Sat?kroketten Lekker & Gezond Discussietopic 2016/2017

Status
Niet open voor verdere reacties.

Abubakari

Well-known member
SC Heerenveen - De Graafschap (PES5-zwammy) 2-1
PEC Zwolle - SC Cambuur (SC Heerenveen-Abubakari) 0-2
Feyenoord - FC Utrecht (Fabian-Simon) 1-1
Roda JC - Heracles Almelo (Satyr-Banshee) 1-1
ADO Den Haag - PSV (Magikan-Mario) 1-1
AZ - Ajax (Maasveld-Marinos) 1-1
NEC - Excelsior (Susa-Kralinger) 0-1
FC Groningen - FC Twente (Kielse Rat-Groene Scout) 1-1
Willem II - Vitesse (fortuna1987- Pascallo) 1-2

Week #1
SKRC (Nik) - WHC (Wezeper88) 2-2
vv Hattem (FC Zwolle ole) - Xerxes (Reinoud) 1-2
't Peeske (Achterhoeker) - VSV (Mommiej) 1-2
OWIOS (Prume) - Go Ahead Kampen 2-1

Van mij mag het het hele seizoen zo blijven gaan, ik heb de grootste voorsprong van iedereen! Koploper! KAMPIOEN!
zwammy, who the fok is zwammy?
Marinos, who the fok is Marinos?

Minpuntje, er blijkt er toch eentje niet op te zijn komen dagen, achterhoeker om precies te zijn. JMD is aangewzen als vervanger, ergo: Mommiej speelt dus tegen JMD's voorspellingen. Tenzij Achterhoeker nog op komt dagen natuurlijk.
 
Laatst bewerkt:

PES5

Administrator
Forumleiding
Kijk, dat begint er op te lijken. Gelukkig is Slagveer al snel op dreef. Zwammy bij De Graafschap. Dat staat ook niet trouwens. Ik verstond er geen kloot van tijdens zijn perspraatje. Ging alleen maar over hoeveelheden bier en supporters. Iets van 14.500 biertjes hadden ze gedronken tijdens het trainingskamp en er waren tot nu toe 1200 liter seizoenkaarten verkocht. Het kan ook andersom zijn trouwens.

FORZA HEERENVEEN!
 

Reinoud

Well-known member
Redelijke start na die matige voorbereiding. Wel zuur dat Roda zo laat nog scoorde. Zie zeker perspectief :)

@Maasveld. Speler ontslagen, barvrouw verdiende m.i. een tweede kans. Andere sterke punten ;)
 

Abubakari

Well-known member
De eerste conclusies worden voorzichtig aan al zo'n beetje getrokken:

55c69904848a6-foks.png
 

Marinos

Well-known member
Wat een praatjes meteen. Ik ga weer even een hersenschudding oplopen, dan komen de topscoreres vanzelf wel weer.
 

zwammy

Well-known member
Woensdag avond staan wij gewoon 1 en 2 en Abu ergens in de grijze middenmoot, kan hij weer beginnen over complotten
 

Abubakari

Well-known member
We zullen zien Abu. Wanneer weer iedereen de beste scores tegen jou haalt :duim:

Maakt niets meer uit, ik sta nu al zo'n eind voor dat het alleen in theorie nog mis kan gaan qua vierde kampioenschap.

Ondertussen wel een uitgelezen kans op 0-3 laten liggen, had 2-2 bij AZ-Ajax omdat als ik ze wel op winst had gezet ze niet zouden winnen. Gelukkig liet PEC de opgelegde kans op 1-2 ook liggen.
 

Abubakari

Well-known member
Hoppa! Nog een hattrick van Ogbeche vlak voor rust, PEC-Cambuur 1-5!
Ook Heerenveen, Feyenoord en Willem II en in de hoofdklasse interim JMD scoorden een hattrick en daarmee zijn dit de ruststanden:
Eerste conclusie, Fryslan Boppe!

Gaat trouwens lekker met titelfavoriet zwammy...:duim:


SC Heerenveen - De Graafschap (PES5-zwammy) 6-1
PEC Zwolle - SC Cambuur (SC Heerenveen-Abubakari) 1-5
Feyenoord - FC Utrecht (Fabian-Simon) 5-2
Roda JC - Heracles Almelo (Satyr-Banshee) 1-1
ADO Den Haag - PSV (Magikan-Mario) 3-1
AZ - Ajax (Maasveld-Marinos) 1-1
NEC - Excelsior (Susa-Kralinger) 1-1
FC Groningen - FC Twente (Kielse Rat-Groene Scout) 2-2
Willem II - Vitesse (fortuna1987- Pascallo) 5-3

Week #1
SKRC (Nik) - WHC (Wezeper88) 2-3
vv Hattem (FC Zwolle ole) - Xerxes (Reinoud) 1-2
't Peeske (JMD) - VSV (Mommiej) 5-3
OWIOS (Prume) - Go Ahead Kampen 3-2
 

Reinoud

Well-known member
Xerxes zakt ver terug aan het einde van de eerste helft. Gelukkig staat het verdedigend vooralsnog goed. Hopelijk kunnen we na de rust het niveau wat opschroeven, zodat we het seizoen met drie belangrijke punten kunnen starten.
 

Simon

Administrator
Forumleiding
Achter bij rust, mijn spelers moeten duidelijk nog wennen aan de door mij uitgezette tactiek.
Gelukkig heb ik nog een lijntje met mijn oude club, dus dat gaat nog goed komen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan