Sat?kroketten Lekker & Gezond Discussietopic 2016/2017

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Na onze nederlaag in de slotminuten tegen NEC was het duidelijk dat we nog moeten wennen aan de nieuwe tactiek. We hebben er hard aan gewerkt de laatste dagen en ik heb een positief gevoel over de wedstrijd tegen AZ.
 

Abubakari

Well-known member
Lul van de week is El Ghazi, 2-0 was 3 punten geweest voor Cambuur, 3-0 is 3 punten er bij voor Feyenoord. En ja hoor, lul de behanger maakt in de 91ste minuut 3-0.:devil:
Met zoveel gelijke voorspellingen wordt El Ghazi -met zijn vingertje- bedankt. Zak hooi.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Driepunter voor mij daardoor. Helaas heeft Simon mijn voorspellingen afgewacht en ook 3-0 ingevuld :p
 

Reinoud

Well-known member
Xerxes scoort in de eerste 45 minuten 5 maal. Ziet er al een stuk beter uit dan de eerste wedstrijd. In de rust maar even navragen hoeveel we er tegen hebben gekregen.
 

Fabian

Active member
Barendrechter helpt Barendrechter... het is wel de enige Barendrechtse Ajacied helaas. Dat dat bestaat ?berhaupt.

Je gaat dan toch niet voetballen bij dat zooitje? Maar goed, voorsprong genomen.
 

Abubakari

Well-known member
Barendrechter helpt Barendrechter... het is wel de enige Barendrechtse Ajacied helaas. Dat dat bestaat ?berhaupt.

Je gaat dan toch niet voetballen bij dat zooitje? Maar goed, voorsprong genomen.

Rare taferelen, een Ajax fan die baalt van de 3-0 van Ajax, een Feyenoorder die er blij mee is. ;)

Xerxes scoort in de eerste 45 minuten 5 maal. Ziet er al een stuk beter uit dan de eerste wedstrijd. In de rust maar even navragen hoeveel we er tegen hebben gekregen.

WHC heeft er 3 gemaakt.
 
Laatst bewerkt:

FC Zwolle Ole

Well-known member
Gaat met de vv Hattem weer dezefde kant op als in de eerste ronde 2-3 achter tegen SKCR
Dus op conditie weer toeslaan op het eind en dan de drie punten weer binnen halen.
 

Abubakari

Well-known member
Meteen al op een beroerde plaats ... hopelijk zijn de heertjes nu wakker in Zwolle!
Gezien het CV van de trainer van PEC, zou het dan echt aan de trainer liggen?
De Heertjes zijn wakker. Het lag niet aan de trainer.
Graafschap-PEC (zwammy-SC Heerenveen) 3-7!

De competitieleider heeft er een baantje bij en is nu toch op zijn werk (is ze?en van tijd), dus even een rondje langs de velden.

Vitesse - Roda JC (Pascallo-Satyr) 4-5
De Graafschap - PEC Zwolle (zwammy-sc Heerenveen) 3-7
Ajax - Willem II (Marinos-fortuna 1987) 3-3
FC Twente - ADO Den Haag (de Groene Scout-Magikan) 3-5
Excelsior - AZ (Kralinger-Maasveld) 3-4
PSV - FC Groningen (Mario-Kielse Rat) 2-4
FC Utrecht - SC Heerenveen (Simon-PES5) 5-5
SC Cambuur - Feyenoord (Abubakari-Fabian) 3-5
Heracles Almelo - NEC (Banshee-Susa) 2-3

Week #2
Xerxes (Reinoud) - WHC (Wezeper88) 5-3
vv Hattem (FC Zwolle ole) - SKCR (Nik) 2-3
Go Ahead Kampen - vv Hillegom (JMD) 3-3
VSV (Mommiej) - OWIOS (Prume) 4-5

Ik blij met mijn goede voorspellingen van vandaag, heeft de tegenstander exact hetzelfde....

6-5 voor mij dus

Wat heb ik nu weer fout gedaan? (5-4 voor jou ipv 6-5 volgens mij).
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Niks, ik wist de uitslag van exc - az niet toen ik dat typte. Ik ging uit van een zege voor AZ...
 

zwammy

Well-known member
Zozo, voor de 2e week op rij tegen de speler met de meeste doelpunten. Ben ik de nieuwe Abu?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan