Sat?kroketten Lekker & Gezond Discussietopic 2016/2017

Status
Niet open voor verdere reacties.

De Groene Scout

Well-known member
Die 0 punten is jammer, maar nog altijd niet in de dubbele cijfers qua doelpunten voor dat baart mij veel meer zorgen. Nog maar even een spitsje erbij kopen komende week.

banshee

Member
En history repeats.... Wie er ook coach is van PSV, in deze satekrokettencompetitie maakt dat niks uit: ze bungelen altijd onderaan mee. Is het de "vloek" van de organisator?
Zou je eigenlijk uit moeten testen, en volgende week PSV gewoon even Almere City moeten noemen :rumcolaa:, eens kijken of ze dan wel kunnen winnen.

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Mooie overwinning tegen AZ, het was lang een spannende wedstrijd, bij rust stond het nog 3-4, maar in de 2e helft ging het een stuk beter, waardoor de overwinning binnengesleept werd. Van de 0 af dus en het publiek heeft zich flink vermaakt.

Nik

Member
De eerste overwinning in de Hoofdklasse is binnen. Er zal wat meer gescoord moeten worden om de volgende wedstrijden ook te winnen, maar het begin is er!

Kielse Rat

Well-known member
Wat een geweldige start! Veel doelpunten, zes op zes, ik had niet meer kunnen hopen. :) Hopelijk kunnen we deze goed vorm lang vasthouden en wie weet wel eens een seizoentje bovenin meedraaien.

PES5

Administrator
Forumleiding
Prachtige start! En niks cadeau gekregen, gezien het aantal tegengoals!

Susa

New member
Ook in Nijmegen heerst er tevredenheid :duim:

Het matige doelsaldo is natuurlijk wel een klein smetje

Maasveld

Well-known member
En history repeats.... Wie er ook coach is van PSV, in deze satekrokettencompetitie maakt dat niks uit: ze bungelen altijd onderaan mee. Is het de "vloek" van de organisator?
Zou je eigenlijk uit moeten testen, en volgende week PSV gewoon even Almere City moeten noemen :rumcolaa:, eens kijken of ze dan wel kunnen winnen.
Met slechts 9 doelpunten voor heb je geen reden tot klagen.

Reinoud

Well-known member
We hadden wat opstart problemen, wat gezien de voorbereiding niet zongen was. Goed om te zien dat we ons met de topscore van de hoofdklasse weten te herpakken. Hopelijk kan Jari het komend weekend zonder mij.

JMD

Well-known member
Nog vijf clubs zonder puntverlies en ook vijf puntlozen.
Week #2
Xerxes (Reinoud) - WHC (Wezeper88) 9-8
vv Hattem (FC Zwolle ole) - SKCR (Nik) 6-7
Go Ahead Kampen - vv Hillegom (JMD) 6-8
VSV (Mommiej) - OWIOS (Prume) 7-8

1. VSV (Mommiej) 2-3 18-16
2. SV Hillegom (JMD) 2-3 16-17
3. WHC (Wezeper88) 2-3 15-15
-----------------------------------
4. SKRC (Nik) 2-3 13-13
5. OWIOS (Prume) 2-3 13-13
6. Xerxes (Reinoud) 2-3 13-14
7. Go Ahead Kampen 2-3 12-13
8. vv Hattem (FC Zwolle ole) 2-3 12-11[/B]

Eh Abu, hoor ik niet bovenaan te staan in de hoofdklasse? Ik heb de meeste doelpunten tegen, dat was toch het 1e criterium bij puntgelijkheid?

Abubakari

Well-known member
Eh Abu, hoor ik niet bovenaan te staan in de hoofdklasse? Ik heb de meeste doelpunten tegen, dat was toch het 1e criterium bij puntgelijkheid?

Nee. meeste doelpunten voor is criterium nummer 1. Bij gelijk aantal doelpunten tegen is het maar net wat mij het beste uit komt. Aan het eind van een periode of seizoen is het bij gelijk aantal punten en een gelijk aantal doelpunten voor trouwens zo dat ik niet naar tegentreffers (heb je 0,0 invloed op) kijk maar iets anders verzin. Onderling resultaat of beslissingswedstrijd of whatever, dat zie ik tegen die tijd wel en hoor je tzt dan wel.

Laatst bewerkt:

JMD

Well-known member
Ik weet niet waar jij met je gedachten zit maar in het Sate universum is het al sinds het begin der tijden regel nummer 2 dat de meeste goals tegen hoger gerangschikt word dan de minste. Prutser.
Abu, dan klopt deze post van Marinos toch niet??

Vandaar dat ik die vraag aan jou stelde, ik had deze post gelezen.

PES5

Administrator
Forumleiding
Abu, dan klopt deze post van Marinos toch niet??

Vandaar dat ik die vraag aan jou stelde, ik had deze post gelezen.

Dit klopt toch gewoon? Meer tegengoals worden hoger gerangschikt dan minder tegengoals.

Echter, er wordt nergens gezegd dat men EERST kijkt naar tegengoals. Er wordt eerst gekeken naar de goals voor uiteraard. Regel nummer 2 daarom :rumcolaa:

Simon

Administrator
Forumleiding
Het scorende vermogen bij FC Utrecht is in orde, maar we hebben de slechtste verdediging van allemaal.
Daarom is er vanavond overleg geweest met de directie en directeur van Schaik heeft de aankoop van 2 schotten goedgekeurd.

zwammy

Well-known member
Jij leest dus ook niet. Wij spelen helemaal niet. Ik weet niet tegen wij jij gespeeld hebt maar ik wacht tot de finale.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan