Sat?kroketten Lekker & Gezond Discussietopic 2016/2017

Status
Niet open voor verdere reacties.

PES5

Administrator
Forumleiding
Zwammerd komt terug tot 7-7, maar staat virtueel ook alweer achter met 10-7. :eek:mg:
 

SC Heerenveen

Well-known member
Met mijn hoofd al in de vakantie bij het voorspellen, denk ik. Gefeliciteerd, Abubakari! Waak nu voor onderschatting he, haha.
En inderdaad, Fryslan Boppe!
 

Pascallovic

Well-known member
Door de comeback van Cambuur 6-8 voor Viteski in Tilburg. Als het in de laatste wedstrijd geen 2-1 wordt gaan de punten in de bus mee naar huis, anders wordt het 1 punt.
 

De Groene Scout

Well-known member
Valse start voor FC Twente, zelfs voor mijn eigen doelstelling De Gouden Schoen al een flinke achterstand opgelopen.
Tja, dat krijg je ervan als de directie de opdracht meegeeft om minder tegentreffers te incasseren. De trainer heeft te weinig de vrij hand in zijn eigen aanvalsspel.
Dat wordt een heeeeeeel lang seizoen zo, of ik ga tegen de regels instructies van de directie in. Eens even enkele dagen over nadenken.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Lekker NEC! 10-9 voor mij!!!!! Spektakel in het Abe Lenstra Stadion!
 

zwammy

Well-known member
Gefeliciteerd jongen, hoop dat je wat peentjes gezweet hebt het laatste half uur. Een 7-1 achterstand even in 3 wedstrijden wegpoetsen, even mijn kracht laten zien en dan toch PES5 laten winnen, het moet natuurlijk niet al meteen beslist zijn bovenin.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Dank! Ik dacht al, waar gaat die Zwammy heen met al dat bier in de 85e minuut..
 

Maasveld

Well-known member
552ea3dba87ad-tzi41.png


Fabian is trouwens ondertussen op weg naar zijn eerste prijs van dit seizoen, bij de strijd om de Oscar Zijlstra Schaal staat het bij Feyenoord-NEC (Fabian-Susa) 6-2. Hopelijk vloeit de champagne rijkelijk, komend weekend de topper Cambuur-Feyenoord!
Of is dit net de stimulans die Susa nodig heeft en scoort hij vanavond nog snel even 9 punten?
Niet dat het voor het eindresultaat wat uitmaakt hoor, maar ik meen me te kunnen herinneren dat ik de Sat?beker het afgelopen seizoen heb gewonnen.
 

Pascallovic

Well-known member
Viteski draait de wedstrijd in het laatste half uur helemaal om en boekt een 7-9 overwinning. Prima score.
 

Abubakari

Well-known member
Ziede wel weer h?. Spelen ze tegen zwammy en dan kunnen ze opeens wel voorspellen, maar dan is niet zo'n ramp. Ik vind zo'n mooie overwinning in de laatste minuten altijd wel het mooist.
Flik je het ook nog bijna.

Niet dat het voor het eindresultaat wat uitmaakt hoor, maar ik meen me te kunnen herinneren dat ik de Sat?beker het afgelopen seizoen heb gewonnen.
Oeps.


Nou, de uitslagen dan maar. Cambuur ondanks een wat slappe slotfase gewonnen. En dat is wat telt.

Kampioen Fabian tart elke ongeschreven wet en is de eerste koploper.
Hij wint ook de strijd om de Oscar Zijlstra schaal met 10-4, van AZ/Maasveld.
Ajacieden Marinos en Pascallo hebben een prima slotfase en pakken een mooie zege, Susa boekt een "waarom moeilijk doen als het makkelijk kan" zege, Heerenveen scoort ook dubbele cijfers maar zag Grafschaap nog heel dicht bij komen.
In de Hoofdklasse heeft Mommiej de beste weekscore van het hele Sat? Universum neer gezet.

De uitslagen:

SC Heerenveen - De Graafschap (PES5-zwammy) 10-9
PEC Zwolle - SC Cambuur (SC Heerenveen-Abubakari) 3-7
Feyenoord - FC Utrecht (Fabian-Simon) 10-4
Roda JC - Heracles Almelo (Satyr-Banshee) 6-8
ADO Den Haag - PSV (Magikan-Mario) 7-4
AZ - Ajax (Maasveld-Marinos) 4-9
NEC - Excelsior (Susa-Kralinger) 3-2
FC Groningen - FC Twente (Kielse Rat-Groene Scout) 5-4
Willem II - Vitesse (fortuna1987- Pascallo) 7-9

Week #1
SKRC (Nik) - WHC (Wezeper88) 6-7
vv Hattem (FC Zwolle ole) - Xerxes (Reinoud) 6-4
't Peeske (JMD) - VSV (Mommiej) 8-11
OWIOS (Prume) - Go Ahead Kampen 5-6
 
Laatst bewerkt:

Reinoud

Well-known member
De hele wedstrijd voor staan en toch verliezen, erg zuur. Wel te verklaren door de conditionele opbouw die we tijdens de voorbereiding kenden. Deze week lekker afronden en dan vol goede moed de komende speelronde in.
 

Marinos

Well-known member
Niet om t een of ander, maar Fabian Rotterdam is geen koploper maar tweede. De koploper komt uit Friesland en is trainer van Heerenveen. Meer goals tegen is lastiger om boven aan te staan.

Plus hij wint van de kampioen, dan ben je dus de nummer 1.
 

FC Zwolle Ole

Well-known member
Dat zijn de lekkere overwinningen hele tjd achter staan en dan kort voor tijd toeslaan en de drie punten pakken.
 

Fabian

Active member
Niet om t een of ander, maar Fabian Rotterdam is geen koploper maar tweede. De koploper komt uit Friesland en is trainer van Heerenveen. Meer goals tegen is lastiger om boven aan te staan.

Plus hij wint van de kampioen, dan ben je dus de nummer 1.

Zeg meneer de stokerT. Ik kan begrijpen dat het doelsaldo wat betreft jouw positie ergens lager op de ranglijst normaal gesproken minder belangrijk is, maar het is toch een vrij bekend begrip in de voetballerij.

PES5 en zeker de oh zo grote kampioen Zwammy moeten gewoon zorgen dat zij hun defensie beter op orde hebben. Die laatste is nu al teveel gefocust op carnaval. Wordt nog wat dit seizoen. 9 keer scoren en er toch 10 om je oren krijgen.

Ga je lekker met je eigen team bemoeien daar ergens in de donkere betonkrochten van Mokum Zuid-Oost. Dat lijkt mij al geen feest.
 

Marinos

Well-known member
Ik weet niet waar jij met je gedachten zit maar in het Sate universum is het al sinds het begin der tijden regel nummer 2 dat de meeste goals tegen hoger gerangschikt word dan de minste. Prutser.

Wanneer moeten wij tegen die frikadellen uit 010? Komen ze weer met beide knietjes op de grond.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan