Sat?kroketten Lekker & Gezond Discussietopic 2016/2017

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mario

Well-known member
Hoppa, nog 3 wedstrijden eruit. Dat wordt in de locale kroketten bar naar Feyenoord - Utrecht kijken ...
 

Abubakari

Well-known member
Men schijnt in Rotjeknor nu al helemaal klaar te zijn met Fabian als Feyenoord trainer. Alle wedstrijden in de voorbereiding heeft ie verloren. Fabian weet niet meer hoe het verder moet en laat zijn club in de rust al in de steek en gaat doodleuk in de kroeg zitten de popie Jopie uithangend met wat flinke uitspraken over clubs als NAC en Ajax in een poging de achterban te vriend te houden.

Ik stond te koken van woede op de tribune. Het leek helemaal nergens op.
Dus ook in de rust richting de Witte de Wit gegaan.
NAC blijft lekker waar het is (en ze horen) en anders opteer ik voor een afscheid van Ajax. Lijkt me wel redelijk. Die club doet er toch niet toe.

Maar goed, het legioen laat zich niet door zo'n laaielichter die zijn club in de steek laat voor de gek houden. Feyenoord watcher Jamel (die inmiddels door Fabian tot persona non grata is verklaard, zo liet de falende Feyenoorder vandaag in een ronkend persbericht weten in de zoveelste poging de aandacht van zijn wanprestaties af te leiden) liet geen spaan heel van Fabian.

Man man man man, wat een kutzooi was dat vandaag.

Wat een onge?nspireerd, onge?nteresseerd en idee?nloos zooitje bij elkaar. Had op basis van vandaag niet het idee dat ze met een bepaalde tactiek het veld in zijn gegaan. Iedereen deed maar wat.

Dit elftal is ziek. De sfeer is verrot. En we hebben een trainer die dit niet kan managen. Hoe kan je nou als trainer bij drie wanprestaties op rij gewoon op je reet in de dug-out blijven zitten en na rust in de kroeg blijken te zitten?

Maak duidelijk wat er van je gevraagd wordt als je voor een volle Kuip staat te ballen. Nee, Fabian vindt het prima als mensen te laat komen op de training. Fabian vindt het prima als spelers nog te bedonderd zijn om hun fans te bedanken. Fabian vindt het prima dat spelers met een misselijke attitude hun 'warming-up' staan te doen. Fabian vindt het prima dat zijn elftal zich drie keer op rij op een werkelijk g?nante wijze blameert.

Begrijp me niet verkeerd, ik vind Fabian een prima kerel. Maar ik ben er inmiddels aardig van overtuigd dat hij deze klus niet aan kan. Hij is er de persoon niet naar en hij heeft de ervaring niet.

Echt, geloof me, dit gaat straks fout. No way dat Fabian deze ploeg in een week tijd wel ineens aan het voetballen krijgt. Zijn we straks weer kansloos voor alles nog voordat de competitie goed en wel begonnen is. En dan breekt de pleuris uit. Ik merk het nu al op me heen, mensen zijn Fabian zat.

Zo, dat is eruit. En nu ga ik pissen.

Nou, dat laat aan duidelijkheid niets te wensen over. Exit Fabian lijkt mij. Kejje wel lekker praatjes gaan maken over Ajax (nu al zo goed als kampioen) maar daar trapt het legioen dus niet in.
 

Abubakari

Well-known member
Komt de eerste speelronde nog in gevaar omdat de politie zo nodig een personeels-uitje naar de Satekroketten-fabriek heeft gepland?

Ik wacht even af wat er met de wedstrijden die dit weekend niet door gaan gaat gebeuren. Als die naar dinsdag en woensdag gaan wordt het een uitgesmeerde ronde. Hoe dan ook gaan we gewoon beginnen.
 

Fabian

Active member
Men schijnt in Rotjeknor nu al helemaal klaar te zijn met Fabian als Feyenoord trainer. Alle wedstrijden in de voorbereiding heeft ie verloren. Fabian weet niet meer hoe het verder moet en laat zijn club in de rust al in de steek en gaat doodleuk in de kroeg zitten de popie Jopie uithangend met wat flinke uitspraken over clubs als NAC en Ajax in een poging de achterban te vriend te houden.

Maar goed, het legioen laat zich niet door zo'n laaielichter die zijn club in de steek laat voor de gek houden. Feyenoord watcher Jamel (die inmiddels door Fabian tot persona non grata is verklaard, zo liet de falende Feyenoorder vandaag in een ronkend persbericht weten in de zoveelste poging de aandacht van zijn wanprestaties af te leiden) liet geen spaan heel van Fabian.

Nou, dat laat aan duidelijkheid niets te wensen over. Exit Fabian lijkt mij. Kejje wel lekker praatjes gaan maken over Ajax (nu al zo goed als kampioen) maar daar trapt het legioen dus niet in.

Ik bespeur hier een Krabbendammetje. Na die geweldige landstitel word ik op handen gedragen!
 

Susa

New member
De Nijmegen Eendracht Combinatie is er klaar voor.:wtf:

Kom maar op maar met de Sateetjes!!!!
 

Abubakari

Well-known member
Volgens mij heeft iedereen voorspelt, de KNVB leest ook mee en doet gelukkig ook dit seizoen weer gewoon wat ik zeg:

Abubakari zei:
Ik wacht even af wat er met de wedstrijden die dit weekend niet door gaan gaat gebeuren. Als die naar dinsdag en woensdag gaan wordt het een uitgesmeerde ronde. Hoe dan ook gaan we gewoon beginnen.

Beginnen met PEC uit, veel wedstrijden waarbij ik geen idee heb welke kant het op gaat, met Read Swarte Gerke een uiterst onvoorspelbare opponent, ik zit me nu al op te vreten van de spanning.

Hoe (en wie) dan ook, veel succes allemaal. Behalve de coaches van Heerenveen, PSV en Feyenoord natuurlijk. Mijn gedroomde nummers 16 t/m 18.
 

Simon

Administrator
Forumleiding
Hoe (en wie) dan ook, veel succes allemaal. Behalve de coaches van Heerenveen, PSV en Feyenoord natuurlijk. Mijn gedroomde nummers 16 t/m 18.
De Friese 'Feans' zijn inderdaad niet blij met mijn overstap naar FC Utrecht met de nieuwe coach verworden ze van subtopper tot degradatiekandidaat.
 

Reinoud

Well-known member
Xerxes kent een dramatische voorbereiding. Van een bardame die te weinig frituurvet heeft ingekocht tot een aangetrokken speler die vegetari?r bleek te zijn. Nu onder mijn vorige bewind direct promotie werd bewerkstelligd, zijn de verwachtingen hoog gespannen. Hopelijk niet te hoog...
 

Maasveld

Well-known member
Xerxes kent een dramatische voorbereiding. Van een bardame die te weinig frituurvet heeft ingekocht tot een aangetrokken speler die vegetari?r bleek te zijn. Nu onder mijn vorige bewind direct promotie werd bewerkstelligd, zijn de verwachtingen hoog gespannen. Hopelijk niet te hoog...
Op staande voet ontslagen neem ik aan?
 

FC Zwolle Ole

Well-known member
Hattem is begonnen met een hele rustige voorbereiding.
Kleine porties sate en wisselende resultaten.
Nu aan een grote portie en dan onbevangen de competitie in en we gaan voor promotie.
 

Abubakari

Well-known member
Wot sille wy no belibje?
Altyt dot ge-eamel oer "die Tokkies van Cambuur", dot wurd jo troch de (?terst beskaafde) trainer fan Cambuur fansels net yn tank ofnomm'n.

Na die foto van jou op de meeting weet ik trouwens wel dat je de juiste vorm voor de Sat?kroket competitie hebt.
 

Abubakari

Well-known member
God Save Tom van Hyfte, die heeft met zijn goal de stand bij PEC-Cambuur van 3-0 in 0-1 verandert.
 

FC Zwolle Ole

Well-known member
Gelukkig 3-1 voor roda sta ik met 1-0 achter ipv 3-0

Frituurvet was op en in de magnetron de sate ballen opgewarmt

Dat is dus niet goed bevallen snel weer vet besteld.
 

Abubakari

Well-known member
Cambuur is op 0-2 gekomen uit bij PEC. Weet je wat, ik geef alle tussenstanden (zo) even, hebben jullie iets om over te praten. Want dat is tenslotte de bedoeling van dit topic.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan