De Groene Scout
Well-known member
Die 0 punten is jammer, maar nog altijd niet in de dubbele cijfers qua doelpunten voor dat baart mij veel meer zorgen. Nog maar even een spitsje erbij kopen komende week.
Met slechts 9 doelpunten voor heb je geen reden tot klagen.En history repeats.... Wie er ook coach is van PSV, in deze satekrokettencompetitie maakt dat niks uit: ze bungelen altijd onderaan mee. Is het de "vloek" van de organisator?
Zou je eigenlijk uit moeten testen, en volgende week PSV gewoon even Almere City moeten noemen :rumcolaa:, eens kijken of ze dan wel kunnen winnen.
Nog vijf clubs zonder puntverlies en ook vijf puntlozen.
Week #2
Xerxes (Reinoud) - WHC (Wezeper88) 9-8
vv Hattem (FC Zwolle ole) - SKCR (Nik) 6-7
Go Ahead Kampen - vv Hillegom (JMD) 6-8
VSV (Mommiej) - OWIOS (Prume) 7-8
1. VSV (Mommiej) 2-3 18-16
2. SV Hillegom (JMD) 2-3 16-17
3. WHC (Wezeper88) 2-3 15-15
-----------------------------------
4. SKRC (Nik) 2-3 13-13
5. OWIOS (Prume) 2-3 13-13
6. Xerxes (Reinoud) 2-3 13-14
7. Go Ahead Kampen 2-3 12-13
8. vv Hattem (FC Zwolle ole) 2-3 12-11[/B]
Eh Abu, hoor ik niet bovenaan te staan in de hoofdklasse? Ik heb de meeste doelpunten tegen, dat was toch het 1e criterium bij puntgelijkheid?
Abu, dan klopt deze post van Marinos toch niet??Ik weet niet waar jij met je gedachten zit maar in het Sate universum is het al sinds het begin der tijden regel nummer 2 dat de meeste goals tegen hoger gerangschikt word dan de minste. Prutser.
Abu, dan klopt deze post van Marinos toch niet??
Vandaar dat ik die vraag aan jou stelde, ik had deze post gelezen.
Regel 1 is dat zwammy en ik kampioen worden en dat Ajacieden bevoordeeld worden.
Ga jij lekker je wonden likken na je beschamende nederlaag van afgelopen weekend.Druif die JMD. Posten lezen en niet weten wat hij leest :wtf: