfsburg goed had?
 

Abubakari

Well-known member
Hoezo "als het geen 3-1 wordt"? Wat zou het anders moeten worden als jij 3-1 hebt? Nee jong, kat in't bakske. Gefeliciteerd alvast.
 

Abubakari

Well-known member
Hoe kan ik maar 2 punten hebben als ik HSV - Wolfsburg goed had?

Omdat je niet goed gelezen hebt. Had je wel goed gelezen had je deze vraag niet gesteld.

Altijd hetzelfde met die PSV'ers. Niks presteren in het Sat? Universum en dan ook nog naar elke bekende weg vragen.
 

Abubakari

Well-known member
Ik heb jouw post toch echt goed gelezen, en heb dat nu nog 3x gedaan...

Daar kan ik het antwoord op mijn vraag niet vinden, dus nogmaals...

Sorry, maar je hebt de post waarin staat wat je moet voorspellen dus echt niet goed gelezen. Doe het nog maar een keer. Heb jij je antwoord.
 

zwammy

Well-known member
Kut italianen. Die kut beker ga ik volgend jaar iig niet meer spelen. Kut kut kut. Na de eerste hoofdklasse race maar naar de 1 en 2
 

Abubakari

Well-known member
Mario (als het gelijk eindigt) of Bernardo (als Lazio wint) dus. En een beslissingswedstrijd als Inter wint.
 

Maasveld

Well-known member
Omdat je niet goed gelezen hebt. Had je wel goed gelezen had je deze vraag niet gesteld.

Altijd hetzelfde met die PSV'ers. Niks presteren in het Sat? Universum en dan ook nog naar elke bekende weg vragen.
Het is natuurlijk geen toeval dat PSV steevast in de onderste regionen eindigt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan