Sat?kroketten Lekker & Gezond Discussietopic 2016/2017

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mommiej

Well-known member
Langzame start, omdat de tomtom in spelersbus nog op de achterhoek stond. Daardoor niet op tijd aanwezig dichtbij huis. Hele goede 2e helft van VSV doordat er daardoor meer tijd was voor de snacks onderweg. Elk nadeel heb z'n voordeel. Nu komend weekend 1e thuiswedstrijd en hopelijk is er genoeg ingekocht want door de koppositie nu al run op toegangskaarten.
 

Magikan

Well-known member
Zo, eerste punt?h zijn binn?h. De boertjes uit het zuiden kunnen met lege handen weer terug. Komend weekend de boertjes uit het oosten pakken en dan zijn we goed bezig :duim:
 

JMD

Well-known member
Verliezen en toch op een promotieplek staan. I love de SKL&GC...

Overigens was het resultaat beter geweest als die klerelijer van een Hansen zijn wereldgoal een andere keer gemaakt had... Ik had 1-2.:devil:
 

De Groene Scout

Well-known member
Zo, eerste punt?h zijn binn?h. De boertjes uit het zuiden kunnen met lege handen weer terug. Komend weekend de boertjes uit het oosten pakken en dan zijn we goed bezig :duim:
Dergelijke uitspraken prikkelen onze boertjes natuurlijk wel. Hiermee krijg ik ze wel op scherp.
 

fortuna1987

Well-known member
Mooi, Marinos is met andere zaken bezig. Dat moeten 3 punten worden dit weekend.

Marinos nog drie seizoenen van Charleroi

wo 12/08/2015 - 17:02
Marinos (27) heeft zijn contract bij Sporting Charleroi met een jaar verlengd. Marinos had nog een contract tot 2017 bij Charleroi, maar dat lopende contract werd opengebroken tot 2018.

bron: Sporza
 

Wezeper88

Member
We hadden net wat meer geluk aan onze zijde Nik. Altijd fijn om een overwinning te stelen in een uitwedstrijd. We gingen voor een punt, maar het zijn er uiteindelijk 3 geworden!
 

Abubakari

Well-known member
UIt de sat?kroket International van vanmiddag:

ANGST BIJ FEYENOORD VOOR CAMBUUR

Feyenoord coach Fabian gaat niet uit van eigen kracht maar wil eerst zien wat Abubakari de Vries van plan is. De Feyenoorder heeft geduldig zitten wachten tot zijn Cambuur collega zijn tactiek bekend maakte. Het kwam de toch al geplaagde coach te staan op enkele verontwaardigde reacties van Feyenoord corife?en.

"Die gozert is Feyenoord onwaardig, je gaat toch niet tegen Cambuurt je aanpassen aan de tegenstandert?" liet Willem van Hanegem in zijn column weten.

Ook Mario Been was niet gediend van Fabians handelswijze: "Angsthazerij, dat past toch niet bij Feyenoord? In mijn tijd, ook als trainert, ging je gewoon zonder naar de tegenstandert te kijken de mat op, Westerse bravoure, beetje branie, stond je al met 1-0 voor als je het veld op kwam. Nu sta je gewoon met 1-0 achter dankzij dat bange gedoe. Niet dat het veel uit zal maken, ik schat Cambuur sowieso hoger in dan Feyenoord, maar toch, ja toch niet dan?"

Tussenstand:
SC Cambuur-Feyenoord 1-0
 

Fabian

Active member
Ik kijk nooit naar voorspellingen van anderen. Ik quote de eerste post, die van Friesland, en vul daarachter mijn voorspelling in. En als het enigszins overeenkomt, valt zeker de zondag wel mee als ik het zo bekijk, is dat louter toeval.

Onzin dus. Het is maar Cambuur.
 

Abubakari

Well-known member
Ik kijk nooit naar voorspellingen van anderen. Ik quote de eerste post, die van Friesland, en vul daarachter mijn voorspelling in. En als het enigszins overeenkomt, valt zeker de zondag wel mee als ik het zo bekijk, is dat louter toeval.

Onzin dus. Het is maar Cambuur.

SI beweert geloof ik dat je mijn voorspellingen af hebt gewacht en daar je tactiek op baseert omdat je post gelijk onder de mijne staat. Tsja, SI is ook niet meer wat het was, alles voor de kijkcijfers om bij de wedstrijd van de week de boel wat extra op te kloppen met wat uitspraken van Feyenoord dinosaurussen er onder. Had SI vroeger (toen ik nog hoofdredacteur was) niet nodig, maar al sinds mijn vertrek is het daar een zootje.

Maar goed, zoals wel vaker bij toppers komt het weer op de details aan, dubbeltje op zijn kant, wie zijn mond brandt heeft geen geduld gehad, de kroket gaat te frituurvet tot ie barst, de bitterbal is rond, als de kalfskroket verdronken lijkt komt ie toch altijd weer boven drijven en laat alle sat?woorden en gezegden er maar op los. Wij bij Cambuur wachten rustig af, al die onzin van "zes punten wedstrijd"... Het is ronde 2.

En die gemaakte Ajax houding
Onzin dus. Het is maar Cambuur.
daar prikken wij ook met een sat?prikkertje doorheen. Al vinden wij nuchterige Noorderlingen dat wel schattig, dat "Ajaxje spelen" door een Rotterdammert.
 

Abubakari

Well-known member
Wij zijn Ajax, wij zijn de vetste.

Ik denk ik meld het even.

Dit is PSV, vet slecht.
10b4e502844b4f7200686a81bcd3ee01-1423136038.jpg
 

Abubakari

Well-known member
Het gat in de hoofdklasse door het niet op komen dagen van Achterhoeker is opgevuld. JMD is niet langer interim maar komt met Hillegom de Hoofdklasse weer terugbrengen op een even aantal coaches. Welkom terug en succes JMD!

Denk je eens snel in te spelen op een gat in de Hoofdklasse... Wie komt er spontaan uit zijn Achterhoek tevoorschijn...:wtf:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan