Sat?kroketten Lekker & Gezond Discussietopic 2016/2017

Status
Niet open voor verdere reacties.

Susa

New member
Zeer matig potje tussen Nec en Excelsior.

Een beetje openingsstres zal dat wel zijn, 1-1 vooralsnog.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Stomme Blom, die kost me 2 extra punten. Boe! Dat de polietie daar eens actie van maakt!
 

Nik

Member
Halverwege een 2-3 achterstand tegen WHC. De overwinning van Ajax maakt vooralsnog het minimale verschil.
 

Kielse Rat

Well-known member
Er zit voorlopig nog te veel afval in het spel, maar met een 2-2 ruststand kan ik leven. Nu hopen dat we de wedstrijd in de 2e helft in ons voordeel kunnen doen kantelen.
 

Magikan

Well-known member
ADO goed uit de startblokken en schiet meteen 3 kroketten achter de doelman van PSV :duim:
 

Abubakari

Well-known member
Enkele 3 punters (zwammy!!! Marinos!!!) bij Hee-Gra (er was er maar ??n die hem fout had en dat is mooi, want dat was mijn tegenstander waardoor PEC-Cambuur nu 1-6 is!). Er was slechts 1 persoon die een gelijkspel had bij ADO-PSV en dat was Kielse Rat.
Met de 3 woensdagwedstrijden nog te gaan zijn dit de tussenstanden:

SC Heerenveen - De Graafschap (PES5-zwammy) 7-4
PEC Zwolle - SC Cambuur (SC Heerenveen-Abubakari) 1-6
Feyenoord - FC Utrecht (Fabian-Simon) 6-3
Roda JC - Heracles Almelo (Satyr-Banshee) 4-2
ADO Den Haag - PSV (Magikan-Mario) 4-4
AZ - Ajax (Maasveld-Marinos) 2-4
NEC - Excelsior (Susa-Kralinger) 2-2
FC Groningen - FC Twente (Kielse Rat-Groene Scout) 4-3
Willem II - Vitesse (fortuna1987- Pascallo) 6-4

Week #1
SKRC (Nik) - WHC (Wezeper88) 5-4
vv Hattem (FC Zwolle ole) - Xerxes (Reinoud) 2-3
't Peeske (JMD) - VSV (Mommiej) 6-6
OWIOS (Prume) - Go Ahead Kampen 4-3
 

zwammy

Well-known member
Ziede wel weer h?. Spelen ze tegen zwammy en dan kunnen ze opeens wel voorspellen, maar dan is niet zo'n ramp. Ik vind zo'n mooie overwinning in de laatste minuten altijd wel het mooist.
 

FC Zwolle Ole

Well-known member
Kijken of ik met de training mijn spelers meer conditie heb laten opbouwen zodat we in de laatste minuut nog toe slaan.
De kroketten liggen al in het vet om het te gaan vieren.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
4-2 voor tegen Heracles, maar wel met 3 verschillende uitslagen voor vandaag...
 

Marinos

Well-known member
Wij spelen totaal nog niet goed, maar ja bij AZ staat er zo'n prutser op doel dat we toch vrij makkelijk raak schieten. :duim:

Oh en zwammy: Hup vriend! :duim:
 

Abubakari

Well-known member
552ea3dba87ad-tzi41.png


Fabian is trouwens ondertussen op weg naar zijn eerste prijs van dit seizoen, bij de strijd om de Oscar Zijlstra Schaal staat het bij Feyenoord-AZ (Fabian-Maasveld) 6-2. Hopelijk vloeit de champagne rijkelijk, komend weekend de topper Cambuur-Feyenoord!
Of is dit net de stimulans die Maasveld nodig heeft en scoort hij vanavond nog snel even 9 punten?
 
Laatst bewerkt:

Pascallovic

Well-known member
Dat Cambuur gaat mij de wedstrijd kosten, beter vliegt er daar nog een doelpunt in, anders wordt het een zeker nederlaag:werder:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan