Niet dat het voor het eindresultaat wat uitmaakt hoor, maar ik meen me te kunnen herinneren dat ik de Sat?beker het afgelopen seizoen heb gewonnen.
Fabian is trouwens ondertussen op weg naar zijn eerste prijs van dit seizoen, bij de strijd om de Oscar Zijlstra Schaal staat het bij Feyenoord-NEC (Fabian-Susa) 6-2. Hopelijk vloeit de champagne rijkelijk, komend weekend de topper Cambuur-Feyenoord!
Of is dit net de stimulans die Susa nodig heeft en scoort hij vanavond nog snel even 9 punten?
Flik je het ook nog bijna.Ziede wel weer h?. Spelen ze tegen zwammy en dan kunnen ze opeens wel voorspellen, maar dan is niet zo'n ramp. Ik vind zo'n mooie overwinning in de laatste minuten altijd wel het mooist.
Oeps.Niet dat het voor het eindresultaat wat uitmaakt hoor, maar ik meen me te kunnen herinneren dat ik de Sat?beker het afgelopen seizoen heb gewonnen.
Volgens mij heb ik verloren, Abu
Niet om t een of ander, maar Fabian Rotterdam is geen koploper maar tweede. De koploper komt uit Friesland en is trainer van Heerenveen. Meer goals tegen is lastiger om boven aan te staan.
Plus hij wint van de kampioen, dan ben je dus de nummer 1.